Hoi, Vanaf hoeveel dagen na ei begon je klachten te krijgen en was je ook echt zwanger? Dus niet ontpillen of voor de gek gehouden werd door je lichaam.
Ik voelde mijn innesteling altijd (bleek achteraf) omdat ik dan ineens dubbel lag van de pijn aan een lies. Dat was beide keren op 6dpo. En daarna begonnen langzaamaan wat kwaaltjes te komen. Bij de eerste merkte ik het doordat ik enorm emotioneel was, en omdat ik een keer in die week voor mijn NOD om 6u wakker werd en licht misselijk was. Ik had gloeiende wangen en krampjes en weet ik het allemaal. Maar achteraf kan ik echt niet zeggen welke van die symptomen nou echt bij zwangerschap hoorden en welke niet. Toen ik zwanger was van de tweede had ik namelijk helemaal nergens last van, behalve wat trekkende liezen. En dat heb ik ook als ik niet zwanger ben. Waarschijnlijk omdat ik toen een fulltime baan en een dochter van 14 maanden had, dus genoeg afleiding om niet elk dingetje op te merken Het enige symptoom wat ik tot nu toe altijd alleen maar tijdens zwangerschap heb gehad en wat ik meestal voor mn NOD al had, waren orgasmes in mn slaap Door de betere doorbloeding denk ik.. Van alle andere symptomen durf ik niet met zekerheid te zeggen of het bij mijn cyclus hoorde of mijn zwangerschap..
Ik ben van elke terugplaatsing zwanger geworden en elke keer was anders. Dus ik heb geen lijn voor je waar je je aan vast zou kunnen houden
Na zo'n 2 weken. Achteraf misschien 1 week omdat ik een week terug was gezet door de vk. Klachten waren als ik mijn borsten tegen elkaar aan duwde (push up) voelde ik pijn aan de buitenzijde van mijn borsten. Verder helemaal geen klachten gehad tot bij week 6 of 7 de misselijkheid begon.