Hoe hoog is de temperatuur ongeveer vlak voordat de menstruatie komt? Ik ben nu 1 dag overtijd, heb net getemperatuurd en is 37.3... Groetjes Sabrina
dat is bij iedereen verschillend. dus als je niet je complete cyclus hebt vastgelegd is het moeilijk te zeggen. ook het tijdstip telt mee, het gaat echt om je ochtend temp als je net wakker bent. dis is het laagst en ook het stabielst. gewoon overdag kan ie alle kanten op.
Hey een plaatsgenootje Ja erg he,ik ben vandaag ook een dag over tijd(negatieve test) maar nog geen ongi,wat een drama dat wachten,als ik dan toch niet zwanger ben wil ik gewoon ongi worden
En nog een plaatsgenootje. Wil natuurlijk niets zeggen, maar mijn temperatuur was ook 37.3, de dagen ervoor 36.8 en 1 dag later werd ik ongi.
Haha allemaal plaatsgenootjes! Ik durf vandaag niet te testen (denk ik dan ) Als vandaag de niet komen, doe ik het morgenvroeg nog wel een x....... Heb ook allemaal blauwe aders op mijn borsten, jullie ook?
mammie1978, dat wordt spannend. Blauwe aders hebben vaak zwangere vrouwen. Daarnaast is 37.3 wel een hoge temp hoor. Alhoewel het bij iedereen natuurlijk anders is is dit iig geen lage temp. en hoge temp. hoort ook bij een eventuele zwangerschap. Ben benieuwd....
Ja, zeg dat wel....ZENUWSLOPEND! Denk toch niet dat ik het volhou met testen tot morgenvroeg haha. Maar ochtendurine is toch het beste?
In de gebruiksaanwzijzingen staat tegenwoordig dat het geen ochtendurine hoeft te zijn. Maar het is wel goed om niet al heel veel gedronken te hebben, want dan is je urine niet geconcentreerd genoeg. Ben benieuwd... Laat je het weten?
Ja, ik laat het zeker weten! Ik heb nu al eigenlijk teveel gedronken kan daarom toch maar beter wachten. Whaha het wordt echt een welles/nietes spelletje
Nou dan ga je zo even plassen en drink je het komende uur wat minder Wat erg lijkt wel of ik die test moet doen, helemaal niet nieuwsgierig....
Pfff,ik wil als ik niet ongi word pas van het weekend testen,maar ik neem me dat altijd voor,kan makkelijk zijn dat ik het morgen niet meer kan houden en een test doe! Ik hou je hier wel op de hoogte. Jij ook succes!
Erg he die drang om te testen!? Kan de hele dag aan niets anders meer denken... Bedankt, en jij ook succes!