Hoi duikster! wat een goed verhaal. Ik ben voor Margriet op zoek naar bijzondere ontmoetingsverhalen en zo kwam ik op dit forum terecht. Zou je het leuk vinden om geïnterviewd te worden met fotoshoot? Mail me dan alsjeblieft even op petra@hetwoordpaleis.nl
Ik heb mn vriend leren kennen op een hele foute site zal de naam niet noemen, maar gemiddelde leeftijd is 17 en er zijn allemaal gabbers. Nu ben ik geen gabber (meer) en mn vriend al helemaal niet. Hij stond er met een foto op in zn militaire kleren op een wit paard. Nu ben ik gek op uniformen en paarden, dus het sprak me wel aan. Enige nadeel was we schelen 14 jaar. Dus hij heeft eerste een jaar achter me aangelopen. Ik had nog helemaal geen zin in een vaste relatie en ging veel stappen met mn vriendinnen. Dus soms kwam ik thuis van mn werk stond hij voor mn deur (2 uur enkele reis voor hem) terwijl ik totaal geen tijd voor hem had en na 5 min heb ik hem dan ook weg moeten sturen. Nadat ik eindelijk een keer toegaf om een keer met hem uit eten te gaan, was daar de klik en hij is nooit meer weg gegaan. 4 maanden later was ik zwanger van een cadeautje (ongeplant) helaas misgegaan. Nu ruim 4 jaar later zijn we nog steeds bij elkaar en 4 kindjes verder. Nog niet getrouwd, maar dat komt nog wel. (hoop ik)
Wat een heerlijk topic Leuk om te lezen dat iedereen zo z'n eigen verhaal heeft. Wij hebben elkaar via internet leren kennen. Hij zocht via Skype mensen om zn Engels te oefenen aangezien hij net begonnen was met een studie Engels aan de uni. Ik had helemaal geen zin om met vreemden op Skype te praten, ik had alleen een skypeaccount om in het buitenland met mn familie te kunnen bellen. Op n avond verveelde ik me omdat degene met wie ik zou skypen later kwam dan gebruikelijk en zijn we toch aan de praat geraakt.. toen eerst een paar jaar vriendschappelijk contact gehad, soms een paar weken veel gechat en dan weer weken niet. Het contact op een laag pitje gezet toen hij opbiechtte me wel erg leuk te vinden, want ik had een relatie. Tot mn relatie uitging en ik in een gekke bui besloot naar hem toe te reizen. We hebben elkaar dus voor het eerst 'echt' ontmoet op een vliegveld Ik kijk nu naar de datum.. 10 april.. vandaag 6 jaar geleden ontmoetten we elkaar voor het eerst echt. Hij woont inmiddels hier, we zijn nu 3,5 jaar getrouwd en we zijn in verwachting van ons tweede kindje.
Heb mijn vriend leren kennen op Badoo. Zat er eigenlijk uit verveling en nie op zoek. Ondertussen bijna 2 jaar samen, een dreumes van bijna 1, en bijna 20 weken zwanger van de 2e.
