Zwanger en nu pas beseffen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwekkie4u, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Voor mij is zwanger worden en zijn al een risico en na mijn zoontje mocht ik eigenlijk niet meer zwanger worden ivm falende nieren.
    Na veel overleg met artsen hebben wij er toch voor gekozen om voor een broertje of zusje te gaan voor onze eerste.

Nu bijna 12 weken.... begin ik het nu pas te beseffen hoeveel geluk ik heb en hoeveel risico's deze zwangerschap met zich mee zal brengen. Op één of ander manier begin ik nu pas te beseffen dat ik zwanger ben... wellicht doordat we het aan de buitenwereld kenbaar gemaakt hebben.

Zo dit wilde ik even van mij afschrijven.

Wie besefde het ook pas na het vertellen aan iedereen dat je zwanger was...??

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik heb ernstige BI, dus wordt er bij iedere beweging aan herinnerd, een aardige toeter die af en toe al redelijk in de weg zit, de babykamer is helemaal klaar, de eerste babywasjes gedraaid...

En nog besef is soms niet dat er over een week of 9 echt een baby van ons tweetjes in huis is! ;)

Ik wéét dat ik zwanger ben, maar echt realiseren? Zelfs als ik naar de pretecho foto's kijk, kan ik maar niet bevatten dat dat écht in mijn buik zit :)

Misschien omdat t de eerste is, misschien omdat t allemaal zo bijzonder is, dat t ook gewoon niet te bevatten is... Maar hier zal t ook pas echt doordringen als ze er straks is denk ik...

Jij in ieder geval van harte gefeliciteerd, en ik wens je een gezonde zwangerschap toe!

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben 14 weken maar nog geen besef hoor. Je ziet nog helemaal niks ook, op afentoe een harde baarmoeder na :)
    Ik loop ook in het ziekenhuis vanwege mijn nieren waar ik al sinds me 2de last van heb, als ze beginnen met falen moet ik weer aan de medicijnen etc :(
    Dus hopen dat alles goed blijft

4. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij beseffen het nog steeds niet echt,ik zeg wel zwanger maar het doordringen ervan is onwerkelijk...Ik moet soms echt even in de spiegel kijken of een momentje naar het hartje luisteren om het te relativeren,maar ja wij zitten ook in een soort andere wereld.Zal vast heus nog wel echt komen,maar wij waren ook 3 jaar bezig en dan opeens nadat je het hebt opgegeven pats boem hahaha

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Dank jullie wel voor de reacties. Stelt mij gerust. Daarbij heb ik ook nog een klein ventje door het huis rennen en alle aandacht gaat naar hem uit. Terwijl ik tijdens mijn eerste zwangerschap erg bewust was van mijn baby in mijn buikje

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Ik heb t zelfs nu pas!
    De box etc staat klaar en ik heb flink voorweeen en nu pas denk ik ojee straks heb ik er 3!
    Haha

Deel Deze Pagina