Hoe heb jij je vriend-man-partner verteld dat je zwanger ben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaKitty, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik voelde me sochtends niet lekker en heb gestest net voordat ik onder de douche ging (vriend was al naar zijn werk) schrok me rot toen ik het 2de streepje zag en heb hem toen opgebeld en gezegd.... ga ff zitten en toen wist hij het gelijk. het was na 4 maanden raak !

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Had een paar dagen ervoor al een test gedaan, maar die was neg. Ik vertelde hem een paar dagen later (toen we smiddags met onze jassen aan stonden om boodschappen te gaan doen), dat er wel een 'indroogstreep' op de test stond toen ik hem de bewuste dag een paar uur later wilde weggooien.
    Manlief raakte toch nieuwsgierig en wilde dat ik nog een test zou doen. (ik chagerijnig want had net me jas en schoenen aangedaan en was er toch van overtuigd dat hij neg zou zijn haha)..
    Vervolgens getest en er verschenen dus 2 streepjes :confused: ..
    (nog gedacht dat me man hem schuin had gehouden en de controlestreep was doorgelopen :p )..

Dus me man direct naar de drogist gescheurd voor nog 2 testjes en die waren ook allebei posi!

3. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Mijn man heeft er een soort antennetje voor. :D
    1 dag voordat ik ongesteld moest worden vroeg hij me ineens: Kijk me eens aan? Hij was even stil en zei toen: Volgens mij ben je zwanger.... Kom, we gaan een test halen!
    Ondanks dat ik wel met de pil gestopt was keek ik volgens mij echt zo: :confused: Ik geloofde er geen bal van in ieder geval!

Dus wij een test halen en samen gedaan. Positief dus.
    Hij met een heel grote grijns: Zie je wel, ik zag het aan je!

Ik kon alleen maar ongelovig en ongelooflijk blij tegelijkertijd zijn! :D

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Eerste keer zonder iets te zeggen thuis getest terwijl vriendlief voor de tv zat. Met positieve test en trillende benen naar hem toegerend en test laten zien. Hij was net zo blij en ondersteboven als ik.

Tweede keer op vrijdagmiddag getest op mn werk. In de auto iedere keer vol ongeloof naar het woord 'zwanger' gekeken (CB Digitaal). Moest toen helaas wachten tot middernacht voor mn lief thuis was. Kon me nauwelijks bedwingen maar heb gewacht met hier posten tot hij thuis was!

5. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Wij hebben samen getest, maar bij de eerste test was het lijntje zo licht dat hij het niet geloofde. Daarna gelijk de CB digitaal gedaan en die gaf gelijk zwanger aan, ja toen konden we er niet meer onderuit natuurlijk :D

6. Female

Female Niet meer actief

@ Aykietje
    Hey jij hebt een glazen bol! :) :)
    Eerst dit kindje maar eens ter werld brengen, nietwaar ? :)

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik was die dag jarig en ik ging met mijn vriend de stad in (mocht vanalles uitzoeken :D ) had hem wel al van te voren verteld dat ik eiglk allang ongi had moeten zijn en wilde toch een test halen dus die in de stad nog gehaald.
    Zijn moeder is dezelfde dag als mij jarig en daar wilde we naar afloop nog naar toe gaan alleen ze waren nog even niet thuis (mijn vriend heeft sleutel van hun huis) dus wij daar op ze wachtten (ze wisten dat we rond die tijd kwamen) en ik was te zenuwachtig wilde zo graag testen dus naar wc gegaan en daar getest maar vriendlief wist dit niet :)
    Ineens kwam supersnel een + tevoorschijn en dacht ohoh die betekent iets maar wat ook alweer :rolleyes: ineens viel me in ben zwanger :confused:
    was ff van de wereld af haha en zijn ouders waren ondertussen thuis gekomen wat ik niet gehoord had dus ik nog in shock op de bank naast vriendlief gaan zitten en zijn ouders gingen net ff beiden de keuken in ik meteen tegen vriendlief uhmz ik moet iets zeggen de test is posi :) maar nog steeds in shock haha het moest nog ff paar daagjes tot ons doordringen maar we waren wel erg blij ermee en leukste verjaardagscadeau wat je maar kan wensen! :D :D

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik was al voor de derde dag niet zo lekker en bedacht me dat ik na 11 rondes wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik ben via de drogist (test gehaald) naar Neiman Marcus gegaan (groot warenhuis, soort Bijenkorf) en daar op het toilet getest... waarom? Omdat als het raak zou zijn, ik dan gelijk zo'n schattig pakje kon kopen! En het was RAAK! Dus ik ben gelijk het meest schattige pakje gaan kopen wat ik kon vinden, heb dit heel mooi laten inpakken en dat 's avonds aan mijn man gegeven... Die stond even raar te kijken maar was na een paar seconden alleen nog maar grijns.. van oor tot oor!

9. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Ik voelde me al een paar dagen niet lekker. Zat tegen een migraine aanval aan te hikken, dus ik besloot om thuis te blijven van mijn werk die dag. Ik had via internet een doosje zwangerschapstesten besteld voor het geval dat ik overtijd zou raken die maand. Opeens bedacht ik me dat ik die dag eigenlijk ongesteld moest worden. Toen mijn man even naar een vriend ging heb ik toch maar een testje gewaagd. Maar had echt niet het idee dat deze wel eens posi kon zijn. Dacht dat ik me zo beroerd van de migraine voelde!

Ik heb de test gedaan en er eigenlijk de eerste 10 mijn niet naar om gekeken. Toen dacht ik "nu kan ik hem wel in de prullenbak gooien", stond er een dikke vette streep! Ik heb eerst een 15 min alleen maar voor me uit zitten staren, kon alleen maar denken "oh mijn God, ik ben echt zwanger"

Toen heb ik mijn man gebeld met de smoes dat ik me echt niet lekker voelde en of hij niet te lang wou blijven bij die vriend. Gelukkig kwam hij direct naar huis. Toen hij binnen kwam zag hij al aan mijn gezicht dat er iets was. Hij zei "kom maar op, zeg het maar, ben ik mijn baan kwijt of ben je zwanger" (beetje een rare verglijking maar ik moest er toen wel erg om lachen)
    Toen liet ik heb de test zien. Het eerste wat hij zei was: waar is de gebruiksaanwijzing, is dit echt waar? Toen hebben we elkaar zo stevig vast gehouden dat het bijna pijn deed.

Inmiddels lijkt dit al een eeuw geleden te zijn. Toch denk ik nog vaak terug aan dit moment als ik het even helemaal gehad heb. Voelde me zo gelukkig toen!

10. Babychica

Babychica Lid

18 mrt 2008
    42
    0
    6
    Mijn vriend was onvruchtbaar verklaard door de doktoren. Nog geen twee jaar geleden leukemie gehad en dus chemokuren. Ik had veel last van de pil en in overleg met de dokter en vriend eind december gestopt met de pil. met de veronderstelling dat we toch geen kinderen konden krijgen. In februari werd ik beetje ongesteld.. Minder dan normaal maar dacht er verder niks van, voelde me gewoon nog prima enz.. In maart was ik echter paar dagen over tijd, maar dachten dat het door het ontpillen zou komen. Na vijf dagen nog niet ongesteld te zijn hebben we kwaaltjes op internet opgezocht en bleek er toch wel veel overeenkomsten te zijn..

's avonds om half elf nog naar een tankstation gegaan voor een test. Ik durfde eigenlijk niet. Was zo bang dat ie positief zou zijn..

Toch gedaan 's avonds laat samen op de badkamer.. Ik wilde niet kijken, vriendlief ging kijken en zei: JA :D ik: NEE :confused: hij: JA ECHT :confused: :D wij samen: O MY GODDDDDDD.. janken en alles.. wat een wonder! Wat waren we geschrokken en blij:D

DIt had niemand ooit verwacht.. dus iedereen is in de 7e hemel:D wat een geschenk!

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wat een heerlijk topic meiden! Echt fantastisch om te lezen!

12. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    ik had al 2 x nega gestest die week, maar toch een raar gevoel dat die testen niet klopten.
    Toen op zaterdagavond toen alle vrienden er waren en mijn buurmeisje sliep bij ons, toch nog even stiekem getest, iedereen was buiten toen ik snel de test uit het kastje had gehaald, snel naar de wc en toen zag ik een + ik heb toen de test letterlijk van me afgegooit (haha) en zo'n 5 min met mijn hand voor mijn mond gezeten. toen nog een x gekeken voor ik van de wc afwas was ik al zo'n 10 min verder haha.
    Ik mijn vriend geroepen en met super bevende en trillende handen de test laten zien, hij natuurlijk hartstikke blij en vloog me om de nek heen.
    Stiekem de kamer weer ingegaan die inmiddels weer helemaal vol zat en allebij een big smile op ons gezicht heb ik gezegt ''even'' sigartetten te moeten halen, maar ik was snel naar het ziekenhuis gereden om nog een test op te halen...
    Na de test gedaan te hebben weer ''gewoon'' in de woonkamer gaan zitten en iedereen vroeg waarom we toch telkens zo lachten... haha en wij maar zeggen dat we s'middags zo'n goede sex gehad hadden... haha.

Sorry beetje lang

Liefs Kim

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    wat een mooie verhalen!@ babychica: ontzettend bijzonder! Gefeli hoor!

