iemand anders vond hem voor me zonder dat ik het wist en ermee bezig was. Via 1 of ander chatprogramma ontmoette ze (mijn collega) mijn vriend en ze zei 'oh ik weet nog een leuk iemand voor je' zonder dat ik het dus wist gaf ze mijn mailadres van mijn werk (werk daar nu niet meer). Ik kreeg dus een mail van hem maar zo ook mijn oh zo 'lieve' (ahum) cheffin.. die over de afdeling gilde 'wie -naam vriend- wel niet was'.. Nee had meneer ook haar mailadres achterhaald en nagevraagd of ik daar wel echt werkte... toch zijn we al weer 13 jaar samen en hebben we 2 prachtige kids!
Wat een leuke verhalen Wij hebben elkaar via de tmf chat ontmoet. hebben een blind date gehad en zijn al bijna 10 1/2jaar onafscheidelijk. Misschien ook leuk, mijn schoonmoeder kent haar nieuwe man via lexa (wij hebben haar ingeschreven) mijn schoonzusje is samen met die nieuwe man zijn zoon. Zijn andere zoon kent zijn vriendin ook via een datingsite. En mijn zusje kent haar vriend via facebook
Via mijn ouders. :3 Hij is een dart maatje van de man van mijn moeder, en kwam zo opeens over de vloer toen ik nog thuis woonde, de vlonk sprong al snel over haha.
Op straat. Hij was bij ons om de hoek aan het werk, en het was flink warm dus had zn overal naar benedem geknoopt. Ik ging die dag heeeeeel vaak een rondje met de honden lopen langs hem. De 3e keer ofzo dat ik langsliep hebben we gepraat en nummers uitgewisseld. Nu hebben we een eigen huisje boompje beestje.
In een discotheek 2e kerstdag. Ik ging nooit uit met kerst, en dat zou de laatste of een van de laatste keren zijn dat ik naar die discotheek zou gaan. Mijn vriend was met zijn vrienden, en ze waren daar 1 keer eerder geweest en toevallig omdat er verder niks te doen was zijn ze toch daarheen gegaan. Het was toen ZO rustig.. haha. We hebben even gedanst.. Daarna zijn mijn vriendin en ik met hen meegegaan. Volgende avond weer met zn alle uit, maar toen ergens anders heen. En van het een kwam het ander We zijn nu ruim 5 jaar samen
Op het werk. Ik werkte er al een paar maanden zonder dat er echt meer contact was dan goedendag zeggen. Uiteindelijk op een etentje van het werk in gesprek geraakt en toen ging het snel. Het heeft me uiteindelijk wel mijn baan gekost omdat ze geen relaties op de werkvloer wilden. Nu bijna 6 jaar later zijn we nog steeds samen en heb ik een veel leuker baan dus het was het wel waard.
Heel lang geleden. Ik was in een soort zaaltje. Bij een hardrock band. En daar liep hij. Ik had toen nog een andere vriend (meer een scharrel ofzo). Maar ik ben gewoon toen gegaan met nu mijn huidige man. Een week later ging het ook uit met die zogenaamde scharrel.
Mijn man en ik kennen elkaar via de website paiq en ik heb ons verhaal ooit eens helemaal op mijn blog gezet dus bij deze
Via onze vaders die elkaar kende via een hobbygroep. We gingen beide een keer mee naar een beurs en daar sloeg de vonk over!
Ik heb de barman opgepikt Verwachtte er niks van, barmannen waren me voor serieus te stout. Maar die nacht en vervolgens dag erna raakten we niet uitgepraat. Achteraf bleek hij de netste barman (naast studie accountancy) in Amsterdam en heeft hij niet één andere keer iets gedaan met een klant of überhaupt in zijn barman-periode. Alleen met stoute ik . Snel getrouwd, inmiddels bijna decennium verder en tweeling rijker.
Via het werk. Ik kwam bij mijn vriend op de afdeling werken. Hij had alleen toen nog een relatie dus we waren er in het begin niet echt mee bezig. Uiteindelijk was het toch niet meer te ontkennen dat we elkaar leuk vonden en inmiddels bijna 6 jaar samen en drie kinderen verder !
Via internet waar ik door mijn toenmalige vriend die ik dumpte nog even op gewezen werd, het zou van een vriend van hem zijn. Ahum dat bleek niet waar te zijn. Wij woonden toen 5 minuten bij elkaar vandaan en na elkaar een paar keer gesproken te hebben op icq besloten af te spreken toen wij ons beiden "verveelden".
Via internet. Netlog heet het.. Ik was niet bewust op zoek naar een partner, want had er nog maar net een heel vervelende relatie opzitten. Ik was dus nog niet direct verkocht, maar na een week of 2 chatten, toch afgesproken met hem. Wel in een drukke discotheek en met vrienden, want ik ben nogal een bange kip. We hebben de hele avond/nacht gelachen. De week erna samen naar de bioscoop gegaan en daarna nog even gaan stappen. En toen onze eerste kus! Nu zijn we 5 en half jaar verder en net zwanger van ons eerste kindje.
Op een verjaardagsfeest. Alweer 12 jaar geleden. Het was echt liefde op het eerste gezicht. Ondertussen getrouwd en in september verwachten wij onze eerste zoon ♡