Ik had een contactadvertentie op internet gezet en kreeg redelijk wat vage reacties totdat ik op een dag mijn inbox opende en een heel grappig mailtje ontving. Ik heb hem toegevoegd op msn en toevallig troffen wij elkaar op een woensdag elkaar en hebben gechat en toen telefoonnummers uitgewisseld. Hij gaf mij zijn huisnummer en dat heb ik voor de zekerheid gecheckt, bleek dat er op dat adres wel een nummer bestond maar dan van een andere voornaam, dus ik dat gezegd en toen vertelde hij mij dat dat zijn ouders hun nummer was en dat hij een eigen telefoonnummer had. Wij gebeld en afgesproken voor de volgende dag voor een boswandeling. Ik zag hem en het was liefde op het eerste gezicht. Ik wou eigenlijk meteen verkering hij wou nog even wachten maar uiteindelijk heeft hij toch ja gezegd en zijn we nu sinds 6,5 jaar een stel en sinds augustus 2007 getrouwd. We hebben het niet altijd makkelijk gehad maar we zijn gewoon de ware voor elkaar 100%. Hij zei later ook dat bij de eerste ontmoeting hij ook meteen wist dat ik het voor hem was maar dat hij mij beter wilde leren kennen. We zijn na al die jaren nog net zo verliefd op elkaar. Hij is het gewoon voor mij, hij is mijn maatje maar ook mijn schatje. O ja, en hij vertelde dat onze hele ontmoeting totale toeval was. Hij was namelijk totaal niet op zoek, maar toen hij mijn advertentie zag moest hij gewoon reageren.
Leuk om van iedereen te lezen! Heb mijn man in een homokroeg ontmoet. Eerste vraag aan hem was dan ook of ie wel op vrouwen viel en tweede of ie vrij was. Gelukkig kon ie op allebei ja antwoorden . Wat hij dan daar deed? Hij kende de eigenaar. En ik was daar omdat we (vriendinnen en ik) geen zin in mannengedoe hadden .
@Calimero: Geen zin in mannengedoe, maar toch de man van je dromen aan de haak geslagen, haha... Ik ken mijn man al 100 jaar, eigenlijk zo lang ik me kan herinneren. Onze ouders kenden elkaar en kwamen in dezelfde stamkroeg.Toen ik 17 was, ben ik gaan werken in dat cafe en mijn man kwam er ook nog steeds, en toen is de vonk een keer overgesprongen. Nu zijn we al 6 en half jaar bij elkaar en volgende week 2 jaar getrouwd.
Ik heb mijn vriend 8 jaar geleden leren kennen tijdens het stappen. Hij was daar met een vriend, ik met een vriendin. De vonk sloeg meteen over en nog steeds. Inmiddels heeft hij geen contact meer met die vriend en ik niet meer met die vriendin, heeft niets met onze relatie te maken. Idd een erg leuk topic zo, om al die verhalen te lezen.
wij hebben elkaar op het werk ontmoet. Had hem nog nooit gezien tot hij me uitnodigde om naar zijn afscheidsfeestje te komen s'avonds en nu zijn we dik drie jaar bij elkaar
Ontmoet op bijbaantje waar we alletwee werkten. na een jaar omelkaar heendraaien wat met elkaar gekregen. Zijn dit jaar 10 jaar bijelkaar, waarvan we dan 2.5 jaar getrouwd zijn en nu een kindje
Ik heb mijn mannetje leren kennen op het werk, hij was chauffeur en ik transportcoordinator, het was voor mij geen liefde op het eerste gezicht maar voor hem wel. Op een gegeven moment raakte we aan de praat en stonden we vaak na werktiid nog een sigaretje te roken...op een gegeven moment vroeg hij aan mij in een sms wat hij moest doen want hij was verlieft op me, en ik zei volg je hart dat is in december van dit jaar 3 jaar geleden en in oktober gaan we trouwen.
