vanacht was het dan zo ver, alice kreeg om 11 uur haar fles en werd pas om 5 uur weer wakker om te eten. wat heb ik toch heerlijk geslapen. tussendoor ben ik wel wakker geweest en heb even gecontroleerd of ze nog wel leefde vond het zo raar maar ze lag heerlijk te slapen en ik ging ook weer lekker liggen. voor het eerst sind de bevalling heb ik langer dan 2 uurtjes achterelkaar geslapen en barst ineens van de energie. de nachten hiervoor waren erg slecht en ze wilde ineens om de 2 uur eten pffff wat was ik gaar maar dat dit erachter aankwam is totaal onverwachts. hopelijk is het niet maar voor een nachtje en gaat ze het vaker of nog beter altijd doen
hoi hoi inderdaad heeerlijk is dat he ik weet nog goed dat ook ik dan vanzelf wakker werd om te kijken haha is toch je moederinstinct die zegt toch even kijken of alles goed is geniet er maar lekker van groetjes nathalie
Wat lekker! Wat (voldoende) slaap al niet met je kan doen he? Nina heeft vanacht ook doorgeslapen. 23.00 uur flesje gehad en geslapen tot 06.15. Flesje gegeven en daarna weer geslapen tot 10.45 uur! Dit was niet voor het eerst...vorig weekend heeft ze ook twee nachten achter elkaar doorgeslapen en het flesje van rond een uur of 3/4 in de nacht overgeslagen. Echter doordeweeks kwam ze wel weer rond die tijd voor dr fles. Reken er dus niet op dat ze het nu iedere nacht zal doen...ze is in ieder geval hard op weg!
Heerlijk he. De mijne slaapt nu ook weer zo lekker lang door,ze krijgt om 12 uur haar laatste flesje en blijft dan lekker doorslapen tot een uur of elf. moest zelf ook in het begin aan wennen hoor,zo'n plotselinge verandering,telkens kijken of ze nog leeft maar nu doe ik dat niet meer. Ik geniet ervan.
vannacht gewoon weer ze heeft de smaak te pakken en sliep weer van 11 tot 5 even aan de borst en doorgeslapen tot 9 o wat is dat heerlijk