hoe heb jij het aan je ouder verteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roosmeiske, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ik heb mijn ouders het gewoon verteld nadat mn moeder al een vermoeden had omdat ik al hele tijd moe was en ontzettend veel naar wc moet en later ook nog misselijk werd :p mn moeder was wel gelijk erg blij :) en mn vriend heeft het maandag na de echo verteld. Zijn moeder was die dag toevallig jarig en kreeg de echofoto als kadootje. En aan die kant zijn ze ook allemaal happy :)

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wij hebben gewacht tot na 2 goede echo's. Toevallig was ik het weekend na de tweede.echo jarig en hadden etentjes bij onze ouders gepland. Ik heb een kaart gemaakt met de echo foto's erop en deze in een lijstje gedaan.
    Wij hebben namelijk ook foto's laten maken van ons samen, voor de zwangerschap en onze ouders hadden deze nog.steeds niet gehad.
    Dus ik heb de lijstjes met echo foto's ingepakt en gegeven. In eerste instantie werd gedacht dat het om onze foto ging. Maar al snel zagen ze wat anders.

Geweldige reactie!! Druk uitpakkend "maar jij bent jarig en wij krijgen cadeautjes..." "...........(lange stilte)..... Ben jij dat, ben je zwanger!!??"

3. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    O jak ik kan dit soort verhalen beter niet lezen. Ik word daar zo jankerig van. Grrr hormonen.
    Wij hebben mijn ouders verrast met een leuke zonnebril voor de vakantie (ze zouden die nacht wegrijden). In de brillenkoker zat een positieve test. Ze zagen het niet aankomen en begonnen spontaan te huilen. En steeds vragen of het echt zo was. Haha.
    De ouders van mijn man hebben we een slab en een speen met i love oma en opa erop gegeven. Wel apart van elkaar. Ook mijn schoonmoeder kon alleen maar huilen. Mijn schoonvader heeft de rest vd avond vrijwel niks gezegd. Alleen gefeliciteerd. We kregen wel steeds een dikke knuffel. Haha hij was helemaal van slag zo blij. Gelukkig allemaal fijne reacties gehad toen.

4. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    In een fotolijst met daarin het bekende gedicht..

Je kan me nog niet horen
    Je kan me nog niet zien
    Maar als ik in juli word geboren,
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Die gezichten, goud waard :D

Wij hebben het vroeg verteld wilden het graag delen!
    Alleen aan ouders uiteraard..

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    wij hadden vakantie foto's opgezet met een foto vamp de test en de tekst jullie worden weer opa en oma , ze geloofden het niet in het begin hahaha

Deel Deze Pagina