Ik deed promotiewerk voor een discotheek, hij wilde kaartjes zo kwamen we in gesprek en zijn we nu 14 jaar en twee dametjes verder..
6,5 jaar terug via relatieplanet. Eerst via daar gechat, daarna msn en sms. Er gingen veel sms'jes over en weer... Hihi. Dag vd date heb ik afgezegd, durfde niet.... Toen is het beetje bekoeld en na 2 maanden weer chat contact en toen om koninginnenacht gedate. En was meteen raak. 2 dagen later naar hem toe en zo is het begonnen... Ivm afstand na 9 maanden samen gaan wonen.
Via vrienden. Ik mocht hem in eerste instantie totaal niet en als hij mee ging stappen, bleef ik heel bewust thuis. En die arme jongen maar balen, want die was gelijk tot over zn oren verliefd Toen ik voor stage in Italië was, belde hij af en toe, gewoon een onschuldig praatje. We zaten allebei nog in een relatie die bij beide niet meer liep. Toen begon ik hem toch wel leuk te vinden. Eenmaal thuis hebben we beide onze relatie beëindigd, zonder dat van elkaar te weten. Volgende maand is dat 8 jaar geleden. Inmiddels ruim 4,5 jaar getrouwd en twee kinderen.
Heel oudbollig in de feesttent hahaha in een dronken bui hij ie me versierd, nooit gedacht 8 jaar later samenwonend en een pracht van een dochter te hebben
Via een klein internetforum. Maandenlang gewoon pb's gestuurd, maar aangezien mijn studentenkamer 2 km van zijn appartement was, hadden we iets van "laten we maar een keer afspreken in de stad". Bijna 9 jaar later zijn we 2.5 week geleden getrouwd . En wonen we nog altijd in die stad.
Via internet. Ik had me voor de lol met een paar vriendinnen aangemeld en hij had mij een berichtje gestuurd, toegevoegd op msn en daar een aantal maanden gechat en gesmst. Opeens vroeg hij of ik het leuk vond om eens mee te gaan naar een vuurwerkshow op het strand.. zo'n 150 km van huis.. Eerst heel erg zitten twijfelen, maar toch ja gezegd. Hij kwam me thuis ophalen en naar het strand gereden, het was echt superleuk en sindsdien zijn we samen, eind van deze maand alweer 4 jaar Wonen al 3,5 jaar samen en hebben een dochtertje van 15 maanden
In het buitenland! Een paar maanden later ben ik verhuist voor de liefde! En het was dubbel en dwars waard
Tijdens een avondje stappen leerde ik een jongen kennen. Telefoonnummers uitgewisseld, afspraakje gemaakt. Hij kwam de afspraak niet na, moest een vriend helpen verhuizen. Ik met een vriendin naar de bios en hij zat met een ander meisje in de bus naar dezelfde bioscoop Later kwam ik hem tegen met een (niet leuke) vriend en stuurden ze een sms of wij langs kwamen, wij erheen... Die vriend nodigde ons uit voor zijn verjaardag en wij gingen erheen. Daar zat een jongen op de bank, leuk voorkomen, gezellige babbel. We praatten de hele nacht door en zijn sindsdien onafscheidelijk' Nu al 13 jaar