Hoi allemaal, Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en pas al sinds 5 weken zwangerschap niet meer in mijn eigen broeken. Ik had drie broeken gekocht die wat ruimer in mijn buik zaten, maar die gaan nu ook steeds krapper worden. Maar als ik voor zwangerschapsbroeken in winkels kijk, voel ik me zo voor lul staan omdat je met me jas aan niks ziet en die broeken zien er nog veel te groot uit (zo dik ben ik nog lang niet nu). Heeft iemand tips voor deze fase, waar kan je (zwangerschaps)broeken kopen voor een beginnende buik, die niet extreem duur zijn? BVD
Waarom koop je niet zo een legging met een tuniekje erover?? Ik heb zelf ook vanaf de 7e week een zwangerschapsbroek aan, omdat gewone kleding me niet meer lekker zat..en eerlijk gezegd boeit mij t niet wat mensen er van dachten..ik liep heerlijk in de rondte zonder te strakke broek Offe Marktplaats heeft ook wel eens leuke dingen! Succes meis!
Ga nu maar gewoon naar positiekleding kijken.. die hebben knoopsgat elastiek.. dan kan je het in het begin strakker zetten. Ik had ook toen zoiets van o jee.. maar ja vond het zonde om iets anders te kopen. In de winkel vond ze het alleen maar verstandig.. dan heb je er ook het langste plezier van, want je draag hte al maar zo kort! Liefs Jazzie
Ik liep al 2 weken te prutsen met m'n gewone broeken en kon de laatste week alleen nog maar rokjes aan. Daarom heb ik vandaag 4 positiebroeken gekocht. En wat een verademing, die broeken. Ik ben blij dat ik ze nu al gekocht heb. Ik raad je ook aan om nu naar positiekleding te kijken.
Legging is niks voor mij.. maar zou ik nu dan al zwangerschapsbroeken passen? Of hebben de meeste broeken een elastiek dat je kan verstellen zeg maar? Ik ga van de week eens kijken denk ik.. waar hebben ze echt leuke zwangerschapskleding??
Bij de miss etam hebben ze ook stretch positiebroeken die heel fijn zijn en mooi aansluiten zowel op een beginnend buikje als een echte mega ronde toet Ik heb veel plezier met de broeken van de miss etam gehad toen ik pas 8 weken was en mijn eigen broeken echt niet meer paste
Je hebt ook broeken zonder buikband die over je buik heen gaat. Dan zit er bij de taille (die vrij laag zit) een elastiek dat je kan verstellen. Je ziet helemaal niet dat het zwangerschapskleding is. Die kan je dus ook aanpassen aan de grootte van je buik. Bij Wonder Woman hebben ze broeken die erg laag vallen in de taille. Had een paar van die broeken met wat stretch en heb die nog lang kunnen dragen. In tegenstelling tot al die standaard zwangerschapsbroeken, eerst zakten ze af, daarna knelden ze (maar das persoonlijk)
Miss Etam is echt te raden, mocht je niet voor lul willen staan (wat je overigs niet doet) kan je ze ook bestellen via Wehkamp.nl. Ik vind de pasvorm van Miss Etam positie echt heel fijn, zowel in het begin en nu ik verder ben. Koop alleen geen broek met een hele hoge buikband, die zakken af, zelf nu ik een flinke toeter heb. Succes!
Ik draag positiekleding sinds ik 10 weken was en sloeg in het begin gewoon de buikband om. (eerder had ook gekund, maar dat durfde ik toen nog niet) Ik vind persoonlijk de Miss Etam broeken niet fijn, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als je nu een goede broek aan laat meten, dan heb je zelfs de kans dat je ze je hele zwangerschap aan kan.
Ik heb er met een week of 8 eentje gekregen met zo'n verstelbaar elastiek. Na een paar dagen die broek te hebben gedragen, vond ik mijn andere broeken opeens vreselijk! Zaten helemaal niet meer lekker. Ik heb vanaf week 9 dus een paar zwangerschapsbroeken gekocht. Met zo'n groot elastiek voor over je buik. Soms sloeg ik die naar onderen om (lijkt net een extra shirtje wat er over zit), en soms gewoon over mijn buik. Het was toch winter Ik heb er totaal geen problemen mee gehad dat ik ze niet pasten of dat ze te groot waren. Dat elastiek is nog niet zo uitgerekt, dus dat gaat langzamerhand met jouw buik mee oprekken. Ik heb een broek gekregen van een vriendin (die was vorig jaar zwanger), en die is al helemaal uitgerekt. Ziet er dus een beetje gek uit met dat elastiek
hai. mijn broeken gaan langzaam aan ook steeds strakker zitten en dat voelt echt niet fijn. vind het zonde om nieuwe gewone broeken te kopen maar durf ook nog niet naar een winkel met positie mode. lastig he haha.hoop
hai. mijn broeken gaan langzaam aan ook steeds strakker zitten en dat voelt echt niet fijn. vind het zonde om nieuwe gewone broeken te kopen maar durf ook nog niet naar een winkel met positie mode. lastig he haha.hoop
Ik ga van de week maar eens kijken.. maar hebben ze bij miss etam dan ook kleine maten? Ik heb maat 34 namelijk..
De positiekleding bij Miss Etam is verkrijgbaar vanaf maat 36. Ik heb vandaag de 1e positiebroek aangehad en ik vind het heerlijk zitten. De broeken hebben een buikband welke je kan verstellen doormiddel van een elastiekje en een knoopje. Lage broeken hou ik niet van (Esprit verkoopt die veel). Ik heb altijd het gevoel dat die afzakken of dat ik een bouwvakkersspleet heb (vooral op m'n werk als ik in m'n bureaustoel zit).
Ik vind dat ze bij de H&M mama hele leuke kleding hebben voor zwangere vrouwen en is ook helemaal niet duur. Niet ieder H&M filiaal heeft die afdeling dus daar moet je even voor kijken. Groetjes
Mijn broeken zaten ook gelijk al te strak. Gelijk positiekleding aangeschaft. Ik voelde me er eerst ook wel vreemd bij maar het groeit lekker mee en zit erg comfortabel! De broeken met een buikband vind ik niet fijn. Ze zakken best snel af en dat elastiek kun je goed in mijn buik zien "prikken" als ik een wat strakker truitje aan heb en voor mijn gevoel ziet het er niet uit. Ik heb daarom liever gewoon broeken met een breed elastiek onder de buik. Maar ja, je moet er natuurlijk helemaal zelf achter komen wat jou bevalt en lekker zit. Ik heb in t begin ook veel bij miss Etam en Prenatal gekocht maar dat bevalt mij niet heel goed. Merken als Esprit en Noppies zijn duurder maar gaan wel veel langer mee en kwaliteit vind ik stukken beter! Goedkoop is duurkoop, begin ik steeds meer achter te komen. Veel (shop) plezier en fijne zwangerschap toegewenst!
Hoi, Wat ik tot een week of 12 gedaan heb is bij mijn gewone broeken een elastiek door het knoopsgat en om de knoop gedaan. Zo kun je ze toch nog even aan. Ik heb daar natuurlijk wat langere truitjes over aan gedaan omdat je anders je rits half open ziet staan (niet bijster charmant). Als truitjes te kort waren droeg ik er een buikband onder. Vanaf week 12 draag ik positiebroeken met zo'n band eraan vast. Dat zit toch het lekkerst. Waar ik tot nu toe kleding heb gekocht is, de babydump, prenetal, de zarah en bij berden. Succes hé!