Hoe hazeslaapjes overdag langer te maken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door appel4, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    dat korte slapen vind ik niet zo'n probleem vind het wel gezellig eigenlijk, alleen hij verwacht de fles als hij uit zijn bed komt ongeacht hoe lang hij geslapen heeft, maar soms heeft hij net een uur ervoor een fles van 210/7 op.

2. Gelukkig is Jasper wel gewoon vrolijk als hij maar kort heeft geslapen en speelt hij ook lekker na het voeden, de ene keer wat langer alleen dan de andere keer. Op zich is hij dus wel een vrolijk ventje. Vandaag heeft hij helemaal korte slaapjes gedaan, maar dat komt denk ik ook omdat hij in een slaapzak lag ipv in zijn bakerzak (die moest echter hoognodig in de was)
    Toch maak ik me wel eens zorgen om die korte slaapjes van hem, hij heeft toch nog hard zijn slaap nodig. Hoe kan hij nou na 30 minuten al klaar zijn met slapen. Wie weet of het op de lange duur dan wel voor problemen gaat zorgen en hij onrustiger wordt. Hij moppert zelfs vaak als hij overdag in bed moet, alsof hij niet wil! Ik hoop dat hij op een gegeven moment toch over gaat naar wat langere slaapjes overdag....ook af en toe fijn voor mama :D

Deel Deze Pagina