Hoe heb jij je buikherinnering?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door echie, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Haha dan is het goed, dankjewel ;)

Jouw buik is ook prachtig geworden hoor! Ik heb de buik op een aantal punten waarop hij naar achteren buigt (zoals bij de schouders en bij de liezen) met een metalen (langwerpig) plaatje met schroefgaatjes vastgeschroefd. Die plaat is gewoon van MDF en onbehandeld. Voeringsstof gekocht en die er met textiellijm 'opgefrut'. Je legt eerst de stof over je buik, knipt een 'gat' in het midden zodat de buik er doorheen komt en zet netjes alle randen stof langs je buik vast. Ohja, voordat de voeringsstof erop ging, eerst de buik zilver gespoten ;) en als laatste de vlindertjes erop geplakt.

PS. Dit is allemaal met dank aan Angel Eyes want zij heeft me geholpen ;)

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Die herrinnering is er nog altijd als ik naar m'n buik kijk, alleen hij is wat slapper gaan hangen. :(

Ik heb volgens mij maar 2 foto's gemaakt ergens op het laatst. vond best dat ik een mooie buik had maar hoefde er geen hele collage ervan te hebben.

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wij hebben elke week een babybuik-foto gemaakt.
    Daarnaast hebben we aan het eind van de zwangerschap samen foto's laten maken bij de fotograaf met de dikke buik.

En mijn mannetje heeft de 8ste maand een tekening op mn buik gevingerverft waar we foto's van hebben.

Gipsen heb ik expres niet gedaan, omdat ik al zo'n "bewaarder" ben en ik hem dus NOOIT meer weg zou kunnen doen. En aan de muur hangen, daar hebben we geen ruimte voor en wil ik ook niet.
    Vandaar alleen foto's bij ons

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mooi! Wat zonde om dan je buik te wassen hahahahaha

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb flimpjes van me bewegende buik maar helaas zijn er ook veel verloren gegaan omdat mijn telefoon gesloopt is door mijn dochter en daar stonden de mooiste op :(.
    ook heb ik heel veel fotos

7. ProudMum

Angel Eyes en Manuela;

Geweldig mooi gedaan meiden!

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb om de week een foto gemaakt en ik heb het hartje opgenomen en opgeslagen op mn computer.

9. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    bij een fotograaf een foto laten maken van m'n blote buik en onze hond die ernaar zit te kijken met een blik van ....... wat is ditte nou? :confused: uitvergroot naar 70x70 en afgedrukt op canvas

hangt prachtig!

10. ProudMum

owja, ik heb alleen maar striemen en 4 buikfoto's

11. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik heb ook van elke maand mooie buikfoto's gemaakt en daar heb ik samen met alle andere foto's van de zwangerschap echos baby kamer , een fotoboekje van gemaakt

12. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Door dit topic ben ik daar ook eens over gaan nadenken, want ik had eigenlijk zo goed als niks (op een paar foto's na).
    Een paar dagen geleden heb ik daarom een bellypaint laten maken, echt helemaal super!
    Het was maar 40 euro en ik kreeg er hele leuke foto's bij.
    één van de foto's gebruik ik voor de postzegels. Die laat ik maken bij TNT.
    Voor het geboortekaartje willen we een foto van de baby, maar mocht dit om één of andere reden niet lukken, heb ik de buikfoto's om te gebruiken.

13. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

waar kan je buikbeschilderingen laten maken? iemand iets in drenthe?

Deel Deze Pagina