In etappes das veel leuker. Eerst hebben we de wagen en maxi cosi uitgezocht, vanwege levertijden en toen zagen we op marktplaats een leuk kamertje, zat toevallig ook badsetje helemaal compleet bij. En toen de rest van de zwangerschap steeds spullen erbij gekocht maar was grotendeels klaar met 20 weken (op de leuke inrichtingsdingetjes na zeg maar en die kon ik dan steeds ophangen, bekijken en ervan dromen in ons kamertje hihi
Wij stoppen geregeld geld in een spaarpot. Ik wat ik win op wedstrijden of met jureren, vriendlief van het werken in de kroeg en wat we in onze handen gestopt krijgen. Ti's alleen een verrassing wat er straks in zit hihi We sparen ook op een rekening. Over een tijdje is oriënteren bij de babydump!!
Hey sjulie , ik heb bijvoorbeeld nog niks betaald voor al die spullen, ik ga het pas betalen als ik het ophaal. Ik mocht ook kiezenom het gratis thuis te laten bezorgen maar dan moet je wel gelijk het totaal bedrag overmaken en dat vond ik niet zo' n veilig idee aangezien babymax ook failliet is gegaan, vertrouw ik het niet , dus ga zo bestellen strax met het babykamertje idem.
ik had rond de 10 weken een lijst opgesteld met wat ik wilde hebben en daar de normale bedragen achter gezet. Als ik dan iets tegen kwam/kom in de aanbieding, nam/neem ik dat mee. Heb tot nu toe alles nieuwgekocht. we hebben bijv.een nieuwe maxicosi met voetenzak samen voor 100euro de easywalker quatro met adapters enz. voor 400,00 nieuw. moet er wel eerlijk bij zeggen dat we hier een enorm leuk bedrag van de oma van mijn man hebben gekregen en we dus alles ook nieuw kunnen kopen. Maar toch is het leuk om alles goedkoper te kunnen vinden (bijna een sport) want dan blijft er meer over voor leuke kleertjes.....
ik heb niet alles gelezen maar een tip: Bij de wibra is er vanaf maandag volop aanbieding..babyweken...kan je heel goedkoop shoppen op bijvoorbeeld..lakentjes, waskussenhoezen, babypakjes, rompertjes, box kleed, badcape, hydrofiele luiers en washandjes enz enz...de meeste spullen zijn onder de 10 euro.. Dus als je 1 keer 50 euro neerlegt heb je al een hele hoop van je babyuitzet binnen
Wij hebben de grote/hele dure dingen in tweeën gekocht, de babykamer, de kinderwagen en zo. Verder aan kleertjes en andere spulletjes, gewoon steeds wat kopen. Al het ledikant beddengoed wel in één keer gekocht trouwens. Nu gaan we aan het eind van deze maand nog wel even een keer naar Babydump, want we moeten nog het één en ander aan spullen. Een wiegje en beddengoed daarvoor, we willen nog een wipstoeltje en een babyfoon kopen. Tja wij willen dat liever niet nog een maand uitstellen, dus dat wordt even nog een flink bedrag deze maand.
Wij hebben de wagen, maxi cosy en matrasjes bij de babydump gekocht. Dit is in week 30 van mijn zwangerschap geleverd. Ik hoefde geen aanbetaling te doen en kon contant betalen bij aflevering. Mocht er in de tijd tot de bevalling een betere aanbieding komen bij de babydump, dan kan je bellen en zeggen dat je gebruik wilt maken van de andere aanbieding. Zo had ik iets wat goedkoper was geworden en je kreeg ineens een verzorgingstas bij de wagen, dus die heb ik er nog bij gehad. Dit geldt tot aan de bevalling. Mocht er iets mis gaan, dan nemen ze alles weer terug. Verder heb ik alles in etappes gekocht. OP aanbiedingen gelet. Kamertje ook bij de ikea vandaan. Je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wilt.
Alles in gedeeltes.. veel leuker elke keer weer een lijstje maken van wat er in de aanbieding is en dan het bedrag bij elkaar zien te leggen zodat je dat kan halen.. MP is echt een hele goede (veel spullen vandaan gehaald!) en verder is de babydump en hema favoriet hier..
Hier ook alles in gedeeltes gekocht, is veel leuker.. afgelopen week de laatste bestelling gedaan via internet bij babydump en krijg dat maandag thuis..
De kinderwagen, maxicosi, kinderkamer, box en campingbed hebben we allemaal in 1 keer gekocht/besteld bij de babydump. We hebben van mijn ouders de kinderwagen geheel gekregen en van mijn schoonouders het kamertje dus waren in de financiele mogenlijkheid om het gewoon nieuw te kopen bij een leuke aanbieding (maxi cosi gratis en box gratis). Babydump heeft goede voorwaardes dus dit allemaal in 1 keer besteld. De rest van de uitzet komt grotendeels van marktplaats maar wél nieuw! Scheeld toch een hele hoop en het is vooral leuk Keuze is ineens veel groter en een beetje bieden en dan scheeld het nog een hoop euro's voor exact dezelfde spullen, heerlijk
Ik ben ook in gedeeltes aan het kopen, is inderdaad veel leuker! Hou ook erg van shoppen, dus nu is het vaak nog gericht, anders worden het allemaal leuke, maar onnodige dingen. We hebben wel al veel binnen, oa het kamertje, kinderwagen, box, eetstoel met babyset, kleertjes, verzorgingsspullen.. Werd ook gebeld dat we de maxicosi konden halen.. Dus ineens is het heel hard gegaan! Maar er blijft nog genoeg over om te kopen gelukkig!