Pas op; lang verhaal Wij hebben elkaar via twitter leren kennen. Wie wie is gaan volgen zijn we nog steeds niet uitgekomen, maar het resultaat was goed. Toen ik hem leerde kennen had ik nog een relatie, maar ik zat niet echt lekker in mijn vel (werk ging niet goed, en "thuis" en vent die alleen maar sliep). Aangezien mijn M. een echte klaagmuur is kon ik mijn gevoel op dat moment supergoed kwijt. Op een woensdagavond zou ik naar mijn ouders gaan, maar die bleken nog niet thuis te zijn. Om toen terug te rijden had ik niet zoveel zin in, maar wilde M. wel eens ontmoeten, dus zomaar langs gereden voor een bakkie thee. de week daarna nog wel wat contact gehad, we waren inmiddels overgestapt op mail, msn en bellen. De zondag daarna ben ik weer bij hem geweest. Ruim 10 uur zitten kletsen en op paaseitjes geleefd (meer had hij niet in huis). Hij heeft mij toen thuis gebracht (was met OV naar hem toegegaan) en daar gaf hij mij een kus. Ik als de dood dat mijn ex-schoonmoeder iets zou zijn (die liet rond die tijd altijd haar hondje uit) Hij terugrijdend met het idee dat ie een eikel was... Maandagochtend (kon niet slapen) de eerste bus terug naar leiden genomen (om 5 uur of zo gaan bellen en gelopen naar de laatste bushalte zodat de bus sneller zou komen). Uiteindelijk bij hem weer zitten praten en toen zei hij, dan kom je toch gewoon bij mij logeren? "s avonds nog bij mijn ouders geweest om te vertellen dat het niet goed ging tussen mij en ex. Kwam daar terug van een koude kermis, totaal geen medeleven of iets. Terug naar M. Daar nog even zitten kletsen (en uithuilen) en uiteindelijk besloten, ik ging nog 1 nachtje bij ex slapen (werd wakker liggen maar goed) Dinsdagavond toen ik thuiskwam lag ex alweer te slapen op bank, heb spullen gepakt, ex wakker gemaakt. gezegd dat ik wegging en nooit meer terug zou komen. Ben de wijk uitgelopen, M. gebeld en hij is mij halverwege op komen pikken. Op de terugweg een hele mooie zonsondergang gezien en toen wist ik dat het goed zat. Inmiddels zijn we bijna 2 jaar verder en totaal geen spijt over mijn besluit! Ben supergelukkig, alleen die kinderwens....
Toen ik een jaar of 11/12 was in het zwembad.Bleken uit hetzelfde dorp te komen. Jaartje vrienden geweest en sinds mijn 13de is het dik aan ( eind deze maand alweer 13.5 jaar )
Wat een heerlijk zwijmeltopic is dit zeg.....! Bij mij is het een beetje een raar verhaal, maar goed, Ik ben nooit iemand geweest die graag ging stappen, af en toe ging ik met een vriendin mee maar echt leuk vond ik het nooit. Op een avond begon mijn vriendin met iemand te 'flirten' zoals ze eigenlijk altijd deed , maar het werd niet echt wat, hij was meer geinteresseerd in mij . Wij hebben de hele avond verder staan dansen en is mee naar huis gegaan..... en altijd samen gebleven. Inmiddels alweer 10 jaar en dus 2 kindjes verder. Die vriendin vond het eigenlijk helemaal niet erg, contact is wel verwaterd en helemaal uit elkaar gegroeid, maar dat ligt hier niet aan gelukkig. Achteraf hoorde ik van mijn vriend dat hij mij daar al vaker had gezien en interesse had, maar nooit de stap durfde te zetten. Dus dat mijn vriendin met hem begon te flirten was voor hem de kans om met mij aan te pappen, zoals hij het zegt.
ik was op de beemsterkermis en ging de vrienden van mijn beste vriendin gedag zeggen (waar ik toen ruzie mee had) en haar vriend had toen een collega mee (militair) vanuit steenwijk we hebben elkaar een hand gegeven en verder niet gesproken eigenlijk toen wou hij mij de groeten doen, maar die vriendin wou mij de groeten niet doorgeven en gaf uit boosheid mijn mail ik kreeg toen een mailtje van hem en voegde hem toe op msn toen een maand via internet veel zitten chatten toen zou hij weer richting purmerend (waar ik toen woonde) komen en hadden we besloten elkaar in het echt te zien sindsdien zijn we niet meer uit elkaar geweest, ik was toen 16 en inmiddels 22 we wonen al 4jaar samen, 21 maart zijn we getrouwd en begin mei verwachten we ons eerste kindje voor ons was het liefde op het eerste gezicht en ik ben nog steeds heel erg verliefd!!
