Hoe heb jij je man/partner ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik was 16 toen ik mijn man leerde kennen,

ik had net een vriendje, maar oooehh wat was hij leeuuuuk !! hij was op een maand na 24, dus te oud voor mij :p maar stiekem wel een beetje met elkaar geflirt

3 dagen later zagen we elkaar op de verjaardag van mijn oudste broer, we schaamden ons rot dat we zo hebben staan flirten :p

toen hij vroeg aan mijn broer waarom hij eigenlijk niet wist dat hij zusjes had ... ze waren immers al een paar jaar vrienden zei mijn broer : nou mijn oudste zusje ( ik dus)... ik weet zeker dat jullie verliefd op elkaar worden, jullie zijn elkaar type en dat hoeft voor mij niet :p

toen bleek ik uitgenodigd te zijn voor een gesprek in een verpleeghuis voor bbl opleding en toen belde ik hem ( mijn man) want hij werkte daar, of hij nog tips voor me had,

sindsdien smsten en belden we elkaar weleens, gewoon hoe het is, en of we nog gingen stappen

toen is8 maanden na de ontmoeting er bij beide uitgekomen dat we elkaar echt heel erg leuk vinden !

nu zijn we 6 jaar samen 4 jaar getrouwd en hebben 2 kindjes :d

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij woonden in dezelfde flat (ander portiek). Dus ik kwam hem regelmatig tegen. We gingen 's ochtends vaak dezelfde tijd weg als ik vroege diensten had. En ik kwam hem regelmatig tegen als ik mijn honden uit ging laten. Of als ik met mooi weer op het balkon zat (ik woon op 1 hoog, dus dat kletst makkelijk). Zo raakten we aan de praat.
    Ik begon hem steeds leuker te vinden en op een gegeven moment heb ik bij hem aangebeld:D.
    We zijn nu bijna 2 1/2 jaar getrouwd en we hebben een mooie dochter.
    (en we wonen nog steeds in dezelfde flat, hij is bij mij ingetrokken)

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik was 15 toen ik mijn man leerde kennen (ben nu bijna 25) en mijn man was 17 (nu bijna 27)
    Heel dom via een tmf chatbox. Ik was daar altijd veel, maar hij verveelde zich en kwam even kijken. We raakte aan de praat en wisselde msn gegevens uit. Daar nog even verder gekletst, maar na een tijdje niks meer.
    Maanden later was ik mijn msn lijst het opruimen en kwam hem weer tegen, en we raakte aan de praat en het was eigenlijk wel heel erg leuk!
    Kort daarna afgesproken met een vriendin van mij en een vriend van hem erbij. Erg leuke dag gehad. Daarna maand niet gezien, tja ik was pas 15 dus had niet veel geld en hij ook niet.
    Toen hij 18 werd kreeg hij ov dus toen zagen we elkaar bijna elk weekend.

Nu dit jaar zijn we 10 jaar samen, 3 jaar getrouwd en hebben straks 2 kindjes ^^
    Wel grappig, we wilden een weekendje weg 21 oktober, want dan zijn we 10 jaar samen en 3 jaar getrouwd. Alleen ik ben 19 oktober uitgerekend haha :p

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

oe nou maak je borst maar nat hahahah

mijn vriend en stiefvader (ex want die zijn allang niet meer samen) waren collegas en en hij kwam dus geregeld bij ons thuis over de vloer. ik was 11 dus helemaal niet geinterrseert in jongens ofzo nu is hij ook 10 jaar ouders dus sowieso geen optie

ik kreeg mijn vormen enzo en al snel ook mijn eerste vriendje (14) ondertussen kwamen hij en 3 kameraden geregeld bij ons over de vloer en oooow ik vond het z'n dombo hahahaha en iedereen zei "hij is gek op jou"echt bij het idee kreeg ik als de kriebels hahaha.

ik heb toen nog 2 vriendjes gehad waarvan 1 heel serieus ruim 2 jaar.en dat liep toen op de klippen en ik wilde stappen maar ik wist niet waar ik heen moest. nouja met wie dus ik de stoute schoenen aan getrokken en ge smst of vriend dat weekend ging stappen. met de intentie ach hij is gek op mij maar hey boeie dan ben ik er even uit haha.

