Leuk! 12jaar geleden man leren kennen via een online game(Die we overigens nog steeds beide spelen). Hij is toen langs gekomen om kennis te maken en is letterlijk nooit meer weg gegaan lat-relatie zagen we beide niet zitten dus heeft hij alles achter gelaten en hierheen verhuisd
Wat leuk, ik ben niet de enige via deze manier! Hier mijn vriend zo'n 13 jaar geleden leren kennen via World of Warcraft. Toen ik erachter kwam dat mijn wow maatje me stiekem meer dan leuk en aardig vond (ik hem ook), wilde ik graag afspreken maar hij durfde niet.. Dus toen zei ik (wist waar hij woonde), ik sta op het treinstation overmorgen om die en die tijd, je laat me toch niet staan he? Dat deed hij niet en sindsdien zijn we onafscheidelijk! Nu 12 jaar samen, huis gekocht, kindje gekregen, verloofd, volgend jaar trouwen en gaan we voor ons tweede kindje! ❤️
Ik moet echt heel erg diep graven. Ik kende hem al via zijn ex, daar ging ik zo heel af en toe wel eens mee om. Die relatie ging toen uit en we troffen elkaar in de discotheek weer, allebei een borrel teveel op. Van het een kwam het ander en 2 maand later trok ik bij hem in, nu 10 jaar geleden.
Via vriendengroep van mijn ex . Toen ik mijn man voor het eerst ontmoette zat ik in een andere relatie maar vond hem zo interessant. Maar hij deed altijd "lelijk" tegen mij. Ik had een keer gezegd dat hij zo'n mooie stem had. Toen mocht ik van mijn ex nooit meer mee naar zijn vriendengroep, als mijn man aanwezig was . Op verjaardagen trokken we altijd naar elkaar toe maar zocht er nooit wat achter of deed er nooit wat mee. Tot dat mijn ex vreemd ging. Ik ging bij hem weg en na een aantal maanden dacht ik: ik stuur, mijn man nu, een appje. En zo zijn wij gaan daten.
Via Tinder! Hij sprak mij aan en zei Hey schoonheid. (HAHA) ik dacht eerst doei ik negeer je berichtje want ik heb al 2 potentiële jongens voor relatie materiaal. (Ik had heel duidelijk in mijn profiel staan dat ik niet opzoek was naar seks) Maar toen zag ik dat hij een collega van mijn broer was geweest. Toen hebben we vriendschappelijk afgesproken en was ik om. (Hij was direct al om ) Nu alweer bijna 6 jaar samen en een zoontje van bijna 2 jaar. Van Tinderen krijg je kinderen zeg ik altijd.
Ik was klaar met al dat gedate (via tinder en internet) wat steeds op niks serieus uitliep en besloot een tijdje me helemaal niet meer met mannen bezig willen houden. Ik besloot te verhuizen van de stad naar een klein ieniemienie naast gelegen dorpje ( lees: met geen enkele winkel oid). Super leuk huisje, heerlijk rustig en daar zou ik lekker met mezelf gaan wonen...... Tot ik mijn naaste buurman leerde kennen een paar dagen later Hij stond zijn grasveldje te maaien met een zeer sexy strak hemdje aan met zn gespierde torzo. Tot over mn oren verliefd.. Daar ging mijn theorie hahahaha! 3 maand later woonden we samen in mijn huis en nu inmiddels 5 jaar gelukkig en na 4 jaar ivf nu in verwachting En nogsteeds als ik hem ons grasveldje zie maaien denk ik aan die dag
Goede avond ik ben nieuw hier Ik heb me man want we zijn 4 november dit jaar getrouwd we hebben elkaar ontmoet bij mij thuis hij kwam voor me broer op zijn verjaardag en zo hebben we elkaar leren kennen Groetjes debbieniels12
Op de peuterspeelzaal, maar toen vonden we elkaar volgens onze moeders echt heel stom We woonden in dezelfde wijk, waren als kinderen bevriend en hebben altijd dezelfde vriendengroep gehouden. Eind van de tienertijd sloeg tijdens het uitgang de vlam over en is hij blijven plakken.
Geweldige herinneringen aan die TMF chat. Toevallig had mijn moeder het hier vorige week nog over. Dat mijn beste vriendin en ik op die chat aan elke jongen met wie we in gesprek gingen de vraag stelde wat voor schoenen ze droegen. En als dit geen Timberlands waren de jongens afgeschreven waren. We waren toen denk ik 14 of 15 jaar.
Ja geweldig! Toen was alles nog gemoedelijk en had je nog niet echt van die cyberbullies die zo aan het treiteren waren. En nu voel ik mij oud!
Wij zijn elkaar tijdens het uitgaan tegen gekomen. Hij was met een groepje vrienden en ik met een groepje vriendinnen. Twee vriendinnen kregen verkering met twee vrienden van hem, dus zo raakten we met elkaar aan de praat. Ik was 18 en hij was 22. Inmiddels zijn we 23 jaar samen, waarvan 16,5 jaar getrouwd en een dochter rijker.
Hier leerden we elkaar kennen in de kroeg waar ik werkte. Na de eerste avond wist ik zeker dat hij de man was met wie ik oud ging worden. Maar het duurde nog 2,5 jaar voordat we serieus werden. Inmiddels 10 jaar samen, ons vierde kindje onderweg. Heel veel lief en jammer genoeg ook veel leed gedeeld, maar nog steeds heel blij met hem en ons leven samen ❤️
Via pp2g.. bestaat nu niet meer Maar we keken paar x op elkaars pagina en zijn toen gaan note met elkaar en daarna over gestapt op msn en toen maar een keer afgesproken en nu al 10 jaar samen♥️❤️