Ik heb mijn kenyaanse vriend/lief leren kennen voor de aapjes in safaripark beekse bergen, zomer 2008, hij als accrobaat en ik werkte daar ook, en toen verliefd geworden omdat ze altijd optraden voor,waar ik werkte.. Daarna hebben we elkaar tot oktober 2010 niet gezien ben toen oktober 2010 voor 4dgn naar bulgarije gegaan,daar was hij in het circus,elkaar daar 2dgn gezien ivm mijn reizen en ook hij moest terug naar kenya, en toen elkaar gezien vorig jaar mei 2011 voor 2 weken toen ik naar kenya ben geweest. Nu w8 we tot we elkaar weer kunnen zien, wat hopelijk snel zal zijn,voor dat de kleine geboren word,dus hopelijk rond juni/juli dat hij komt... even kijken of t allemaal lukt. Ondanks distance,time en alles wat er in de tussen tijd gebeurd,weten we dat niemand ons nog ooit uitelkaar kan halen, en dat echte liefde alles zal overwinnen. Al met al weten we dat we uiteindelijk samen zullen zijn voor lange tijd.
Via chat. Ik was met mijn scheiding bezig en als afleiding ging ik beetje chatten. Langzaam aan kwamen we in gesprek, hij lag ook net in scheiding en waren dus ervaringen aan het uitwisselen. Ik was helemaal nog niet bezig met een nieuwe relatie, ik zou gaan kippenfokken (ander huis, tuintje met gaas en kippen erin hahaha). Daarna op msn terecht gekomen en we vonden elkaar steeds leuker, toen bellen ( en veel, uren achter elkaar totale rekening van beide rond de 1000 euro :S).. en uiteindelijk maar afgesproken. Ik weekend van 19 dec naar hem, daarna 2e kerstdag naar hem en hij daarna tot oud en nieuw bij mij. Daarna stiekem tot verjaardag van zijn zoon op 10 januari weer meegegaan en daarna ia die eigenlijk nooit weer weggegaan en lagen we 3 maanden later in bed en keken we elkaar aan, van wonen we nu eigenlijk samen haha.. Nu zijn we ruim 8 jaar verder en nog steeds helemaal happy en nu zelfs een kleine erbij.
Ik heb mijn vriend via internet aan de haak geslagen... Ik was principieel tegen datingssites... leek me onmogelijk om daar de liefde van je leven tegen te komen... Ik lag thuis na een zware operatie en voelde me een beetje zielig en alleen, dus ben ik voor de fun, zonder verwachtingen op zo'n site gaan koekeloeren. Ik bekeek wat profielen en klikte wat 'favorieten' aan... Niet veel later kreeg ik een mailtje van een van hen... Een poos heen en weer gemaild en uiteindelijk meerdere dates gehad... De rest is geschiedenis We zijn bijna vijf jaar samen, waarvan we bijna vier jaar samenwonen. We hopen snel zwanger te mogen raken van ons eerste kindje.
Leuk topic! Wij waren toen nog 16. Ik woonde al heel mijn leven in het dorp, mijn man kwam er net naar toe verhuisd. Hij was er erg kwaad over, dus hij protesteerde toen hij van zijn moeder naar de Edah moest om wat te halen. Toen hij mij achter de kassa zag zitten was hij meteen verkocht. Toen hij thuis kwam was zijn moeder vergeten dat hij ook koffie moest meenemen, nog voordat ze uitgesproken was zat hij alweer op zijn scooter. Helaas... ik had pauze. Toen heeft hij twee dagen later voor een baantje als vakkenvuller gesolliciteerd, dit ook gekregen en zo zijn we eerst vrienden geworden en na een half jaar of zo kregen we een relatie. We zijn 12,5 jaar samen, bijna 5 jaar getrouwd en ik ben zwanger van onze eerste kleine.
zo'n 15 jaar geleden op het 'hang' pleintje toen elkaar jaren niet gezien, sinds 08-12-08 ons eerste msn gesprek sinds 12-12-08 onafscheidelijk
Via relatieplanet. Na een aantal mislukte relaties probeerde we het via die weg. Hij stuurde mij zo'n interesse hartje en ik stuurde een berichtje terug. Na veel bellen, chatten en smsen hebben we afgesproken. En een 4 maanden later trok hij bij mij in. Binnenkort een jaar geleden dat we een huis gekocht hebben, 3 jaar bij elkaar en een kleine onderweg!
