Hoe heb jij je partner ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door papier, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Hier zelfs 13 jaar. Voel je niks van :p .

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik ken mijn man een jaar of 8, via vrienden, die inmiddels al ruim 3,5 jaar uit elkaar zijn.....
    ik vond hem al langer leuk, maar meer niet....
    6 jaar geleden verliep de relatie met mijn ex-vriend niet zo lekker, en nog geen 3 maanden later zat ik bij mijn huidige man....echt een schat!
    inmiddels een zoontje van 3,5 jaar, en gelukkig getrouwd

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    In 1999 via internet.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat een coole manier om zo je vent te leren kennen zeg! Hoe bedoel je speling van het lot ;)

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    via relatieplanet, een vriend van mij zijn vriendin
    vertelde hem na 5 jaar samenwonen dat ze lesbisch
    was. hij in paniek want was al 30 en wilde graag papa worden.
    hij wilde op zoon site maar niet alleen, ik dacht ach wat kan het schelen?
    maar ja toch wel leuk hihi, ik zoeken en kwam toen cor tegen...mailtje gestuurd....nachtenlang op msn gezeten, week later gedate de volgende naar zijn voetbal kijken en daarna naar het strand, helaas de douche was stuk dus thuis douchen en moest mee naarbinnen...schoonpa schoonma schoonzusje en vriend meteen ontmoet
    hij woonde in zaandam ik haarlem dus met 2 autoos was onzin mijne thuis afgezet, iedereen was naar de zwarte markt,,,,helaas kwamen zxe 3 min na ons aan hahahahahah

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    internet dating! Was errug leuk. nu 4 jaar bij elkaar getrouwd en wel en ons liefdesbeeb is onderweg.

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Haha, hier moet ik erg om lachen. Onze oudste zoon heeft dus ook zo'n introductie gehad op t fontys en die kwam met een heel erg kapotte slaapzak (kon de kliko in) thuis.
    Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen zei ik.
    Hij lachen, ja uhh...daar heb ik met een meisje in gelegen :D :D

8. hahahaha :) nou de slaapzak van mn man was bovenin de tent gehangen en mijn slaapzak was kwijtgeraakt aan het eind van de week :) :) weet niet wat het is met die introducties hoor :rolleyes:

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Mijn partner was op het station met een vriend van mij .. ik had mijn partner toen nog nooit gezien en had net een nieuwe telefoon .. die wilde hij graag ook kopen en vroeg aan mij of hij hem even mocht zien .. ik vond het geen probleem en liet hem de telefoon zien .,
    Ik moest op een kat en huis passen en die vriend van mij vroeg of hij een x mocht komen logeren geen probleem, toen hij eenmaal zou komen belde hij op om te vragen of hij iemand mee mocht nemen en daar had ik geen moeite mee ik ahd slaapkamers genoeg daar want ik was maar alleen en dus kwamen ze .. dat is een aantal weekenden zo door gegaan en we waren de weekenden dan ook altijd uit en de laatste x dat we uit gingen sloeg bij mij de vonk over en dat is nu al 7 jaar geleden :D

10. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Gamen op internet :oops:

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Haha.
    Goh, zou mijn zoon daarom van opleiding gewisseld zijn? Heeft ie weer zo'n introductie feestweek :D :D

12. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Op ons werk.De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem echt niks een beetje boers maar een paar jaar later werkten we op dezelfde plek en toen sloeg de vonk over.We moesten toen wel eerst wat vuiltjes wegwerken en inmiddels zijn we 7 jaar samen 6 jaar getrouwd en 3 kinderen verder.

13. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Een achterneef van hem en een nicht van mij gingen trouwen. Toen waren wij zo'n 3 of 4 jaar oud geloof ik, weet t niet precies meer. We schijnen onder een tafel samen gespeeld te hebben.
    Vanaf de basisschool is hij de beste vriend van een neef van me. Niet dat dat betekende dat ik m goed kende maar we wisten van elkaar wie we waren en zaten op een hoi-doei niveau.
    Ruim 6 jaar geleden ging ik met een vriend stappen, en was ineens die vriend kwijt. Achter in de kroeg, aan een kleine bar, zat hij met wie nu mijn man is te kletsen. Laveloos als ik was heb ik me ertussen gewrongen en de hele avond kwijlend naar zijn spierballen zitten kijken terwijl hij keek hoeveel alcohol ik kon hebben voor ik omviel... Beetje jammer ja, maar blijkt een goede basis voor een relatie, haha. Ik viel niet om en de volgende keer met stappen raakten we wel aan de klets. Hij vindt t gewoon niet leuk als er een lallend persoon om m heen hangt. Nuchter vond ie me leuker.
    Heeft uiteindelijk heel lang geduurt voor we wat kregen met elkaar. Hij had wat met die, ik had wat met die, maar de knop ging ineens om en vanaf toen waren onafscheidelijk.

14. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    April 2003 op de verjaardag van een vriendin van mij. Aan het einde van de avond kwam haar vriendje op visite met nog een jongen. Ik had gelijk oogcontact met hem en vond hem hartstikke leuk. We zaten allemaal in de tuin en hij kwam tegenover mij zitten, maar ging met zijn rug na me toe zitten... ik had echt zoiets van, nou ja! We hebben echt niks tegen mekaar gezegd, maar zaten wel stiekum te gluren! Paar weken later hadden we verkering.. Later heb ik hem gevraagd waarom hij niet tegenover mij kwam zitten en met me kwam praten? Nou vertelde hij.. "toen ik binnenkwam en je zag zitten had ik precies goed uitzicht op je ondergoed haha.. je had zo'n kort rokje aan, dat maakte het wel een beetje lastig.. maar ik vond je gelijk al leuk hoor!"

15. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb mijn hubbie ontmoet in een opvangcentrum voor daklozen
    Alle 2 dakloos toen die tijd

Iedereen zei dit blijft nooit goed gaan en poef we zijn 3 bijna 4 jaar verder en we krijgen een beebke

(en ja we wonen in een eengezinswoning :D )

16. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Op mijn werk we zijn nu 3 jaar samen

17. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hahaha ik had ook bijna een vriendje via een online maffia spel!! In de spel zelf was ik al "getrouwd" met hem, de enige echte maffia baas, hahaha.

Maar mijn huidige partner heb ik via een online datingwebsite leren kennen.

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    LANG LEVE internet :)

op zon fan-site had ik wat geschreven.
    heeft mn man gelezen , en vond het helemaal geweldig
    (geen flauw idee wat ik toen geschreven heb)
    heeft me toegevoegd op msn ik geaccepteerd.
    alleen woonde ik in ned. hij in turkije :) (lekker handig)
    maar dat was geen probleem, ik ben voor een weekje naar turkije gegaan
    bleef 38 dgn :oops: :oops:
    na een jaar waren we beide afgestudeerd.
    en ben ik naar turkije verhuist :)
    we zijn nu 3 1/2 jaar samen, waarvan 1 jaar online en 2 1/2 jaar getrouwd ;)

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Via zijn zus :D

20. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Leuk topic!

Ik heb mijn vriend 8 jr geleden leren kennen via zijn beste vriend. die heb ik weer via de kroeg leren kennen. Een toenmalige vriendin had een grote kamer in het centrum en daar bleven vaak veel mensen slapen na het stappen. Dus we waren een avond goed wezen stappen en die vriend had zijn beste vriend ook meegenomen, en vervolgens bleven we daar slapen. Nog veel anderen, dus het was vol... Het kwam er op neer dat hij en ik op een eenpersoons matras moesten slapen. Toen is de vonk al overgeslagen, maar niets gebeurd. Volgens de rest gedroegen we ons echt als een getrouwd stel, ruzieen over de deken etc. Vanaf toen zagen we elkaar heel veel, hebben nog een paar weken om elkaar heen gedraaid, waar onze vrienden ook een beetje moe van werden! Dus we gingen op een avond weer stappen, en toen besloot een vriend van ons ons ook maar "echt" te trouwen. Dus moest ik hem wel zoenen... Heeeeeel vervelend haha!
    Sindsdien is het helemaal aan, we wonen sinds 2004 samen en verwachten ons eerste kindje over een paar weken!

Deel Deze Pagina