Ik ben gaan werken bij een uitgaansgelegenheid op de administratie. Ze vroegen me toen een keer voor de zaterdagavond in de discotheek. Daar werkte mijn nu-malige man ook. Ik vond eigenlijk zijn vriend leuker, maar uiteindelijk na wat gedraai (en veel sms-jes van hem toen ik op vakantie was met een vriendin) toch wat geworden. En we zijn inmiddels 9 jaar verder, waarvan 6 getrouwd en nu met z'n drietjes (en de hele beestenbende ).
ik heb mijn vriend leren kennen op het werk waar ik van de optimist 13 weken stage moest lopen en mijn vriend kwam even laten die tijd ook daar binnen en werkte voor vast bij dat bedrijf het is een bedrijf voor mensen met een beperking mijn vriend heeft aleen ADHD en Borderline ik heb zelf nix ben kerngezond maar goed heb me vriend daar leren kennen hij keek me eerst aan en ik dacht laat ik eens gaan zwaaie haha dus hij keek om zich heen deed net als of ik het tegen een ander had en toen zwaaide hij maar terug met een lach en een colega die ik kende voor dat hij kwam had het met hem ook over mij ik moest knuffels stickeren en stond aan de overkant van hem maar dan wel stukje wijder verder zaten er ook andere mensen aan de lopende band ik zat steeds te kijken naar hem en als hij keek keek ik weer weg haha was best verlegen toen moest hij naar de wc en ging ik echt tegen over hem staan omdat ik dat moest van de baas en die andere colega die ik eerder kenden dan hem stond ook naast hem en ik zij dat ik die jongen ontzettend leuk vind en ja toen alemaal bla bla bla bla lang verhaal ik had mijn e-mail gegeven aan hem en hij had me gemailt via een vriend van hem die ik ook kende en hij had zijn nummer er bij gezet zo heb ik hem opgebelt om af te spreken en dat was gebeurt toen kregen we 1 april midden in de nacht om 4 uur verkering hij vroeg aan me of het nu wat is of nie en ik zij tuurlijk wil ik iets met jou nou dit was mijn verhaal
Mijn vriendin doed vrijwilligerswerk waar ik werk. Bij ons was het liefde op het eerste gezicht... al na onze eerste vergadering samen wisten we beiden dat dit echt was
Gewoon in de kroeg. Kende 'm eigenlijk al lang, maar de vonk is pas overgeslagen nadat hij en z'n vrouw uit elkaar waren.En maar goed ook natuurlijk Was daarvoor ook nog te jong, we schelen nogal veel in leeftijd.(18 jaar) En inmiddels zijn we 4,5 jaar en een beebje verder.
Mijn man was de beste vriend van mijn ex! Hij kwam een half jaar voordat ik en mijn ex uit elkaar gingen bij mij in het complex wonen. Ik kende mijn man al wel zo'n 5 jaar en toen het steeds slechter ging tussen mij en mn ex was hij diegene met wie ik wel kon praten en werd eigenlijk mijn beste vriend. Toen mijn ex het huis uit was trokken we steeds meer naar elkaar toe en toen sloeg de vonk echt over en een maand later woonde ik bij hem, mijn katten waren al naar boven gelopen en toen was de keuze gauw gemaakt. Dit was in 2004 en in september 2006 ben ik zwanger geraakt. In juni 2007 werd onze prachtige dochter Anouk geboren en afgelopen 9 januari zijn we een echt gezinnetje geworden. Nu ben ik ook een echte Muts geworden. (Mutsaars) Helaas is de vriendschap tussen mijn man en mijn ex helemaal over. Ook zijn we heel veel vrienden kwijtgeraakt omdat ze dachten dat wij vreemd waren gegaan. Van de vrienden die we hebben overgehouden, die ons dus geloofden, zijn er helaas al 2 overleden. 1 door een motorongeluk (2005) en helaas ook 1 door zelfmoord (2008). Gelukkig hebben we wel 2 beste vrienden die ons ontzettend geholpen hebben met alles, vooral de bruiloft. Al met al heeft mijn man er af en toe nog wel moeite mee dat hij zoveel vrienden is kwijtgeraakt, maar toch zijn we ondanks alles heel erg gelukkig met ons leven nu! Liefs, Duveldraakje
ik heb mn vriend leren kennen op het werk hij was de monteur en ik was de atractie bediende. wonen sinds het 2e seizoen en die ene nacht dat ik daar ben wezen slapen (wat niet de bedoeling was) al samen. ben toen 3x thuis geweest om kleding te halen. er zit 20 jaar verschil tussen onze leeftijd. en ik ben nu zwanger van ons eerste kindje
