Hoe heb jij je partner ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door papier, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij zaten 15 jaar geleden bij elkaar in de klas. Haha, als je me toen had verteld dat ik nu alweer zo lang met hem samen zou zijn en we twee dochters zouden hebben had ik het never nooit geloofd!

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij hebben elkaar leren kennen op een internetforum, daarna een meeting gehad met allemaal mensen van dat forum en de vonk sloeg over.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb een vriendin,zij was me hem aan het chatten,maar vond hem niet leuk..Toen zei ik van mag ik zijn emailadres,toen zei ze nee,maar toch heb ik het emailadres onthouden na snel te kijken :) ze vond hem toch niet leuk,zo eerst een tijdje msn toen afgesproken,en niet meer bij elkaar weggegaan,nu bijna 3 jaar een relatie,Een prachtdochter,wonen samen en ik ben ten huwelijk gevraagd,willen ook over een tijdje gaan trouwen :D

Leuk om te lezen allemaal ;)

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Een vriendin is een schippersdochter, en bijna alle schipperskinderen kennen elkaar. Toen ik in 2002 op haar verjaardag kwam, zat hij daar... Ontzettend knappe gozer, met een flinke dosis humor... :D Het klikte heel goed, en we hebben toen een beetje gescharrelt. Ik was toen 16, zat thuis in een moelijke situatie, en dacht dat het beter was om er mee te stoppen. Hij was schipper, dus was zelden thuis, dus hoe kon ik iets aan hem hebben als we elkaar 1x in de maanden zien...? Dacht ik toen...
    Ik ben altijd wel stiekem verliefd op hem geweest, ondanks ik nog een relatie heb gehad en zelfs heb samen gewoont. Ik had hem heel lang niet gezien, dus mijn gevoel voor hem verwaterde een beetje. Tot hij in 2005 onverwachts langs kwam! (Terwijl ik samen woonde met mijn inmiddels-ex!) Ik was er helemaal ondersteboven van! Al mijn gevoel voor hem kwam terug! Ik probeerde het nog te verdringen, het mocht niet, want ik had een relatie en woonde samen! Maar hoe harder ik het verdrong, hoe harder het terug kwam in mijn dromen! Echt bizar!
    In maart 2006 ben ik bij mn ex weg gegaan en in mei 2006 kwamen mijn lief en ik elkaar weer tegen met stappen. We begonnen weer met daten (hij heeft voor mij heel wat km met de trein gereisd, hij was nog steeds schipper!)
    Ik kon er echt niet meer omheen, ik kon er alleen nog maar aan toegeven. Sinds juli 2006 zijn we echt samen, en we laten elkaar nooit meer los! Inmiddels wonen we samen op een schip, en ben ik ook een schippersvrouwtje! Lekker 24/7 bij elkaar, echt HEERLIJK :D :D

5. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Via mijn zusje,
    Mijn zusje had een groep vrienden...Ik woonde toen al op mezelf en kwam soms nog ff een weekendje naar delft om te blijven slapen... Zo had ze een keertje wat vrienden uitgenodigd om langs te komen...Wist niet wat me te wachten stond...een stel gasten vanuit den haag kwamen delft ff onrustig maken...Wist niet wat me overkwam...Aangezien ik toen in nieuwerbrug woonde met mijn ex... Moest ik weer ff aan het stadsuh wennen.. Toen stond hij daar...Te staan...Hahaha...Beetje gepraat...en vond t een leuke,gezellige gozer...Maar verder niets...Hij heeft toen aan me zusje me email gevraagd waarna we dus flink aan de chat zijn gegaan...We kregen gevoelens voor elkaar terwijl wij allebei een relatie hadden...Ik heb toen de mijne verbroken...(niet vanwege de gevoelens die ik naar hem had) en flink wezen scharrelen...Ondertussen weer naar Delft verhuisd...En kwam ik vaker met hem in contact...Dit is inmiddels denk ik zown 2,5 jaar geleden...Maar hebben pas echt een intense relatie sinds 01-08-08...We zijn dus snelle jelles hahah

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    In de kroeg tijdens de feestweek.
    We zijn nu dik 2,5 jaar samen waarvan 2 jaar samenwonend.

