Wat leuk om te lezen allemaal! Mijn vriend werkte in een kroeg waar ik wel eens op stap ging. Ik had een half jaar eerder plotseling mijn vriend, waar ik mee samenwoonde, verloren... Ik was door vriendinngen als snel weer meegenomen naar de kroeg, we waren nog jong, 22 jaar... Iemand vertelde mij dat die knappe jongen achter de bar mij wel erg leuk vond, maar ja, ik was natuurlijk nog erg verdrietig om wat er allemaal was gebeurd, dus dat kon vanuit mijn kant echt niets worden. Uiteindelijk kreeg ik op mijn werk bloemen en thuis kaartjes, toen hebben we afgesproken om samen eens naar de film te gaan. Ik ben blij dat we dat gedaan hebben, al hoe moeilijk ons begin ook is geweest.. Nu ben ik alweer ruim 10 jaar heel gelukkig met hem, samen hebben we een geweldig meisje en onze tweede is onderweg!!
We waren collega's verwege leeftijdsverschil (20 jaar) heb ik heel lang de boot afgehouden maar uiteindelijk 2 weken voordat mijn contract afliep zijn we een keer wat gaan eten en toen bleek het toch wel heel goed te klikken tussen ons. 3 maanden later trok ik bij hem in en nooit meer weggaan. Inmiddels ruim 3 jaar verder waarvan bijna 2 jaar getrouwd.
Bij de studentenvereniging. Waren allebei eerstejaarslid. Mijn vorige relatie was net uit en we raakten op een gegeven moment aan de praat aan de bar... Hij woonde toen nog bij zijn ouders en moest met de trein naar huis. Hij had z'n moeder beloofd die dag eens op tijd thuis te zijn (had er wel een handje van om 'iets' te lang bij de studentenvereniging te blijven hangen ), maar dat liep dus even anders. Zijn moeder snapte dat wel volkomen, toen hij de volgende dag uitlegde waarom Hij was dus ook gelijk verliefd, bij mij duurde het wat langer. Maar ja, was daar ook helemaal nog niet mee bezig, omdat dus echt pas net (2 weken ofzo) m'n vorige verkering uit was gegaan. Maar hij was erg euhh... volhoudend en heeft me weten te verleiden tot een afspraakje. Heb hem maar een kans gegeven, je weet immers nooit... Inmiddels zijn we 13 jaar en 2 dochters verder
Mijn ex werkte in een friettent, zijn collega woonde daarachter en zijn vriendin en ik gingen veel met elkaar om. Uiteindelijk is mijn relatie stuk gelopen. Sliep elk weekend bij die vriendin en elke zondag kwam haar beste vriend (mijn man) daar eten.. Hij kreeg mij mail adres van mn vriendin en zijn zo elkaar beter leren kennen en in de weekenden meer afgesproken. Nu 6,5jaar verder en morgen 1 jaar getrouwd!
mijn man en ik hebben elkaar leren kennen op het werk. we zaten in de zelfde opleidings groep in eerste instantie hadden we beide iets van jeej wat is dat voor een persoon hij was druk ik juist de stille muis. later leuk ingesprek gekomen en vond hij mij toch leuker dan hij had gedacht hij heeft zijn gevoelens voor mij laten weten. ik had op dat moment een relatie wat niet lekker liep en vond hem toch wel erg leuk en nadat hij een paar keer bij mij thuis geweest was er voor gekozen een punt achter mijn relatie te zetten en er met hem voor te gaan. in novemeber 2011 mijn huisje opgezegd bij zijn ouders in gaan wonen in decemer de sleutels van ons gezamelijk huisje gekregen en vanaf januari wonen we daar samen en in februari zijn we getrouwd. moet daar wel bij vermeleden dat we 24 augustus pas wat hebben gekregen. en nu aan het klussen voor onze eerste.
