wij hebben de test ook samen gedaan. we hadden het totaal niet verwacht, was dus een echte verrassing
Ik heb een test gedaan op Sinterklaas 6/12. Mijn ventje sliep toen nog, toen hij positief bleek te zijn heb ik hem geroepen dat er bezoek was geweest, ik had namelijk de dag ervoor zijn schoentje op tafel gezet met wat cadeautjes in. Ik weet niet waarom ik die dag net een test heb gedaan, maar het kwam goed uit. Toen mijn ventje beneden kwam zag hij de test naast zijn schoen liggen. Hij vroeg: "Wat is dat?". Ik heb hem dan maar de handleiding gegeven. De eerste vraag die hij stelde: Is het echt? De tweede, wat heb je gedaan om die test te manipuleren? Hij kon het dus niet geloven. Toen hij de tranen in mijn ogen zag wist hij dat het raak was na een jaar proberen en was hij overgelukkig en dwong hij mij bijna om onmiddellijk een afspraak te maken bij de gyneacoloog om bevestiging te krijgen.
Wauw gaaf die verhalen! Krijg er helemaal tranen van in mijn ogen. Weet nog zo goed hoe mooi moment het was toen wij eindelijk positief teste! Ik was al bijna een week overtijd. Durfde niet te testen, bang voor een teleurstelling (we waren toen al 20 maanden bezig) Toch maar gedaan vroeg in de ochtend, vriend was ook vrij. De tweede streep verscheen direct en ben de slaapkamer in gerend en geroepen: JE WORDT PAPA! Daarna heel vaak gevraagd of hij ook echt een 2e streep zag, dat ik niet gek aan het worden was... maar het kon niet anders, de streep was zo duidelijk, nog dikker dan de controlestreep! Samen gedanst en gesprongen en gehuild, daarna lekker in bed naast elkaar gekropen... heerlijk moment was dat!
hmmm, ik voelde al een week mijn borsten (pijnlijk, kon er niet op liggen) dus dacht: wie weet? testje gedaan, in de verwachting weer maar 1 streep te zien, maar hee: er stond een tweede streepje, maar wel nog erg licht. toen vriend thuiskwam de test laten zien en gevraagd hoeveel strepen hij zag. twee dus. vroeg hij wat dat dan betekende (je moet die kerels ook Ôlles uitleggen, hè? ). ik vertelde hem dus maar dat dat betekende dat hij papa werd. hij was gelijk helemaal blij, maar doordat ik een mk heb gehad ook wel met reserves. begrijp ik wel. de dag erna heb ik een CB digitaal gedaan en voordat ik 'm neer kon leggen stond er al 'zwanger'. jeeeh! heb daarvan een foto gemaakt en gemaild naar hem (hij zat op werk). nou, toen geloofde hij het wel! we krijgen over twee weken de echo, en ik denk dat we het dan pas écht geloven! (hoewel ik nu spuugmisselijk en moe met een uitpuilende buik op de bank hang....).
Wij hadden eerst op de verjaardag van mijn vriend (14feb valentijn) al eens getest. leek me zo'n leuk verjaardagscadeau! we zagen eeen heeeeeel licht streepje en hadden beiden zoiets van: Niet zwanger, daar is de streeep veeeel te licht voor. dus na 2 weken heel moe te zijn en constant dingen te ruiken ed. liep ik weer eens te klagen dat ik weer zo'n misselijk gevoel had... (mijn vriend zat ondertussen in bad) hij riep, doe dan nog eens een test,,, dus ikke getest stond in de badkamer te wachten en die streep kwam eerder dan de controle streep zo keek ik. dus mijn vriend wist al genoeg, lekker met zijn 2 liggen schreeuwen van geluk dezelfde dag hadden we een verjaardagfeestje van een nichtje en wij onze mond maar houden... dat was pas moeilijk! we hadden het alwel tegen onze ouders verteld
Hihi ik had een week ervoor al een test gedaan voor de zekerheid want ik zou alcohol drinken en ergens had ik al een gevoel.. Maar goed, test gedaan en was negatief. De week daarna was ik nog niet ongesteld geworden en ik zou weer uitgaan, dus ik had voor de zekerheid nog 1 test over gehouden. Vriend stond onder de douche en hij vond toch echt dat ik maar weer een test moest doen. Ik gedaan. Er verscheen al vrij snel een dikke extra streep. Volgens mij werd ik opeens doodstil en ik trilde helemaal. Carlos keek achter het douchegordijn en zag het al denk ik. Toen heb ik ongeveer 10 keer die test voor z'n neus gehouden en gevraagd of het echt zo was. Hij moest mij echt overtuigen dat het duidelijk was. Toen hebben we samen zitten lachen en huilen (ik dat huilgedeelte vooral). O ja de volgende dag nog 2 extra testen gedaan en voor hem op tafel gelegd voor als hij thuis zou komen. Vond hij ook wel leuk Omdat we allebei nog een heel klein beetje twijfelden. En dat werd dat weekend dus een alcoholvrij avondje
Toen ik s'morgens mijn bed uit ging zei hij dat ik niet moest vergeten te testen. Ik heb de test gedaan en voor mij was het meteen in 2 seconde zichtbaar. Ben naar de slaapkamer gegaan met de test en gevraagd wat hij zag. Hij zag twee streepjes maar wist niet wat het betekende. Heb hem toen zijn kado gegeven. Hij zat met zijn mond vol tanden naar "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" te kijken. Moet er wel bij vertellen dat ik al een week het gevoel had dat ik zwanger was en het boekje 5 dagen voor de test al had gekocht.
