We hebben elkaar leren kennen op de kermis! Het jaar voordat we wat kregen, had ik hem al op 't oog, maar toen had ik nog een relatie! Toen het dus uit was met mn ex liep ik hem weer tegen het lijf bij de kermis en hij vond dat ik lekker bij de hand was en zo raakte we aan de praat! Toen nam hij me mee achter de kermis attractie en kuste me daar en hij zei: Hmm, dat smaakt naar meer en sindsdien is 't liefde
Messenger chatsites. Alweer 6 zes jaar geleden. Wonen samen sinds drie jaar en hebben een zoontje van 10 maanden. Oja 20 jaar leeftijdsverschil voel je ook niets van
Mag geen reclame maken denk ik maar via lexa. Was gewoon eens nieuwsgierig en het was net uit met mijn vorige relatie. Hij bleek in hetzelfde winkelcentrum als ik te werken. Heb hem eens opgezocht maar ik was vrij verlegen, toen is hij na zijn werk langs mij gekomen. En tja bijna 5 jaar later zijn we nog bij elkaar. Korte versie in dat geval dan haha.
In 2006 op school op het HBO tijdens het laatste jaar van onze opleiding Pedagogiek een sociale man yay! Nu 2,5 jaar geleden en ben nog altijd blij dat ik in 2004 de switch heb gemaakt naar deze opleiding
Via een vriendengroep waar ik, doen ik nog met een ander een relatie had mee in contact ben gekomen in een poolcentrum. Na een paar jaar (hij was nog getrouwd, dit ging niet meer), sloeg de vonk over en nu zijn wel 9 mnd getrouwd!
ik kende dennis al vanaf de kleuterschool... en zaten we bij elkaar op de middelbare school(had toen wat met ze beste vriend).en later kreeg ik via via zijn email adres en raakte aan de praat op msn en zo leerde ik dennis echt kennen (het was gelijk dikke mik hihi) en 7 jaar verder en we zijn nog steeds verbaast hoe lang we elkaar al kennen.
Via mijn vriendinnen. Wij gingen altijd samen stappen in een discotheek in het dorp en mijn vriendin had daar verkering gekregen met een jongen die daar altijd kwam met zijn vrienden. En mijn vriendinnen hadden bij die vrienden een hele leuke jongen tussen zien staan voor mij. Dus wij zijn eigenlijk gewoon aan elkaar gekoppeld door onze vrienden. We zijn inmiddels alweer 13 jaar bij elkaar en afgelopen oktober getrouwd en een dochter. Leuk om aan die tijd terug te denken.
In Cuba toen ik daar woonde bij de moeder van mijn Cubaanse vriendin. Op een dag ging de deurbel en daar stond een leuke vent, maar ik wilde hem niet zomaar binnenlaten, dus ik vroeg wie hij was en wat 'ie wilde. Hij vertelde dat 'ie de eigenaar van het huis was en de zoon van...
ik heb mn man ontmoet tijdens mn informatica opleiding aan de Fontys. we hadden een introductie week en we moesten verzamelen op school.. nou je snapt al, informatica, dus harstikke veel jongens.. maar mijn man viel me meteen op en ik vond m op slag leuk! (en hij mij ook bleek later) dus was bij ons echt liefde op het eerste gezicht! sindsdien waren we onafscheidelijk en zijn de hele week bij elkaar gebleven! we liepen zelfs met elkaar mee als de ander naar de wc moest hihi owja en we zijn diezelfde nacht zelfs nog bij elkaar in de slaapzak gedoken dat doen wij normaal nooit dus het zal wel heel goed hebben gevoeld toen haha er gingen de week erna ook allemaal geruchten rond op school over wie het nou waren die in de douche zo bezig waren enzo
ik heb mijn man 13 jaar geleden leren kennen op mijn eerste werkadres ik kwam 7 november 1995 daar werken toen moest ik ook gelijk met met hem werken we waren gelijk verliefd op elkaar dat was heel leuk we draaide veel om elkaar heen 2 weken later heb ik heb een brief geschreven dat ik hem leuk vond en of dat hij een relatie met mij wilde ik gaf hem die brief om 8 uur smorgens ik had hem al een paar keer gevraagt of dat hij al zijn antwoord wist maar hij zei dat zeg ik nog niet je krijg je antwoord om 4 uur nou dat is lang wachten maar diep in mijn hart wist ik het wel om 4 uur zei hij ja en inmiddels zijn we alweer 13 jaar samen en bijna 6 jaar getrouwd en we hebben een zoontje en nu zijn we bezig voor een tweede
ik moest omdat ik een weddenschap had verloren een week op een datingsite staan (had ik echt een gruwelijke hekel aan!) kreeg binnen 3 dagen 100 mailtjes (echt serieus! echt vaag) heb daar iemand van gekozen, mee uit geweest en sindsdien is het serieus. nu 4 jaar samen, huis gekocht en zwanger!
Tijdens me stage op zijn werk.... (en dat terwijl ik als regel heb om nooit iets te beginnen met collega's ) Nu 9½ jaar samen, 2½ getrouwd en een dochter van ruim 8 maanden
Via internet,via een forum hihi. Eerst een tijdje op msn,toen toch maar elkaar es willen ontmoeten. Hij stond op het station op me te wachten en ik wist meteen dat ik hem wilde. (Ik was overigens al langer verliefd terwijl ik hem niet eens gezien had!) Bij hem duurde het wat langer,maar we zijn nu nog steeds dolverliefd. :smileyhartjediezehierniethebben:
Via een datingsite.... Hij heeft eerst moeite gedaan om contact met mij te krijgen. Ik vond dat hij te ver bij mij vandaan woonde. Toch geprobeerd en met succes! We zijn nu 4 jaar bij elkaar waarvan 3 jaar samenwonend, en een zoon van 14 maanden!