Op de volleybalclub. Ik had hem al snel gezien en vond het echt een leuke jongen. Na een beetje heen en weer geflirt raakte we aan de praat en toen het seizoen was afgelopen vond hij me op hyves en na wat berichtjes afgesproken. Toen hebben we nog ongeveer een half jaar onze relatie geheim gehouden omdat er nogal een leeftijdsverschil tussen zat. Nadat iedereen het wist had niemand er vertrouwen in dat het stand hield, maar inmiddels wonen we samen en hebben we één kindje.
via internet, ik had een oproep gedaan voor msn contacten..niet echt op zoek..en daar zat een mailtje van hem bij.. nou dus , toen afgesproken bij de v&d, was heel gezellig, weekje later bioscoopje, en zo elkaar leren kennen! En de klik was er zeker, hoe vaker we elkaar zagen! ♥ We kennen elkaar 17 juli alweeer 5 jaar, en intussen al een zoon van bijna 2 en de 2e is onderweg..raar hoe het kan gaan he.. daar denk ik nog heel vaak aan terug!
Leuke verhalen allemaal!! Ik heb mijn man ontmoet in het zwembad hier, ik woonde hier pas net en een wederzijdse vriend nodigde ons allebei uit en de rest is geschiedenis .
hihi! Leuk topic! Ons verhaal doet het (nu al) heel goed op verjaardagen. We zijn nog maar redelijk kort bij elkaar, sinds eind januari, maar nu al weten we eigenlijk allebei dat we niet anders willen. Ik heb hem leren kennen op mijn werk. Ik werkte in een bakkerswinkel en daar heb je nou eenmaal weleens last van muizen. Hij kwam er altijd al voor de bestrijding maar ik had toen een relatie waar mijn zoontje uit voort is gekomen. Daarbij liep heel het vrouwelijke bedrijf achter hem aan (want, tja... hij ís nou eenmaal een lekker ding!!) dus gaf ik mijzelf niet echt een kans. Totdat het uitging met mijn toenmalige vriend heb ik er nooit iets mee gedaan. In mijn ogen was het gewoon een lekker 'hapje'. Het ging uit, ik was zwanger en pas toen zoontje een maand of vijf was voelde ik mijzelf okee genoeg om, als ik een lieve vent tegen kwam, daar achteraan te gaan. De dag nadat ik het me besefte kwam meneer even langs. Het was een half uur voor sluitingstijd en al t brood was al op, dus alle tijd 'even te babbelen'. Lang verhaal kort, ik heb twee uur overgewerkt omdat ik ales nog moest opruimen. Was lichtelijk afgeleid door hem. Besloot in een split second iets op het zakje van zijn saucijzen broodje te schrijven, puur omdat ik merkte dat hij steeds twijfelde of hij weg moest lopen... en het toch niet deed. 'wanneer vraag je mij nou eens mee uit?' met mijn telefoonnummer eronder. Overgewerkt, kind opgehaald, gekookt, flesje, luier, in bed leggen, uur of drie later later.... smsje. 'die zag ik niet aankomen! Wat een goed idee, Zondag ergens een hapje eten?'. De rest is geschiedenis. Inmiddels is hij gek op mij, mijn zoontje, mijn konijn (ondanks zijn werk, hihi!) en ben ik helemaal gek op hem en zijn hond. Schoonmama kwam op verjaardag van zijn zus nog naar me toe 'als jij dat briefje niet had geschreven was er niks gebeurd. ondanks dat hij het al eerder over jou had gehad.'