Aan onze ontmoeting ligt al een kleine voorgeschiedenis, nadat mijn relatie stuk was gelopen en ik mijn ex eruit had geflikkerd, ben ik lekker op vakantie gegaan naar Kreta in 2001! Daar heb ik 2 broers en een neef ontmoet en nog een meisje, met zijn alle trokken we veel op en ook na de vakantie zijn we veel met elkaar opgetrokken. Via de 2 broers ontmoette ik nog meer mensen en daarbij zat de broer van mijn vriend. 4 jaar geleden ging ik met 1 van de broers en mijn zwager stappen. Kwam aan bij mijn zwager met de mededeling dat ik het helemaal gehad had met het manvolk en voorlopig lekker alleen zou blijven. Vervolgens gingen we naar zijn pa, die was jarig! Daar heb ik zijn vader, zus en oma ontmoet en zodra mijn mannetje binnen kwam was de vonk eigenlijk al overgeslagen. Mijn zeer bijdehande kant kwam naar boven en zette hem meerdere malen op zijn nummer (in zijn eigen huis) Blijkbaar heb ik daarmee zijn interesse gewekt. WIj gingen stappen en hij heeft zijn vriend overgehaald om ook mee te gaan. Uiteidenlijk heeft zijn vriend nog geprobeerd mij te versieren, maar ik heb daar niet op gereageerd en ff later stonden wij in een dronken bui te zoenen in de disco. Buiten zei hij dat ie verliefd op mij was ik verklaarde hem voor gek, want hij was dronken ik ook en wilde het niet geloven. Stiekem deed ik een vreugdedansje hihihi Sindsdien zijn wij samen, eerste 2 jaar elk weekend en sinds 2 jaar wonen wij samen. Nu zijn wij druk bezig om zwanger te worden via IUI. Het eerste jaar was nog best zwaar, want mijn vermoeden werd bevestigd door die vriend, dat zijn broer verliefd was op mij en hij had het er flink zwaar mee. Uiteindelijk begreep hij dat het echt serieus is en we gelukkig zijn.
Grappig om te lezen hoeveel mogelijkheden er zijn om je liefde te leren kennen! Ik ben niet echt origineel, manlief en ik hebben elkaar op het werk leren kennen. Voor hem gelijk een vonk, maar ik kwam net uit een lange relatie en had dus weinig trek in vastigheid... Hij bleef maar vragen of ik een keer mee uit wilde... en ik bleef maar "nee" zeggen! Maar toen ik een keer om 20.00 uur pas klaar was en hij al om 16.30 maar toch op me gewacht had om me een lift naar huis te geven vond ik toch wel dat ik hem op zn minst een drankje verschuldigd was.. En van het een kwam het spreekwoordelijke ander haha! De aanhouder wint zullen we maar zeggen... inmiddels bijna 4 jaar en een prachtige dochter verder!
Hoi, mijn man en ik ontmoetten mekaar 10 jaar geleden al eens op een Nieuwjaarsfeestje. Maar op dat moment had ik al een (ouder) vriendje, maar mijn huidige man had het meteen voor mijn tweelingszus en zag mij amper staan! Jammer genoeg voor hem had zij net daarvoor op de avond haar huidige man ontmoet... Deze was eerst met mij komen praten, maar ja, mijn vriendje had hem afgeschrikt en toen is hij met mijn zus aan de praat geraakt en ze zijn nu ook getrouwd... 7 jaar later kwamen we mekaar weer tegen via internet en hebben we meteen iets afgesproken! We wisten nog allebei wie we voor ons hadden en het klikte meteen... Deze zomer zijn we 1 jaar getrouwd.. Leve het internet! Het grappige is dat mijn zusje en ik op dezelfde avond onze echtgenoot hebben leren kennen, maar dat ik hem wel 7 jaar uit het oog ben verloren... en vooral: dat ze beiden eerst op de andere een oogje hadden haha... Ze plagen ons nu nog altijd met hun uitwisselingsprojecten
Leuk topic Leuk om al die verhalen te lezen! Mijn man en ik hebben elkaar 9,5 jaar geleden ontmoet op het busstation Hij zat met een vriend op het station en ik met een vriendin in de bus. Na een paar weken heen en weer kijken zei ik tegen mn vriendin: moet je opletten, ik zal ff zwaaien! Toevallig had zijn beste vriend verkering met een vriendin van mij en zo is het begonnen. Ondertussen zijn we dus 9,5 jaar verder en wonen we nu 4 jaar samen. We zijn bijna 2 jaar getrouwd en we hebben vorig jaar een huis gekocht. In November is onze kleine meid geboren
Mijn vriend en ik zijn collega's van elkaar geweest. Blijkbaar vonden we elkaar allebei al leuk toen we samenwerkten, maar durfden we dat nooit tegen elkaar te zeggen. Toen we al geen collega's meer van elkaar waren en zijn relatie uit ging, kwam de spreekwoordelijke aap uit de mouw . Nu ruim anderhalf jaar bij elkaar, huis gekocht en bezig met baby's maken.