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Hier ook via Internet!Lang leve de moderne techniek!We zaten allebei op een datingsite waar je alleen op uitnodiging kon komen via een vriend of vriendin.We werden aan elkaar gekoppeld en meteen het eerste gesprek al uuuren gekletst!Gezien ons beiden verleden werd de kat een poos uit de boom gekeken,maar de vlam sloeg echt over toen hij na msn en belcontact bij mij op visite kwam.Om een lang verhaal kort te maken:we zijn nu ruim 2 jaar samen,we wonen samen en over een kleine 8 weekjes wordt onze eerste spruit geboren! :D

8. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Leuk al die verhalen! :D

Mijn vriend speelde in een Zweedse metalband die ik erg leuk vond, was al een paar keer weesten kijken in de 013 in Tilburg en die gitarist vond ik toch ook wel erg leuk, maar goed ik had een vriend en ik ben niet zo'n groupietype dus ach ja, ga dat niet opzoeken ofzo. Bij de tourbus hangen enzo vind ik veel te fan achtig.

Maar vriendlief had mijn beste vriendin gezien vanaf het podium en was ons even komen zoeken na het concert, hahahaha! Hij beloofde haar (en mij) een video van het optreden en we gaven hem ons adres. Even nog geklets, naar huis gegaan, niets meer van gehoord.
    Maar ik wilde toch eigenlijk wel die video, dus ik een mailtje eraan gewaagd (via hun officiele website) en zo zijn we gaan mailen. Tussen mij en mijn ex liep het spaak en de mailtjes, smjes en telefoontjes tussen mij en die Zweed werden steeds gezelliger. Mijn beste vriendin was hij ondertussen vergeten en tussen ons sloeg de vonk over.

Uiteindelijk is hij in april 2002 een paar daagjes naar Nederland gekomen en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Tot mei 2005 hebben we tussen Zweden en NL op en neer gependeld en daarna ben ik in Stockholm gaan samenwonen met hem. Sinds januari 08 ook trotse ouders van een zoon met dubbele nationaliteit en nu al 7 jaar samen!

Hell yeah, metal forever! :evil:

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij hebben elkaar leren kennen via een datingsite.
    Alweer bijna 5 jaar geleden...:)

10. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Ik was op visite bij mijn vader die net nieuwe buren had. Dat was dus zijn zus met haar vriend. Ik daar naar binnen gestormd met mijn zus. Twee weken later ik weer bij mijn vader. Hadden ze met z'n allen bedacht dat hij mij wel even thuis kon brengen. Zo gezegd, zo gedaan. Beetje ongemakkelijke stilte in de auto. Hij was ook wel wat ouder dan ik en ik voelde me daardoor best geintimideerd. Bij thuiskomst dacht ik: tot ziens en bedankt. Toen vroeg hij of ik nog wat mee drinken ging. Ik even getwijfeld, maar goed, oke kan wel. Tijdens dat drinken zeg maar elkaar weinig te vertellen, gewoon enorm verschil tussen ons. Maar één of andere dronkelap kwam bij ons staan en begon te lallen over het nederlandse voetbalteam (ek vorig jaar) en dat leverde ons tweetjes best veel lol op. 's Avonds is hij gelijk blijven slapen en hij is nooit meer weggegaan. Een maand later huur opgezegd (ik woonde toch al bij hem), hem gevraagd of we een kindje gingen maken. Weer een maand later zwanger en ten huwelijk gevraagd. En nog 6 maanden later getrouwd en als het goed is wordt ons kindje 11 maanden na onze ontmoeting geboren. Hier ook nogal snel dus.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Tijdens het uitgaan! :D

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Moet gelijk aan dat liedje van KUS denken!
    "Ja de broer van mijn beste vriendin..."

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Via mijn zusje.
    Mijn vriend was de beste vriend van mijn zusjes vriend.....