Wij hebben bij babydump in één keer gekocht: babykamer (Optima), kinderwagen (Mutsy Slider) en accesoires, maxi cosi, ronde box, matras (aerosleep), 3 hoeslakens (aerosleep). Kleertjes en speelgoed kopen we gewoon als we iets leuks zien, ze heeft nu wel heel erg veel maarja!
Ik vind het zonde van ons geld om alles nieuw te kopen, ook al hoeven we niet per definitie op onze centen te letten. Gewoon het principe dat alles zo duur is en tweedehands meestal net zo mooi en goed. Daarnaast zou ik rondvragen of je tweedehands bij familie of vrienden wat kunt krijgen of overnemen. Zo hebben wij de ledikant, bad met standaard, tummy tub, matrasje, zeil voor op mijn bed, boxkleden van mijn zus gekregen. Deze week een kast en commode op marktplaats gekocht voor 280 euro, maar echt een hele mooie set, 5 jaar oud, grenen white wash. Verder moeten we nog een box, en maxi cosi hebben, ik denk dat we de box ook van Marktplaats halen. Tis gewoon een kwestie van geduld en goed om je heen kijken! Hema is een goede tip, daar heb ik nog geneusd
Ik ga zo een lijst maken met dingen die echt nodig zijn en de dingen die ook later kunnen of alleen voor mijn idee nodig zijn (knuffels enzo) en dan de prijs erachter uitprinten en in de tas zo kan ik aanbiedingen vergelijken en doorstrepen wat ik al heb. Een babykamer is in bestelling en heb een groothandel gevonden voor buggaboo's (op marktplaats)
Ik ben vandaag hij Superstore van Asten geweest. Lekker rondgeneusd en voor vriendinnetje cadeautje gekocht. Heb voor de tweeling wandelwagens war info opgevraagd. De enige die eigenlijk geschikt is is de Easywalker en wanneer ik die compleet heb ben ik 1200 euro kwijt! Dat was ff schrikken hihi. Voorlopig maar is sparen!
Wij hebben alles in etappes gekocht hoor, 't was maar net of we iets zagen dat we leuk vonden. De babykamer en 3-in-1 kinderwagen hadden we al ergens in week 15, de babykamer van Marktplaats omdat we daar precies iets zagen naar onze zin en stijl, bovendien een prachtig prijsje! De kinderwagen van bijna anderhalf jaar oud hebben we overgenomen van iemand die 'm niet meer gebruikt. Ziet er nog perfect uit en was ook onze smaak, dus waarom duur doen als 't niet hoeft? Verder heel veel kleertjes nieuw gekocht, maar ook heel erg veel gekregen omdat er net 3 kennisjes ook afgelopen jaar zijn bevallen van een zoontje, kwam dus geweldig uit. En iedere keer als we in de stad zijn en iets leuk zien nemen we het mee. Het is soms onvoorstelbaar hoe duur babyspullen zijn, dus wij letten er echt wel op. En je doet het grotendeels voor jezelf, want zo'n kleintje zal het een zorg zijn of ie in een gloednieuwe of iets minder nieuwe kamer ligt toch? En van wat echt belangrijk is (heeeel veel liefde en een fijn thuis) zal hij niets tekort komen en daar gaat 't om uiteindelijk.
Wij kopen alles in etappes en het enige dure ding dat we nu hebben is de bugaboo, maar die hebben m'n ouders cadeau gegeven Meubels voor het kamertje van Ikea. Box van Marktplaats en ook een aankleedkussenhoes en wat kleertjes van marktplaats. Verder qua kleertjes veel van de hema en al aardig wat dingetjes van vrienden/familie gekregen (ook van vakanties in Nepal enzo, heel leuk!) Van vrienden hebben we een ledikantmatrasje, een maxicosi en heel veel beddengoed, flesjes en speeltjes gekregen en ik kan van een andere vriendin haar badje+standaard lenen. Verder komt op onze slaapkamer het oude wiegje te staan, waar m'n broertjes en ik in hebben gelegen vroeger Ik heb bij Ikea stof gehaald om de bekleding opnieuw te maken en er moet nog een nieuw matrasje in. Zo scharrelen we alles bij elkaar
Wij hebben de babykamer,bugaboo,maxicosi pebble,box,matras+aerosleep in een keer gekocht de rest allemaal verspreid nu moeten we nog kleine dingen zoals waskussen enz hebben kleertjes enz zijn ook al compleet.
Ik heb ook elke keer wel wat gekocht... Kinderwagen apart, kamertje en box besteld die komen in februari. Dagje wezen winkelen, kleertjes gekocht, klamboe, aankleedkussen, maxicosi etc.. Nu nog nodig, badje enzo en luiertas dus dat doe ik dan later nog.. Oja van de week matrasje, lakentjes enzovoort besteld.. Dus elke keer wat... En je hebt zoveel nodig merk ik nu dat er toch steeds weer dingen bijkomen