leuk topic wij via een blind date. eerst wezen eten bij de mac en daarna naar de bisos voor shouf shouf habibi ( lekker romantisch) we zijn al ruim 8jaar samen waarvan 2jaar getrouwd
Ik heb hem op mijn 15e leren kennen op de camping in Brabant. Hij was er op vakantie met de jeugdbrandweer (busje vol jongens dus) en samen met vriendinnen altijd lachen als ze langskwamen. Een dag (het regende pijpestelen) ging ik de post halen en zag ik het busje aankomen rijden. Ik heb een stoel gepakt en ben midden op het terras in de stromende regen gaan zitten. Hij kwam vervolgens naar me toen gelopen met een vriend en vroeg: wie heisst du??? Mijn 1e gedachte was: shit duitsers.... Whahahahaha.... Korte samenvatting sindsdien..... 1 week onafscheidelijk geweest, daarna afscheid.(1994) Hij was nog 1 week op vakantie maar daarna elke dag brieven en bellen (klokslag 21 uur was de telefoon van mij). 1,5 jaar later maakte ik het uit ivm de afstand (3 uur rijden).(1995) 2 jaar later stond hij met toenmalige vriendin op de stoep haha.(1997) 1 jaar later kwam hij bijpraten maar is een week gebleven (oeps) en heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin (meer dan zoenen is er met mij niet gebeurd) (1999) 1 jaar later woonde hij bij mijn ouders in. (2000) 6 maanden later eigen flatje (2001) 1 jaar later getrouwd (2002) 2 jaar later huisje gekocht. (2004) 2 jaar later pil de deur uit (2006) 1 jaar later bevallen van zoontje (2007) 4 jaar later bevallen van dochtertje (2011)
Ouderwets in de kroeg... Hij sprak een vriendin aan omdat die naar de bar racete alsof ze uitdroogde. Zij hupste vrolijk naar een ex toe en toen zat ik daar in mijn uppie chagerijnig aan de bar. Hij sprak me aan en ik dacht: FLIKKER OP!!!!! De avond vorderde en we raakte in gesprek. Hij bleek toch wel erg leuk te zijn hahahah 4 maanden later (waren "friends with benefits") moest ik toch toegeven dat ik helemaal hotel de botel smoor verliefd op hem was. Hij had liefde al een beetje opgegeven (erg gekwetst door exen) maar zei : jij bent mijn beste vriendin en de liefste die ik ken! Als jij het niet bent, wie dan wel??? Sindsdien zijn we samen, erg gelukkig, in love en hebben nog steeds goede "benefits" hahahaha Over 2,5 maand trouwen (hij heeft me gevraagd op de dag dat we elkaar 4 jaar kende) Nu bijna 4 jaar (officieel) samen en wonen daarvan al 3,5 jaar samen hahahaha
Blind date in het buitenland. We hadden wederzijdse vrienden die mij wel even gingen koppelen! En ja dat liep zoals het in love story's gebeurd zeg maar. Nu vijf jaar samen en uk die rond dwarrelt. Overigens wonen we nu ook samen in het buitenland dus het trok me wel dat leventje hier!
Ik kreeg een mailtje van Lexa voor gratis 3 dagen een profiel. Hij reageerde en toen zijn we op MSN verder gegaan. Heel veel dingen klikten en we dachten veel hetzelfde. Uiteindelijk afgesproken op de pier in Scheveningen. Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik gelijk: Wat moet zo'n knappe man met mij ?! Inmiddels zijn we ruim 4 jaar samen, wonen we daarvan ruim 2 jaar samen en is ons eerste kindje op komst. Volgend jaar willen we trouwen .
wij hebben elkaar ontmoet op een herhalingsavond van de EHBO vereniging en hij vond mij wel leuk als speelster van een kind wat chemicalieën had ingeslikt en snelde mij te hulp....