Hier had ik die ronde getempt, omdat ik geen controles meer in het ziekenhuis had. En ik vond zowaar mijn ei op dag 14, helaas mannetje weg dat weekend.. precies 2 weken na mijn ei had ik zooooo de drang om te testen, een soort oergevoel. :) Ik testen en er kwam een licht streepje, ik (met mn broek nog op mn enkels, haha) de kamer ingerend: kijk, kijk dan..:) en ja, zo heb ik het dus verteld. Vervolgens nog 2 testen gedaan voor we het echt konden geloven;)

14. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Hey dames!

Wat een leuke verhalen allemaal, echt superrrr om te lezen!
    Ik hoop dat ik dit binnenkort ook mee mag maken. :)

15. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik had s'morgens getest, m'n vriend kon er niet bij zijn omdat hij moest werken.
    Kon trouwens ook helemaal niet wachten om te testen :)

Toen er een dikke vette roze streep kwam, moest ik zelf even bijkomen (best schrikken als je een jaar bezig bent geweest)
    En daarna heb ik hem meteen opgebeld :D

't was trouwens best stil aan de andere kant van de lijn :p
    Maar toen hij s'middags thuis kwam, heeft ie me half dood geknuffeld :oops: :)

16. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Wij hebben samen op de uitslag van de test gewacht! De eerste keer was het een negatieve test, maar toen ik 3 dagen later nog niet ongi was, kon ik niet langer wachten nog eens te testen.
    Ik was zooo blij dat mijn man er bij was! Kon het eerst niet geloven en de blikken in onze ogen waren echt onbetaalbaar!

17. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    de eerste keer moest ik op dinsdag ongi worden waarschijnlijk (was pas de 2e ronde) maar we hadden besloten pas op maandag te testen mocht ik het nog niet zijn. Maar zaterdags kon ik me niet meer houden ik had zo het gevoel dat het zo was. Dus toen ik thuis kwam stond mijn vent te koken. Ik roep nog ff snel dat ik nu ga testen omdat ik het niet meer hield.

Ik dus de test gedaan nou hij werd echt meteen hardstikke positief. Dus ik loop totaal verstrooid die wc uit en zeg volgens mij word je Papa waarna hij eerst ongelovig kijkt, dan de gebruiksaanwijzing las en daarna zich in mijn armen stortte.

En bij de tweede had ik wat vaker al getest. Ik had via internet van die goedkope testen. En ik zag op maandag al een heel super licht streepje, maar alleen als je de test echt draaide in het daglicht. De dag erna nog een keer getest. weer heel licht positief. Dus ik er een foto van gemaakt. Ik dacht als je op de foto het lijntje ziet dan is het niet mijn fantasie die op hol slaat.

En ja hoor een 2e streep. Ik dacht als hij dalijk thuis is mag hij eens kijken of hij het ook ziet. Dus ik ga gewoon boodschappen doen met mijn moeder zoals elke week en mijn man belt ineens. Dus ik dacht echt nog van ohh ik moet nog wat meenemen voor hem of zo. Nee had hij heel toevallig (doet hij nooit) gekeken op het fototoestel of er nog leuke foto's van onze zoon op staan. Dus hij echt zo van zie ik wat ik denk dat ik zie. En ik echt nog denken waar heb je het over man! dus hij weer zie ik 2 strepen? ik echt zo van jij ziet ze dus ook (hihi)

Eenmaal thuis heel goed geknuffeld natuurlijk.

zo is wel een lang verhaal geworden zeg.

18. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Uhm de 1e keer teste ik zelf (we hadden allebei nog eigen woning) toen ik bij hem vandaan kwam, had neg test verwacht bleek harstikke positief... eerst als een kip zonder kop door me woonkamer gelopen, toen kreeg ik het heldere idee dat ik me vriend moest bellen. Die lag al op bed en het enige wat ik hem vroeg was hoeveel streepjes hij wou zien. Hij dacht eerst dat ik hem in de maling nam, maar stond binnen 5 min aangekleed en al in me woonkamer (handig als je elkaars buren bent)

En nu de laatste keer hadden we 2 dgn ervoor neg geteest dus allebei ook niet verwacht dat die test nog positief zou zijn. We hadden visite en me vriend ging cocktails maken maar ik wou gewoon voor me eigen gevoel nog 1 test doen omdat ik er niet gerust op was. dus ik stiekem met test naar de wc, binnen 1 minuut gaf deze zwanger aan, dus ik de deur naar de woonkamer opengedaan en gevraagd of ie even wou komen. Me buuffie grapte op dat moment dat ik zwanger was, toen zag me vriend de test... Ik weer in shock, hij weer een enorme grijns op zijn gezicht

19. senne en zano

senne en zano Actief lid

24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    gewoon samen de sec van de test afgewacht :)

20. senne en zano

senne en zano Actief lid

24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    gewoon samen de sec van de test afgewacht :)

Deel Deze Pagina