Ik zat met zijn broertje in de klas op de middelbare school. We schelen 6 jaar. Was toen niet zo'n goed idee. Allebei eigen leven geleid en via gemeenschappelijke vrienden elkaar weer tegengekomen. Nu wordt zijn broertje mijn schoonbroertje!
Aanvankelijk in het zwembad. Maar we hebben elkaar echt leren kennen in de snackbar. Hoe romantisch...
Eerste keet elkaar gezien, maar nauwelijks gesproken op de verjaardag van een gezamenlijke vriend. Elkaar echt leren kennen via Lord of the Rings online.
Op Facebook via gemeenschappelijke vrienden haha, Was een status waar ik op reageerde en hij ook. Maakte ook nog een hele stomme opmerking maar dat schrok niet af
Haha cool! Wij niet via WoW, maar zo hielden we wel contact voordat hij naar hier besloot te verhuizen. Hebben elkaar via mijn beste vriend leren kennen (en die ken ik via een Half-Life mod). (Resto druid ftw! )
Elkaar ontmoeten via online gamen vind ik inderdaad niets raars aan. Onder welke steen leeft jouw omgeving? Wij hebben elkaar ook via internet leren kennen, we hadden destijds allebei een weblog (20six, wie kent het nog?) en een wederzijdse vriendin heeft er destijds voor gezorgd dat we elkaar ook een keertje in het echt hebben ontmoet. Toen ging het balletje rollen...
Wij kennen elkaar van onze studie maar toen was er geen vonk. Later elkaar weer op facebook tegen gekomen en toen sprong de vonk wel over op de eerste date
Wij in het stenen tijdperk van internet, via een mailinglist over the X-files. Hij heeft een nogal provocerend gevoel voor humor en werd geblacklist, ik moest altijd wel lachen om zijn posts en ben hem toen illegaal de mailinglist steeds toe gaan sturen. Zo zijn we heen en weer gaan e-mailen, ruim een jaar lang, mails van 4 of 5 A4'tjes gingen er hier dagelijks heen en weer, over zo' n beetje ieder onderwerp dat je kunt bedenken. Op het laatst was het ontvangen van zijn nieuwe mail het hoogtepunt van mijn dag . Na ruim een jaar stelde hij voor eens iets af te spreken, inmiddels een dikke 16 jaar terug, en de rest is geschiedenis.
Op een cursus die we beiden volgden Mijn broertje heeft zijn vrouw leren kennen via Guildwars (meen dat het was). Zij woonde in Engeland, daar wonen hij nu ook en ze hebben samen een kleintje. Zo leuk!
Mijn collega heeft zijn vriendin ook leren kennen via world of warcraft. Dus je bent niet de enige! Mijn man en ik hebben elkaar leren kennen via wederzijdse vrienden. Om precies te zijn: via de zus van mijn ex-vriendje.
Wij waren vroeger klasgenootjes en hadden toen verkering. Na jaren elkaar uit het oog verloren te zijn kwam ik hem weer tegen bij een benzinepomp.
Haha, echt iets van tegenwoordig volgens mij dat je elkaar online leert kennen . Ik heb mijn man, lekker ouderwets, gewoon op een feestje leren kennen van gezamenlijke vrienden. Meteen liefde op het eerste gezicht!
Op mijn stage in het buitenland. Hij had niets met de stage te maken (kwam enkel een weekendje over) en hij bleek Nederlands te zijn en 30 minuten van mij af te wonen! Erg toevallig
Via een datingsite haha! Ik was 17 en verveelde me in een zomervakantie. Aandacht nodig waarschijnlijk Maar het pakte heel erg goed uit, nu ben ik 25 en hebben we 2 kinderen samen, getrouwd en net een huis gekocht!
Elkaar op de middelbare school ontmoet maar toen speelde er nog niets. Een aantal jaar later toen ik na een jaar in het buitenland een paar weken terug was in Nederland, hebben we staan praten op een feestje. Ruim een halfjaar hebben we contact gehouden toen ik weer in het buitenland zat en toen ik terug was volgde onze eerste date
Gewoon ouderwets, via familie Ik ben met zijn twee zusjes op werkvakantie geweest, toen we een "reunie" avond hadden met een bezoek van de Tsjechische leiding aan zijn oudste zusje heb ik hem voor het eerst ontmoet. Verder geen vonk oid, hij lag volop in scheiding. Jaar of anderhalf jaar later zaten we samen in een jeugdcommissie van de kerk en daar sprong t spreekwoordelijke vonkje over, al duurde t nog wel een paar maanden voordat het echt serieus wat werd. Inmiddels al bijna 22 jaar samen en twee mooi dochters en een vlinderkindje verder.