nou hij ging niet meer naar de korenmarkt maar wel naar de kroeg en ik moest maar zijn richting uit komen en dan daar slapen.
    zo gezegd zo gedaan ik met de trein daar naartoe en samen uit eten geweest en naar de kroeg daar zitten tanken met een stel super gezellig maar ik merkt dat ik me super op mijn gemak voelde bij hem en hem toch op een vreemde manier best wel leuk vond

en toen daar slapen ik zou op zolder slapen op het logeer bed maar omdat ik kachel was had ik daar dus echt geen zin in dus ik ben naast mijn vriend gaan liggen ja je kent mekaar al 8 jaar dus hey!
    nou van het een kwam het ander en je raar het al slapen moest even wachten.

de volgende dag was een ek/wk wedstrijd dus of in dan wilde blijven kijken nouja prima hoppa de trein gemist dus daar gebleven en de volgende dag naar huis.
    die week hebben we heel erg veel gesmst (70 euro beltegoed er doorheen gejaagd) en aan het eind van de week vroeg hij wat ik voelde of we het zelfde voelde. dat bleek zo te zijn en vrijdags ben ik daar weer naartoe gegaan weer een weekend daar geweest en zo steeds langer na 2 maanden woonden we samen haha.

hoop gezijk met mijn familie er over gehad want ik had iemand beneden mijn stand en dat hoorde niet ik heb dan ook moeten breken met mijn familie omdat mijn relatie niet werd goed gekeurd.

nouja al met al zijn we op 2 maanden na 6 jaar samen hebben we 2 kindjes en zijn we nogsteeds gelukkig samen!

5. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Via internet, waar ik hem heel irritant vond schrijven. Dat we uiteindelijk gingen meeten was dan ook een misverstand. :p

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    In mn huispakkie bij een vriendin van mijn moeder die bij ons om de hoek woonde! Mn moeder was daar en hij dus ook, hij en mn moeder dr vriendin waren ex-collega's en hij moest haar even helpen met een party-tent opzetten. Ik was stik chagerijnig omdat een jongen van school die mij leuk vond en ik hem dus helemaal niks, weer 'ns langs kwam en ik daar dus totaal geen zin in had. Na zo'n 10 min. ging die jongen eindelijk weg en toen begon vriend tegen me te praten.. Hij vroeg of dat mijn vriend was en de eerste woorden die ik tegen hem zei waren; 'ben je niet helemaal goed ofzo?!' :D.
    Hij probeerde steeds te praten maar ik had daar niet veel zin in omdat ik dus zo chagerijnig was, vond hem wel een lekkerding hoor. Daar dus beetje blijven hangen en eten en aan het eind van de dag vroeg hij of ik geen zin had om vanavond gezellig met zn allen (dus ook mijn moeder en haar vriendin) mee te gaan stappen. Ik had dus helemaal geen zin om met mijn moeder de stad in te gaan, nooit gedaan namelijk en zei dus nee. Uiteindelijk toch mee gegaan, heel gezellig gehad, was echt nog nooit zo dronken geweest (kan me de helft niet meer herinneren, alleen dat hij met mij mee naar huis is gegaan....). De volgende avond weer gaan stappen en toen is 'ie nooit meer weg gegaan, letterlijk :). Zijn echt geen dag/nacht meer uit elkaar geweest die dag.

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Via een vriend die zijn hyves had geactiveerd, zag ik het profiel van mijn man. Ik stuurde hem na dagen aarzelen eens een gekke tik en van het een kwam het ander. Het gekke is dat hij ook op mijn profiel is geweest zonder dat we dat van elkaar wisten.

Nu 4 jaar later zijn we bijna 2 jaar getrouwd en ons 1e kindje is onderweg.. :D

8. Bri

Bri Niet meer actief

Wij leerden elkaar kennen via het werk. We begonnen op dezelfde dag, bij dezelfde afdeling. Toen woonden we allebei nog samen. Eerst ging mijn relatie uit, later de zijne. Daarna sprong de vonk over.
    We kennen elkaar nu ruim 15 jaar, en zijn al 13 jaar een setje.

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Via Hyves :D

We werken naast elkaar en het begon heel flauw. Ik kreeg een krabbel "hey, jij werkt bij de buren" en ik krabbelde terug "nee, JIJ werkt bij de buren". Dat is nu bijna 4 jaar geleden... :D

Deel Deze Pagina