hoi meiden ik heb eigenlijk een vraagje sinds anderhalf uur heb ik zeer pijnlijke krampen 10 per uur ofzo niet echt regelmatig maar wel pijnlijk. ik ben wel bekend met voor weeën die heb ik al weer een poosje maar nu is het veel pijnlijker.het voelt echt aan als ongikrampen maar dan veel erger en herdebuiken zijn er ook genoeg. herkend iemand dit? liefs, monique (ik begin nu in een keer zenuwachtig te worden )
Hihi, klinkt wel als weeën hoor Ik zou ze toch maar eens gaan timen. Hoeveel seconden houdt de pijn aan? Toen het bij mij begon had ik weeën om de 7 minuten en dan 20 seconden pijn.
t klinkt als wee'en.. maar dan nog is t niet zeker.. ik kan me herinneren van mn eerste dat t hele nare samentrekkende krampen waren helemaal onderin de baarmoeder.. naar gevoel was t.. Als ze om de 5 minuten komen strax en dan n uur lang zou ik maar de VK bellen.. die je trouwens zoiezo ff kan bellen als je echt zeker wil weten of t wee;en zijn en de bevalling op gang komt..
ik zou toch ff gaan timen, Ik had ook achteraf al hele tijd weeën dacht dat weer voorweeén waren omdat ze hetzelfde aanvoelde toen bleek steeds dat de harde buiken om de 2 min. kwamen en dat waren bij mij dus weeën en ook tip: als je onder de douche staat en het zakt niet weg (pijn) dan weet je zeker dat het weeën zijn.
de pijn houd z'n 20 seconde aan en dan zak het af ik ga denk ik toch maar eens even timen want dit gevoel kende ik nog niet.
Kunnen inderdaad weeen zijn , want de eerste weeen waren bij mij ook niet regelmatig .. dacht dat ik diarree had maar dat trok weer weg dus zodoende dat ik wist dat het begin er was .. succes
wel spannend, laat maar weten als je zeker weet dat t op gang is! strax weer n geboorte erbij in t forum (mocht t zo zijn) ik wil oookkkk! hihih ik heb hooguit gewoon indalings pijn en wat krampjes.. helaas.... bij mij niets bijzonders nog.
oh meid spannend. ja snap dat gevoel hoor dat je nu zenuwachtig word. had ik van de week ook toen ik dacht dat ik vruchtwater verloor. wordt nu ook steeds een beetje banger, nu het opschiet. ik hoop voor je dat het doorzet en je een voorspeodige bevaling hebt! succes liefs henkie
Tip: ga even onder de douche! Ze zeggen dat als het dan afzwakt, dat het dan voorweeën zijn, maar als het aanhoudt of sterker wordt dat het het echte werk is! Als het begonnen is: zet 'm op! :-D Liefs Esther
hoi hoi ik ben er weer de douche doet vrij weinig het neemt niet af ofzo dus ik kijk het nog even aan anders toch maar even bellen.
Volgensmij horen echte weeen toch rond een minuut aan te houden, met een duidelijke piek, kan natuurlijk bij elke vrouw net even anders zijn, maar dat is wel het gemiddelde. Succes, het zal sowieso niet lang meer duren aan je banner te zien!
Ik denk stiekum toch dat t weeen zijn..spannend, maar t zal vast allemaal goedkomen! En wat zul je er dan nog váák aan terugdenken..
Geloof me een echte wee gaat niet weg van een douche.... wordt misschien wat minder scherp... En het moet ff opstarten he... Ik dacht eerst ook. het zijn vast voor-weeen ofzo. Echt niet Volgens mij gaat het beginnen meid wat spannend! Morgen mama? Ik hoop het voor je! Liefs & succes!
Wat spannend Monique! Ik denk ook dat het begonnen is! Of ben je stiekem al bezig.... Ik hou het hier in de gaten!
hoi meiden ik ben nog steeds thuis hoor.jammer genoeg.de "weeën" zetten niet goed door maar ze doen alwel wat zei de vk.de bbm ishelemaal week nu is het echt wachten dat ze echt goed doorzetten en regelmatig komen. hoop wel dat dat snel gebeurd ben het nu wel even goed zat.
dan zou t vandaag wel es kunnen gebeuren. Ik kreeg die vreemde samentrekkingen ook de dag ervoor. had t zelf niet eens door, ik mompelde tegen mn vriend: 'moet je voelen zo strak wordt mn buik" Na een tijdje zei ik: jemug hij blijft steeds strak worden, zou de baby verkeerd liggen ofzo? Toen zei hij: doe het es timen? volgens mij is dit t begin van de weeen He was right, ze bleken om de 15 min te komen, uur later om de 7 en een half uur later om de 5 ..Maar dat werden s nachts om 4 uur pas echte lichte weeen...en om 7 uur had ik zo'n pijn en dacht ik dat het er bijna opzat. Zei de vlos: Och schat dit is nog maar t begin En zo beviel ik dus s middags rond kwart voor 3 En jouw bericht was gisteravond geplaatst toch? Nou gaat elke bevalling weer anders natuurlijk, maar stiekum vind ik t wel leuk om nu te bedenekn wat er allemaal gebeurd op dit moment bij je hihi
oh jammer dat t nog niet doorzet! ik hoop wel dat t gauw door zet en dat je lekker je kindje mag zien! ik krijg t morgen te horen of ik mag