Mijn beste vriendin kwam haar nieuwe vriend laten zien. Week later was hij mijn vriend en nu mijn man
Hier via een vriendin die hem uitgenodigd had om mee te gaan een avondje dansen op de dansschool..... En aangezien ik helemaal niet zo goed kan dansen en mijn vriend wel vraag ik me nog steeds af waar in eerste instantie de klik zat hahaha. Maar hij was er en 11 jaar later eenmaal getrouwd , huisje boompje beestje en een mooie dochter van bijna 2
Wij waren, heel cliche, collega's. Geen directe collega's maar onze kantoren lagen dichtbij elkaar. Vanaf het moment dat ik hem zag voelde ik iets. Het heeft niet lang geduurd voor we van koffie naar de eerste date gingen, en vandaar tot samenwonen en een kindje... alles binnen een jaar gebeurd.
Via internet 13 jaar geleden. Hij vond mij via cu2.nl en daarna hebben we via icq verder gechat. Na 4 maanden was ik vrijgezel en zijn we op date geweest. Sindsdien zijn we samen.
Anders, we hebben elkaar 13 jaar geleden leren kennen op vakantie. Was liefde op het eerste gezicht Inmiddels wonen we bijna 10 jaar samen en hebben we 2 kindjes
Via een vriendin. Zij was smoorverliefd op hem en sleepte mij mee naar het park waar hij op dat moment ook was met een vriend. Het duurde een paar weken/maanden voordat ik iets af durfde te spreken met hem omdat mijn vriendin not amused was toen hij later aan haar mijn nummer vroeg.
Vriendin werkte naar opleiding bij een snackbar in de buurt. Ik dronk daar vaak wat met een andere vriendin. Was er een tijd niet geweest vanwege lichamelijke klachten. Toch besloten die avond even wat te gaan drinken. Vriendin was ook aan t werk en hij kwam aanlopen. Baard van 3 dagen, lang haar, in kapotte joggingpak.. Hij stelde zich voor want hij kende andere vriendin wel van school. Raakte aan de praat en ik vertelde dat ik over 2 dagen de sleutel van m'n flatje zou krijgen. Later op de avond stonden we samen de vaatwasser in en uit te ruimen bij snackbar, al pratende. Er hing een spanning, maar hij was zo geintereseerd. Een echte prater. Later gaf hij aan dat hij wel een uitnodiging voor een housewarming wilde, dus ik gaf m'n nummer. Hij was zo leuk!!! En nog♡ 2 dagen later toen ik inderdaad in m'n flatje aan t klussen was met familie kreeg ik een smsje of het al mooi werd. Waarop ik zei ''het wordt heel mooi, je ziet het als het af is'' ( hoopte natuurlijk dat hij langs zou komen) waarop hij zei: '' ik ben jn de buurt, zal ik even komen kijken) Hij was zo enthousiast. s' Avonds was hij in een uur weer terug inclusief eten en douchen en hebben we tot laat in de avond in mn huisje op de grond zitten praten met nog een vriendin erbij. Die avond voor het eerst gekust, daarna moest ie voor een paar dagen naar Duitsland. De avond dat hij terug kwam, is hij om 23u nog naar me toegekomen. Toen we een maand samen waren bleek m'n moeder ongeneeslijk ziek en ook zijn stiefvader was al 2 jaar ziek. Dit alles heeft ons snel volwassen gemaakt en leerde we elkaar door en door kennen. We woonde we met 3 weken samen. Kochten we 2 jaar later een huis en 2 maanden later kwam onze zoon. 3aanden geleden opnieuw ouders geworden van een dochter en zijn we in September 6 jaar samen. Ben zo blij met hem, de liefde van m'n leven!! Lang verhaal geworden
Haha inderdaad!!! Komt waarschijnlijk ook omdat je behoorlijk wat tijd met elkaar doorbrengt en vaak ook nog met skype of voicechat erbij, dus je leert elkaar best wel goed kennen Overigens heb ik mijn vriend in 2007 leren kennen in WoW en pas in 2011 hebben we elkaar voor het eerst in het echt ontmoet!!
We werkten samen bij de etos.. Geen liefde op het eerste gezicht, maar wel al snel om elkaar heen draaien.. veel ups en downs, maar in september zijn we 8 jaar samen, wonen we 3 jaar samen en hebben nu een zoontje van morgen 5 weken
Via het werk, hij werkte er al, ik kwam daar stage lopen en werden meteen verliefd Nu zijn we 12 jaar verder, inmiddels getrouwd en ouders van 2 boefies
Officieel via een datingssite, maar eenmaal in gesprek op msn bleek dat we bij hetzelfde bedrijf werktten, alleen andere afdelingen. We zaten maandenlang nog geen 5 meter van elkaar vandaan, maar door verschillende pauzetijden elkaar nooit zien langskomen.
Hij is de neef van mijn neef aan de andere kant van de fam Ik was op de kinder verjaardag van mijn jongste neefje en zag alleen z'n rug (heerlijk breed en lekker lang) maar had op dat moment n relatie als ik buiten ging roken kwam hij ook mee gewoon wat gekletst en verder niet bij stil gestaan. Had hem verders ook nog nooit gezien op Fam. Gelegenheden. Later ging die relatie uit en was de oudste van hun jarig. Stiekem hoopte ik dt hij d'r ook was want hij was erg grappig en had wel zin in gezelligheid. Maar hij was er dus niet, hij had migraine M'n neef heeft toen een foto gemaakt van kijk eens wie er is en daar baalde hij dus wel van ( hij had na de 1e verjaardag via de app aan m'n neef gevraagd wie ik was en zo.en was dus verbaasd dat hij me nog nooit eerder gezien had) Die zelfde avond heeft mijn neef onze nrs aan de ander gegeven en ik kreeg n appje van hem n week geappt en gebeld. Na die week spontaan langs gegaan na n avond dienst. Was pas om 3 uur pas weer thuis De dag daarna weer terug gegaan en niet meer weg gegaan En zijn van af die dag onafscheidelijk Zijn nu iets verder dan n jaar verder,onze zoon is onderweg En zijn dol op elkaar