Ik heb mijn vriend per ongeluk ontmoet op chatplaza. Ik zat 's avonds laat uit verveling profielen te bekijken en zag een zeer aantrekkelijke jongen met een kleine kitten op zijn nek als profiel foto. Daar moest ik even op reageren natuurlijk Nadeel hij woonde in Gouda en ik in Amersfoort. 2 weken later hadden we afgesproken en nog geen 3 maanden later kregen we ons flatje in Amersfoort. Inmiddels 2 jaar een sterke kinderwens en anderhalf jaar verloofd.
Via de moderne techniek: lang leve internet! Via de datingsite Relatieplanet heb ik mijn lieve vriend leren kennen. Vond ik het in het begin reuze-eng en spannend om te doen zoiets, achteraf gezien was het ook wel weer erg leuk: je profiel plaatsen, poosje mailen met mannen die je leuk vindt, daarna telefoonnummers uitwisselen en ten slotte elkaar ontmoeten. Altijd weer afwachten of het dan ook klikt. (En dat terwijl ik eigenlijk helemaal geen type ben die in haar eentje een vol café binnenstapt op zoek naar iemand die je nog nooit in real life hebt gezien.) Nu zijn we al 3 jaar erg gelukkig samen, we wonen samen en hopen toch gauw eens een positieve zwangerschapstest in handen te hebben.
Ik ging werken op een school waar hij ook werkte. Na een maand ging ik met hem naar huis en dat was het begin van alles. Een paar weken later was ik bij hem ingetrokken en sindsdien zijn we samen (al bijna 5 jaar). In 2007 Sem gekregen en een paar maanden later getrouwd.
prachtig om te lezen! Ik heb mijn vriend leren kennen denk 9 en een half jaar geleden in een jeugdhuis, ik was toen nog 14. Tja ik vond hem wel leuk, hij was daar leiding/dj, maar dat waren meer meiden met mij eens. Ik kwam erachter dat hij een vriendin had en toen vond ik het wel prima. Vriendinnen van mij dachten daar anders over; Anniek go for it! wahahaha Vriendin heeft tegen hem gezegd dat ik hem wel leuk vond maar er gebeurde eerst niks. Ik kreeg wel een verjaardagskaart die week erop, ik werd 15. Een paar dagen later was het weer jeugdhuis en tevens carnaval en tja laat ik nou winnen omdat ik zogenaamd het beste verkleed was yeah right. Nou het was bijna tijd om naar huis te gaan en ik had al in de afgelopen weken wat woordjes gewisselend en wat oogcontact gehad. En nu liep ik naar buiten en greep hij mij vast, na een tijdje gepraat te hebben zei ik, je moet gaan poetsen en ik wilde weglopen {hij had nog steeds een vriendin} en toen ik weg liep zei hij; was dit het dan? Dus ik draaide me om en zei hoezo; was dit het dan... naja even later stonden we te kussen! wahaha week erna gebeurde er helemaal niks, had ik niet zo'n zin in, hij had een vriendin! Week erna wel weer en toen ging het uit met die vriendin weet nog dat we 27 maart officieel wat met elkaar hadden maar het ging 2 april ook weer uit. Ik had er toen al genoeg van en dacht, mooi klote maar bekijk het je maar! 4 dgn later wil hij me toch weer terug en heb toch flink met hem geluld en toen weer aangemaakt.... en nu 9 jaar verder, 4 jaar samewonend geloof ik. een kindje van 2 jaar en de 2e opkomst!
12 jaar geleden, we kwamen elkaar tegen in een kroeg, we kenden elkaar van "hoi" zeggen omdat we bij elkaar in de buurt woonden, die avond in de kroeg stond ik achter hem, hij draaide zich om en zei: wow! ik moest lachen en het was gelijk raak, zat gelijk goed, we zijn nu dit jaar 10 jaar getrouwd en verwachten ons eerste kindje in april
Via de tmf chat 7 jaar geleden.Op valentijnsdag afgesproken en sinds dien zijn we een stelletje. Hij kwam mij thuis ophalen en mijn moeder heeft bij het weg rijden snel zijn nummerbord genoteerd,hihihi.We moeten er nu nog om lachen. Op 14-02-02 elkaar ontmoet op 14-02-09 verloofd en 14-08-09 gaan we trouwen
ik denk 11 jaar geleden bij scouting. Ik de eerste zomerkamp had ik met een jongen, dus toen ging het niet. Maar de tweede zomer (we deden flesjedraaien) hebben we verkering gekregen!