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Via het werk. Hij was mijn coach :oops:
    Inmiddels niet meer hoor. We werken nog wel samen in het bedrijf, maar op een andere afdeling. Dus werk nooit meer echt samen met hem.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij kenden elkaar al 8 jaar voor we iets kregen.vriend was een collega en vriend van mijn stiefpa hij kwam dus veel over de vloer bij ons.ik moest echt helemaalniets van hem hebben.na een paar jaar was ik 14 toen werd er al gezegd door mijn stief dat hij gek op mij was maar ja ik moest niets van hem ik was mega opstandig en ik ging super veel stappen etc.ik kreeg verkering en ik zag hem bijna nooit meer.
    op een gegeven ogenblik gingen we wel met zijn alle stappen maarverder ook niet weer verwaterde het contact tussen ons.het ging uit en na 1.5 jaar kreeg ik een andere vriend we spraken me kaar bijna niet meer en we lieten het allebij maar varen.ondertussen was hij dus blijkbaar nog steeds gek van mij.na 2 jaar ik was inmiddels 19 ging die relatie uit en eigenlijk was ik meer al opgelucht na 3 dagen janken vond ik het genoeg en pikte ik mijn leven weer op.
    na een week of 2 had ik echt zin om te stappen maar ik had eigelijk nimand op mee te gaan ze waren allemaal op vakantie of hadden al iets. toen kwam ik bij hem in mijn telefoon boek ik had echt zo iets ik sms hem gewoon en dan zie ik wel.ik kreeg een sms terug "bel je zo" meer stond er niet in.hij belde en we hebben een uur gebeld om tot de conclusie te komen dat hij wel mee wilde naar de kroeg we gingen naar de kroeg bij hem in het dorp ik zou bij hem blijven slapen.
    nou dat weekend ik daar heen en toen kwam ik er achter dat hij toch wel leuk wel en vooral erg lief.dat weekend hebben we gewoon leuk gepraat ik ben smaandags naar het werk gegaan vanuit hem. en woensdag miste ik hem?!? die dag kreeg ik een sms dat hij mijn erg leuk vond en volgens hem verlieft was.ik was zo blij! dat weekend was hij jarig ik was er vrijdags al en ik ben niet meer weg gegaan. 25 juni zijn we alweer 3 jaar samen en 5 juli wonen we ook 3 jaar samen.

16. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Ik heb m'n vriend leren kennen via de utrechtse skateparade. Op het forum stond een bericht dat ze in haarlem gingen skaten. Ik wilde het skaten weer gaan oppakken dus ik ben mee gegaan. Op het station ontmoette ik toen een groepje inline skaters, waaronder m'n toekomstige vriend :). Na de skatetocht hebben we met z'n allen vastgezeten in de lift op het station in Haarlem en moesten we wachten tot de brandweer ons kwam bevrijden!

Daarna zijn we nog een paar keer met z'n tween gaan skaten, en nu 2,5 jaar verder hebben we een kindje! Ongelofelijk :D.

17. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik ken me mannie via internet. Hij zag mijn profiel en stuurde een reactie. Toen via msn een paar maanden gekletst. Toen gingen we over op bellen en smsen. En toen heel inpulsief besloten dat ie langskwam. Bij mij thuis. Mooiste beslissing van mijn leven.

Bijna 4 jaar geleden waarvan we 1,5 jaar samenwonen. En sinds september bezig voor een kindje.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm op vakantie! :oops: :)
    Ik ging voor het eerst met vriendinnen op vakantie, en wel naar Turkije!
    Ik was helemaaal niet het type van vakantievriendjes e.d.!
    Totdat ik hem zag... :)
    We waren met zon kroegentocht mee en ik & een vriendin waren moe, en zagen boven in de discotheek een soort terras waar we gingen zitten. Hij kwam onze bestelling opnemen en toen hij onze cocktails kwam brengen was mijn vriendin aan het filmen. Ik wilde hem een kus op zijn wang geven om te bedanken maar op hetzelfde moment wilde hij wat zeggen wat resulteerde in een dikke kus op zijn mond! :confused:
    Toen sprong de vonk over. ;)
    Die vakantie veel saampjes gedaan en vrij snel daarna ging ik alleen terug, en kort daarna besloot ik om daar te gaan wonen!
    We hebben 2,5 jaar daar gewoond en wonen sinds 1,5 jaar in Nederland. :D

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Vijf jaar geleden was ik op bezoek bij een vriendin... mijn vriend was de beste vriend van haar man. Hij kwam binnen, we kwamen in gesprek met elkaar en konden elkaar niet meer vergeten.... heerlijk, als ik daar nog aan terug denk! Na ruim een jaar gingen wij samen wonen en kochten ons eerste huis, daarna weer een nieuw huis gekocht....hij heeft mij ten huwelijk gevraagt, dus dat gaan we ook nog zeer zeker doen, en ja kinderen...daar werken we nu hard aan ;)

Nog steeds, na al die jaren dat we samen zijn, hij is de man van mijn leven, en het klinkt misschien heel gek maar heb nog zo mijn momenten dat ik weer enorm verliefd op hem kan zijn, gewoon als hij lekker met iets bezig is en ik kijk naar hem....weer die vlinders. Voor de rest is het gewoon echte liefde, voor hem ga ik door een vuur! Samen al veel mee gemaakt, goede en slechte tijden...we horen samen, zal ook hopelijk altijd zo blijven.

Wel een hele leuke topic dit :D

20. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Via partyflock.nl

Inmiddels 5,5 jaar samen, bijna 3 jaar getrouwd en zwanger van de derde. :)

Deel Deze Pagina