Ik heb nu een Nikon spiegelreflex en wil een andere fotocamera. De Nikon is onhandig en zwaar. Ik wil er een die mooie, scherpe foto's maakt en het liefst onder de 200,-! Heb er geen verstand van, maar zat aan een Smart te denken. Had begrepen dat je met zo'n camera je foto's kunt uploaden?? Graag tips en ervaringen! 😃
humm onder de 200 .. wil je echt een spiegel reflex.. ik zou heel graag een canon willen zeker de nieuwste. misschien moet je eens op marktplaats kijken ik heb zelf een sony a55 al van 5 jaar oud en ben er zeer content mee
Ik zou dan kiezen voor een leuke compactcamera omdat je een goede spiegelreflex hebt. Ik ben eigenlijk nikon fan, maar de compactcamera die we hebben, de canon sx280hs, is echt een supercamera. Alles is erop in te stellen, maar ook de automatische standen werken erg goed. Toen we hem kochten was er een cashbackactie waardoor hij net boven de 200euro was
Spiegelreflex onder de 200,- zal wel erg lastig zijn!! Probleem met die Nikon die ik nu heb is dat er teveel poespas op zit, gebruik waarschijnlijk 2/3 er niet van, vind het gewoon ingewikkeld. Wil op vakantie bv gewoon snel leuke foto's willen maken, zonder eerst al mn instellingen te hoeven veranderen. Ik ben er bv nog steeds niet achter hoe ik met die Nikon in het donker fatsoenlijke foto's kan maken, 9 van de 10 keer krijg ik gelig beeld. Heb vorig jaar eens een mini cursus basisfotografie gedaan, maar ben dat nu allemaal al weer vergeten, zo weinig gebruik ik die Nikon.
Twinkle, is het deze camera? Hij is dan inmiddels een stuk goedkoper.. Canon PowerShot SX280 HS compact camera Zwart open-box
Het is geen spiegelreflex en hij is niet onder de 200 euro maar de Nikon Coolpix L840 bevalt ons heel goed. Deze heeft WiFi zodat hij te verbinden is met smart-apparaten zoals je smart-phone. Kostte volgens mij zo'n 280 euro.
Dat is hem inderdaad. Dat scheelt inmiddels behoorlijk. Maar die van ons is ook al best een tijd in gebruik, dus waarschijnlijk is er ook al een leuke opvolger te vinden
Ik zie dat de link een open box product is. Daar kun je vaak hele scherpe aanbiedingen mee vinden omdat ze dan extra laag geprijsd zijn.