Echt fantastisch om al die verhalen te lezen Word er helemaal gelukkig van Ik had al een tijdje het idee dat het weleens zo kon zijn, maar wilde mezelf niet gek maken. Ik heb daarom een tijdje gewacht met testen. Ik had met mijn vriend afgesproken dat als ik donderdags (dat we allebei vrij waren) nog niet ongesteld was, ik zou gaan testen. Woensdagavond heb ik op dit forum gezeten en dacht opeens: HET IS GEWOON ZO! Maar ja, zonder test weet je niets zeker.... Mijn vriend liet de hond uit 's morgens en ik ben de test gaan doen. Ik wilde eigenlijk niet op de test kijken voor mijn vriend terug was, maar heb toch per ongeluk gekeken... Zwanger?!?!?!?!? Komt mijn vriend terug, ik stond natuurlijk al voor de deur te wachten: "lieverd ik moet je wat vertellen" en ik laat hem de digitale cb test zien Hij kreeg opeens hele grote ogen
IK heb anderhalve week geleden getest op mn vrije dag. Vriendlief was werken (vroege dienst). Ik was op dat moment een dag of 3 overtijd, maar omdat het het zelfde voelde als normaal met ongi,..... al sinds eisprong lichte ongikrampen, gevoelige borsten enzo. K was wel wat moe, maar ja.... t was ook zo ontiegelijk warm eind juli... dus dan ben je sowieso al moe.... Mja... op vrijdag toch de test maar gedaan.... en inderdaad raak. Later op de ochtend nog maar een testje gedaan, voor alle zekerheid Heb heel snel een speentje gekocht en dat samen met de testen ingepakt en gegeven toen mn vent thuis kwam..... die het met de zelfde vaart terug legt op tafel. DUs weer gepakt en gegeven, is voor jou! Ja, en..... nou pak eerst maar uit. Begint uit te pakken, kijkt me ns aan... "ben je zwanger?" (heel ongelovig). Ja echt ik ben zwanger... kijk maar naar de test! In tweede instantie wilde hij het nog niet echt geloven, daarna eerst maar gezellig samen een potje gehuild Alleen ja.... nu wil hij het gewoon stil houden tot aan de 12e week. Ik heb het inmiddels al aan een hele goede vriendin verteld mja... we borrelen ook altijd gezellig als we samen zijn.... Dus maar gezegd dat ik nog een tweede reden had om dit jaar niet aan een puppie te beginnen (naast een mogelijke verhuizing)... die gil! Kostelijk, maar de "druk" is er nu wel even af. Ik kan me nu makkelijker stil houden.
ik had n test gehaald omdat iemand me adviseerde toch maar even te testen omdat ik steeds zo moe was (dacht zelf aan n griepje hahaha) maar was helemaal vergeten dat ik dat ding gekocht had dus s'avonds laat toen ik thuiskwam zag ik dat ding in me tas denk naja toch maar ff testen dan he zekere voor het onzekere... en ja was meteen erg duidelijk... dus uit paniek n vriendin gebeld die was binnen 2 minuten bij mij. Samen met haar nog n test gedaan en ja hoor weer erg duidelijk dus toen heb ik eerst nog me ouders gebeld en daarna pas me vriend hahaha ook nog door de telefoon allemaal tactisch he
Ik had s morgens op mijn vrijdag getest, manlief was op zijn werk. Ik heb toen een rompertje gekocht met mijn papa is de allerliefste erop. Dit samen met de test ingepakt en deze gegeven toen hij 's avonds thuis kwam. Was wel moeilijk om mijn mond te houden de hele dag Maar hij vond het wel een supercadeautje!
Het zat me niet lekker, ik was al flink over tijd met men menstruatie en we hadden niets gepland. Even een testje gehaald bij de kruitvat en daarna thuis uitgevoerd vlak voordat ik naar men werk moest.... zwanger? dat is bizar? Op men werk barste ik in huilen uit en toen heb ik men vriend opgebeld, he jij, je word papa. Hij zei niets, even later toen ik flink aan het snotteren was zei ie ineens door de telefoon helemaal in shock, wooow.. ik wist niet dat ik daartoe in staat was das mooi. Nu weken verder zijn we zo gewend aan het idee en willen we niets liever dan onze kleine verrassing omarmen.
Omdat dit al ronde 14 was verwachte ik niet veel meer. Ik deed standaard een dag voordat ik ongi moest worden een test, dan was die spanning tenministe ook weer weg. Manlief was niet thuis, ik testen. Gewoon twee dikke vette strepen. Toen heb ik em een sms gestuurd of hij op tijd nar huis kon komen omdat ik me ziek voelde en niet alleen wilde zijn. Toen hij thuis kwam zei ie nog "je ziet er niet ziek uit" Toen heb ik em de test maar gegegeven
Hier heel grappig, maar mijn mannetje heeft het aan MIJ verteld...! We waren met onze 2de poging IUI bezig en ik kon het niet aan om te telefoneren voor de uitslag! Dus hij heeft dat telkens gedaan. Dit keer had ik echt zoiets van "neen, hoor, zeker niet zwanger, t is niet gelukt..." Hij belt me op en zegt: "DAG MAMA!" Ongelooflijk wat een zalig moment! Heerlijk!
Ik heb getest zonder dat manlief het wist, omdat ik er eigenlijk niet vanuit ging al zwanger te zijn. Toen ik het tweede streepje zag, en een paar keer onder een felle lamp had gecheckt heb ik hem meteen gebeld... tenminste dat dacht ik.... ik belde in m'n haast het nummer van de girofoon....