hoi iedereen wij zijn nu zwanger van een tweeling die uitgerekend is op 10 juni. nu ben ik erg benieuwd hoe jullie tweeling bevalling was. ik heb namelijk geen idee wat ik mij zelf er bij moet voor stellen en ik wil erg graag mij zelf voor bereiden op van alles hahaha. en ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig hoe het bij jullie is verlopen
Hai, de tweelingzwangerschap was mijn 3e zwangerschap. Vond de zwangerschap zelf vreselijk zwaar en had al heel vroeg klachten maar de bevalling was geweldig! Mijn eerste twee bevallingen duurden 15 en 13 uur en het persen duurde forever (beide langer dan 1 uur). Tweeling is geboren met 36+5 dagen. Bevalling duurde 'maar' 8 uurtjes waarvan twee keer 9 minuten geperst. Mijn tweede kwam ook nog eens eerst met de beentjes maar het was echt goed te doen en makkelijker dan mijn eerste 2 terwijl ik er super tegenop keek
Mijn zus heeft een tweeling gekregen. Geboren met 37 weken na inleiding van de bevalling. Bevalling heeft slechts 4,5 uur geduurd. Eerste kindje lag goed, tweede kindje kwam probleemloos in stuit ter wereld (wat kennelijk heel normaal is bij tweelingzwangerschappen). Paar uurtjes later was ze met allebei de kids thuis.
Hier een super zwangerschap gehad en een bevalling die ik zo nog wel een keer over zou doen... Ik had een geplande ks vanwege groei achterstand van de uks en heb eigenlijk niet echt last gehad. Dus over een normale bevalling kan ik niet meepraten. Maar komt allemaal goed!
wat fijn zeg tot nu toe goede verhalen hahaha. je hoort overal toch veel negatieve verhalen. nu kan ik het volgens mij best goed filteren. maar toch is het fijn te horen dat het bij jullie goed is gegaan dat geeft ook mij natuurlijk wat meer rust. ondanks dat ik er mij zelf bij neer heb gelegd dat ook ik vroeger ga bevallen.
Vlekkeloze zwangerschap.. Toch spoedkeizersnee met 34 weken (hellpsyndroom) heerlijk wist om 12 uur dat ik zou gaan bevallen en om kwart voor 1 was ik moeder!