Wij waren allebei geabonneerd op een mailinglist, en hij had daar wat grapjes gemaakt die niet in goede aarde waren gevallen, met boze reacties tot gevolg. Ik vond het juist wel grappig en ben daardoor wat heen en weer gaan mailen. Zo is een balletje gaan rollen, wij zijnet elkaar gaan mailen, eerst een beetje pesterig, later steeds vriendschappelijker. Uiteindelijk mailden we bijna dagelijks 5 pagina's vol, over van alles en nog wat en gingen we allebei echt uitkijken maar die mailtjes. Toen crashte zijn computer en hebben we een paar weken geen contact gehad. Op dat moment begon ik te merken dat ik ons contact miste. Ik heb hem toen een ansichtkaartje gestuurd met daarop een kikker die een teddybeer onder schot hield en daarbij de tekst 'write to me or the teddybear get's it'. Een paar dagen later ontving in een handgeschreven brief van hem. Vanaf dat moment was er geen houden meer aan, we mailden iedere dag en ook al hadden we elkaar nooit ontmoet, ik voelde echt kriebels als ik weer iets van hem kreeg. Dat heeft een jaar geduurd, en toen schreef hij me dat hij het zelf vreemd vond, omdat we elkaar feitelijk niet kende, maar dat hij het idee had dat hij verliefd op me was geworden en dat hij me heel graag wilde ontmoeten. Zo gezegd, zo gedaan, en onze eerste ontmoeting was heerlijk, alsof we elkaar al jaren kenden (wat in zekere zin dus ook zo was). Inmiddels zijn we 13 jaar, een bruiloft en een kindje verder
HI allemaal! Wat leuk om te lezen! Mijn vriend ook via het werk leren kennen. Hij heeft mij ingewerkt. Vond hem van af het begin al een supperrr lekkerrr ding. Maar ik natuurlijk geen idee wat hij van mij vond. Beetje lopen smssen etc en op den duur luchen. Bij elkaar op visite en van het 1 kwam het ander. OP het werk eerst nog even stil gehouden maar al snel wilde dat echt niet meer. Woonden binnen drie maanden samen. NU al weer 3 jaar samen en bezig voor ons eerst kindje!
Ik heb mijn vriend in Spanje leren kennen. Hij was daar met vrienden op vakantie en ik met mijn nichtjes en ouders. We hebben 3,5 jaar op en neer gereisd (250km) en hij is uiteindelijk hier naartoe verhuisd.
Ik heb mijn man via de volleybal leren kennen. Ik was met een vriendin nieuw bij de vereniging en na de training/wedstrijd gingen we altijd meteen naar huis, omdat het op onze vorige vereniniging niet gebruikelijk was nog te blijven hangen. Op een avond aan het einde van het seizoen wel een keer gebleven en ineens veel aandacht (leuke, nieuwe vrijgezellen!) Helaas waren dat niet onze types, maar er zat ook 1 jongen in de bar met wie ik de hele avond gekletst heb. Hij was alleen 4 jaar jonger. Na een tijdje hebben we wat heen en weer gemaild en toen afgesproken om wat te gaan drinken. Nog steeds meer het idee van vriendschap, maar het gevoel werd snel sterker. Na een maand gevraagd of hij me leuk vond, want van zijn kant was het me niet duidelijk.....hihih...JA dus! Sinsdien een relatie en na een paar weken woonden we samen in 2 huizen (1 week bij hem, 1 week bij mij). Na 9 maanden heb ik mijn huis verkocht en bij hem ingetrokken. Na een jaar hebben we samen een eengezinswoning gekocht, Nu dus bijna 9 jaar samen, waarvan 5.5 jaar getrouwd en 2 mooie dochters verder!
Tja en die van mij was/is een vriend van die van haar en ik en Kirst werkten beide bij die leuke schoenenwinkel en ook wij zijn na 17 jaar nog steeds samen! Twee mooie setjes zijn er uit voortgekomen hè Kirst?!
Heel lang verhaal. In het kort: Hij (Engelsman) en ik (Nederlandse) werkten allebei voor Eurocamp. We hebben elkaar ontmoet op een camping in Bourgondie (Frankrijk) waar we allebei tijdelijk waren om de tenten op te bouwen. Nadat we van 1997 - 2011 samen hebben gewoond in Engeland (bij Londen) wonen we (inclusief onze éénjarige peuter) nu in Bourgondie in Frankrijk ( ongeveer 45 minuten van waar we elkaar hebben ontmoet).
Op vakantie in Griekenland Ik had al een relatie, dus we hebben het vriendschaappelijk gehouden.... Thuis in NL vriendje meteen gedumpt en alsnog afgesproken.
via msn een toenmalige vriendin had hem toegevoegd voor mij eigenlijk een beetje voor schut te zetten maar het klikte tussen ons en 3 dagen later hadden we afgesproken bij de kerk hier bij mij in het dorp en sinds toen zijn we samen