Op relatieplanet hij bleek nog geen 5 km van mij vandaan te wonen en deden zelfs vaak boodschappen in hetzelfde winkelcentrum. Nu 5 jaar bij elkaar en 2 kindjes verder.
via chatten.nl als je er nu kijkt alleen maar seks gerelateerde afdelingen 9.5 jaar geleden niet hoor haha. Al was hij wel de enige die niet vroeg of ik geil was, oprecht geïnteresseerd was hij.
eigenlijk heel toevallig mijn man en ik zijn samen opgegroeid, elkaar uit het oog verloren, en na jaren via een pokerspel elkaar terug gevonden echter niet wetende dat hij dus hij was, en ik dus ik dus toen we voor het eerst afspraken waren we beide nogal verbaasd, want we kenden elkaar tenslotte dus al meer als 20 jaar inmiddels zijn we getrouwd en zijn we zwanger van onze 2e samen
Ik op school, maar ik had hem 1 keer kort in het echt gesproken toen ik van school af ging, we twee jaar hebben gechat en daarna pas uitgingen en elkaar voor de tweede keer in het echt spraken haha. Mijn zus ook via world of warcraft, die is na hem 1 keer eerder in het echt gezien te hebben vertrokken naar Engeland om daar met hem te gaan wonen haha.
Hier ook via World of Warcraft, mijn man is Zweeds. Zo'n 7 jaar geleden leren kennen. We zaten in dezelfde guild en spraken elkaar via de webcam via MSN of Skype. Hij kwam toen naar NL op vakantie om bij guildies te logeren die bij mij in de buurt woonden, maar bij het ophalen op schiphol sloeg de vonk eigenlijk al meteen over en na 2 nachten verbleef hij bij mij thuis ipv bij de vrienden en hij had zijn vakantie gelijk met een week verlengd. Daarna kwam hij elke maand voor een lang weekend met het vliegtuig over, zo'n 6 maanden lang (toen waren de vluchten nog goedkoop) en al eigenlijk vrij snel besloten dat hij naar NL zou verhuizen na die 6 maanden om samen te wonen. We hebben 3 jaar in NL samen gewoond en wonen nu alweer 3 jaar samen in Zweden en blijven hier ook 😉 (Wij zijn beide gamers, ik hou voornamelijk van de mmorpg's, maar man speelt wat meer verschillende games als ik bv mijn series aan het kijken ben) 😉
In de Parijse metro. Ik zag hem staan onderweg naar mijn toenmalige werk en zei direct tegen een collega dat dit een man was waar ik zo voor zou gaan... Bleek hij in hetzelfde kantoor te werken, dus heb ik mijn woorden omgezet in daden
In de kroeg, hij was op vakantie met een stel vrienden! Klikte goed, maar er was geen vonk.. Die sloeg twee jaar later pas FLINK over . Ik was toen die tijd ook niet op zoek naar vastigheid.. Contact gehouden via Sugababes, hyves, msn, belletjes en smsjes! (meneer woonde zo'n 180 km verder ) Nu 7.5 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd en in verwachting van ons eerste kindje
Ml en ik kennen elkaar al sinds baby. Onze vaders werken samen en op video's van vroeger van ml kom ik ook regelmatig voorbij (niet expres). Moeders dronken wel eens koffie en mijn oma heeft enkele jaren naast zijn opa en oma gewoond. Ook bij elkaar op school gezeten tot de 2e van de middelbare school (nooit bij elkaar in de klas). Toen we 17 waren zijn we bij vrienden thuis (zuipschuur) verliefd geworden met de carnaval. Inmiddels bijna 12 jaar samen, getrouwd en een mooie dochter.
Via een website, geen idee meer hoe dat heette maar dan had je gewoon ook je vrienden in een lijst enzo net als Facebook. Hij had een date gehad met een meisje van mijn school die ik vaag kende maar dat was na een date al over. We zaten daarover te praten en uiteindelijk raakte we niet meer uitgepraat met elkaar.. Na een week zaten we letterlijk de hele dag met elkaar te bellen en uiteindelijk zijn we gaan daten, samenwonen en getrouwd. Nu 2 mooie dochters verder en nog steeds stapelverliefd op elkaar
Op love@lycos, een chat/datingsite. Ik zat daar met een vriendin op, zij eerst om echt iemand te vinden, ik kwam er voor de lol bij gewoon om gezellig te kletsen, maar na een half jaar kwam ik mijn man tegen en we chatten dag en nacht en werden toen vrienden een half jaar lang zonder dat er wat gebeurde en toen sloeg de vonk over, nu zijn we 10 jaar verder, getrouwd en een zoon van 5 rijker
Via internetdating. Vriendin van mij heeft mijn profiel geschreven, hij reageerde. Eerst mailen, toen bellen en toen voor het eerst afgesproken. En het was een blijvertje! Eerste date voor mij, voor hem de derde. 6 jaar bij elkaar, waarvan 2,5 jaar getrouwd!
heel normaal.. op de Mavo in 1983... daarna uit oog verloren en in 2007 via schoolbank weer contact gekregen