Hier ook via TMF Chat! Eerst daar gekletst, daarna via msn. Na een half jaartje afgesproken en wat leuks gedaan. Sinds 27-12-2001 zijn wij een stelletje! We hebben 1 kindje en 15-05 gaan we in ondertrouw, eind van het jaar gaan we registreren!
Ik ben rij instructeur op de auto en mijn man was mijn leerling haha. Dit is nu dik 6 jaar geleden. (hij was toen trouwens geen broekie van 18 hoor hihi) Nu wonen we al 5,5 jaar samen, 1,5 jaar getrouwd en een superdochter!
Wij hebben mekaar zo'n 4 jaar geleden leren kennen via onze hobby met auto's. Wonen nu ongeveer 2,5 jaar samen en zijn verloofd.
Mijn vader had ooit eens een foto camera gewonnen op de tennis baan en heeft deze toen vol trots op zijn werk geshowt en wat foto's gemaakt ... Hij kwam toen thuis en toen heb ik ff dat hele ding door zitten snuffelen waardoor ik terrecht kwam bij de foto van mijn vriend... ik was op slag verliefd ... ik zei '' Who's that hottie '' ... Mijn pa vertelde wie hij was maar dat het net uit was met zijn toenmalige vriendin en dat dat niet op een leuk manier was gegaan dus ik kon hem beter laten gaan, ik had daar begrip voor en heb het laten varen .. een week later kwam mijn pa thuis en die zei lachend '' Bart wilt met je uit '' ik zei '' waaaat '' .. Nou toen hebben we elkaar eerst een paar keer gebeld en toen zijn we samen naar het strand geweest en hebben daar heerlijk gegeten .. Het toen liefde op het eerste gezicht van beide kanten .. inmiddels zijn we aantal jaar verder en een zoontje rijker .. Het gaat nog steeds goed en we vinden het heerlijk om ieder jaar het verhaal weer ff te bespreken meet elkaar ...
Mannetje en ik zaten in 83 samen op de Mavo.. altijd naast elkaar, veel lol gehad. Ik was een kakkertje, hij beetje zo'n asootje met spijkerjacks met ac/dc logo, kettingen aan broeken etc. na school is hij verhuisd naar ander deel van nederland. paar jaar geleden vond ik hem terug via schoolbank.nl.. hebben gemaild, gebeld, afgesproken en vonk sloeg meteen over.. van aso nu pakkenmannetje... en we zijn onafscheidelijk sinds die dag
ik werkte 4 jaar terug bij een broodjeszaak waar hij elke dag kwam eten Eens toevallig in een cafe tegengekomen en zo is het gekomen Nu zijn we ouders van een prachtige dochter van 6 maanden en alweer bijna 2 jaar getrouwd.
Mijn man zat bij mijn broer in de klas in Eindhoven. M'n broer had hem gevraagd om met onze vriendengroep mee te gaan naar Pinkpop in 2000. Ik kwam die avond terug van een schoolreisje Parijs en hij zat bij m'n pa op de bank! Vond hem meteen leuk! Na Pinkpop gaf hij zijn ketting aan mij. M'n broer heeft me zijn adres gegeven, en ik schreef hem een brief om hem te bedanken. Hij kwam in de zomervakantie naar me toe, en toen kregen we "verkering". We hebben wel een half jaar lang alleen geschreven naar elkaar en om de 2 weken kwam hij in het weekend naar mij toe. (ik woonde in Maastricht, hij in Zaltbommel) Tot dat het mis ging met de post voor de kerst. Toen durfde ik eindelijk eens te bellen!
Wij hebben bij elkaar in de klas gezeten op de middelbare school. Toen al verliefd/gek op elkaar maar we hadden allebei al een andere relatie. Na 5 jaar zijn we elkaar weer tegengekomen (in de disco) en het was gelijk raak! (ik was weer vrijgezel en hij had een flutrelatie dus dat was zo uit ).