Hoe heb jij je partner ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door RachelleNM, 23 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Hahaha jup! Maar vond t achteraf helemaal niet erg :roflmao:

Forumnaam vindt dit leuk.
  2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk! 12jaar geleden man leren kennen via een online game(Die we overigens nog steeds beide spelen). Hij is toen langs gekomen om kennis te maken en is letterlijk nooit meer weg gegaan :p lat-relatie zagen we beide niet zitten dus heeft hij alles achter gelaten en hierheen verhuisd

DN2017 vindt dit leuk.
  3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wat leuk, ik ben niet de enige via deze manier! :D

Hier mijn vriend zo'n 13 jaar geleden leren kennen via World of Warcraft. Toen ik erachter kwam dat mijn wow maatje me stiekem meer dan leuk en aardig vond (ik hem ook), wilde ik graag afspreken maar hij durfde niet.. :rolleyes: Dus toen zei ik (wist waar hij woonde), ik sta op het treinstation overmorgen om die en die tijd, je laat me toch niet staan he? :p Dat deed hij niet en sindsdien zijn we onafscheidelijk! Nu 12 jaar samen, huis gekocht, kindje gekregen, verloofd, volgend jaar trouwen en gaan we voor ons tweede kindje! ❤️

DN2017 en YaelStone vinden dit leuk.
  4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    3e klas middelbare school

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
  6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik moet echt heel erg diep graven.
    Ik kende hem al via zijn ex, daar ging ik zo heel af en toe wel eens mee om.
    Die relatie ging toen uit en we troffen elkaar in de discotheek weer, allebei een borrel teveel op.
    Van het een kwam het ander en 2 maand later trok ik bij hem in, nu 10 jaar geleden.

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Via vriendengroep van mijn ex :roflmao:.
    Toen ik mijn man voor het eerst ontmoette zat ik in een andere relatie maar vond hem zo interessant. Maar hij deed altijd "lelijk" tegen mij. Ik had een keer gezegd dat hij zo'n mooie stem had. Toen mocht ik van mijn ex nooit meer mee naar zijn vriendengroep, als mijn man aanwezig was :roflmao:.

Op verjaardagen trokken we altijd naar elkaar toe maar zocht er nooit wat achter of deed er nooit wat mee. Tot dat mijn ex vreemd ging. Ik ging bij hem weg en na een aantal maanden dacht ik: ik stuur, mijn man nu, een appje. En zo zijn wij gaan daten.

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.774
    3.124
    113
    Vrouw
    Via Tinder!

Hij sprak mij aan en zei Hey schoonheid. (HAHA) ik dacht eerst doei ik negeer je berichtje want ik heb al 2 potentiële jongens voor relatie materiaal. (Ik had heel duidelijk in mijn profiel staan dat ik niet opzoek was naar seks)

Maar toen zag ik dat hij een collega van mijn broer was geweest. Toen hebben we vriendschappelijk afgesproken en was ik om. (Hij was direct al om :roflmao:)
    Nu alweer bijna 6 jaar samen en een zoontje van bijna 2 jaar.

Van Tinderen krijg je kinderen zeg ik altijd. :D

Louise11110 vindt dit leuk.
  9. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    #129 sterre21, 29 nov 2019
    Laatst bewerkt: 29 nov 2019
    Ik was klaar met al dat gedate (via tinder en internet) wat steeds op niks serieus uitliep en besloot een tijdje me helemaal niet meer met mannen bezig willen houden.
    Ik besloot te verhuizen van de stad naar een klein ieniemienie naast gelegen dorpje ( lees: met geen enkele winkel oid). Super leuk huisje, heerlijk rustig en daar zou ik lekker met mezelf gaan wonen......

Tot ik mijn naaste buurman leerde kennen een paar dagen later :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::rolleyes:
    Hij stond zijn grasveldje te maaien met een zeer sexy strak hemdje aan met zn gespierde torzo.

Tot over mn oren verliefd..
    Daar ging mijn theorie hahahaha! 3 maand later woonden we samen in mijn huis en nu inmiddels 5 jaar gelukkig en na 4 jaar ivf nu in verwachting:D

En nogsteeds als ik hem ons grasveldje zie maaien denk ik aan die dag :roflmao::roflmao:

MamaSelina, RachelleNM, Louise11110 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Debbieniels12

22 nov 2019
    22
    15
    3
    Vrouw
    Goede avond ik ben nieuw hier
    Ik heb me man want we zijn 4 november dit jaar getrouwd we hebben elkaar ontmoet bij mij thuis hij kwam voor me broer op zijn verjaardag en zo hebben we elkaar leren kennen
    Groetjes debbieniels12

11. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Via TMF chat

MamaSelina en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Via 538 chat inmiddels ruim 19 jaar geleden :)

13. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Wij hebben elkaar bijna 16 jaar geleden leren kennen op lycos chat. Een normale chatsite toen.

14. femm88

femm88 Bekend lid

18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Relatieplanet.nl 12 jaar geleden!

15. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Op de peuterspeelzaal, maar toen vonden we elkaar volgens onze moeders echt heel stom :roflmao:

We woonden in dezelfde wijk, waren als kinderen bevriend en hebben altijd dezelfde vriendengroep gehouden.
    Eind van de tienertijd sloeg tijdens het uitgang de vlam over en is hij blijven plakken.

16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Geweldige herinneringen aan die TMF chat. Toevallig had mijn moeder het hier vorige week nog over. Dat mijn beste vriendin en ik op die chat aan elke jongen met wie we in gesprek gingen de vraag stelde wat voor schoenen ze droegen. En als dit geen Timberlands waren de jongens afgeschreven waren. We waren toen denk ik 14 of 15 jaar. :oops::roflmao:

MrsDiablo vindt dit leuk.
  17. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ja geweldig! Toen was alles nog gemoedelijk en had je nog niet echt van die cyberbullies die zo aan het treiteren waren. En nu voel ik mij oud!

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn elkaar tijdens het uitgaan tegen gekomen. Hij was met een groepje vrienden en ik met een groepje vriendinnen. Twee vriendinnen kregen verkering met twee vrienden van hem, dus zo raakten we met elkaar aan de praat. Ik was 18 en hij was 22. Inmiddels zijn we 23 jaar samen, waarvan 16,5 jaar getrouwd en een dochter rijker.

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier leerden we elkaar kennen in de kroeg waar ik werkte. Na de eerste avond wist ik zeker dat hij de man was met wie ik oud ging worden. :) Maar het duurde nog 2,5 jaar voordat we serieus werden. Inmiddels 10 jaar samen, ons vierde kindje onderweg. Heel veel lief en jammer genoeg ook veel leed gedeeld, maar nog steeds heel blij met hem en ons leven samen ❤️

20. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Via pp2g.. bestaat nu niet meer
    Maar we keken paar x op elkaars pagina en zijn toen gaan note met elkaar en daarna over gestapt op msn en toen maar een keer afgesproken en nu al 10 jaar samen♥️❤️

DN2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina