Hoelang nog?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik zit nu in mijn 4e miskraam in nog geen anderhalf jaar tijd.
    Ik was ruim 7 weken toen we er met een echo achterkwamen ,dat het vruchtje gestopt was met ruim 6 weken.Het was al een week dood met de echo dus.Ik zou nu bijna 9 weken zijn,dus nu is het al 2,5 week verder sinds het stoppen van het vruchtje.Omdat ik nare ervaringen heb met een curretage wil ik het zelf laten komen.Niet met de ingreep zelf hoor,die viel reuzemee,maar met de nazorg in het zkh.Nu ben ik ongeveer 4 dagen terug wat helderrood verloren.En de dag erna ook nog.Bij het afvegen op het wcpapier.Niets in de pot nog.Daarna alleen nog maar bruinverlies gehad.Sinds vannochtend lijkt mijn hele erge misselijkheid eindelijk een flink stuk minder.Ben ik nu te optimistisch door te denken,dat het wel los gaat komen nog.Of kun je ook bloed verliezen en dat het dan gewoon eigenwijs toch nog blijft zitten?Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes,
    Suzanne

2. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    gelukkig heb ik er geen ervaring mee. Een mk gehad kwam spontaan.

Wil je wel veel sterkte wensen met dit 4de verlies

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik had het na 4 dgn verloren

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    1e keer: zaterdag eerste bloed, dinsdag en woensdag heel veel bloed en daarna menstruatie nivo. (9,5 week)
    2e keer: kwam bij eerste bloed opgang (6,5 week)
    3e keer: donderdagavond bloed, zaterdag enorme krampen en vruchtje in zijn geheel verloren (9,5 week)

Mijn ervaring is dus dat als het bloeden begint het binnen een paar dagen op gang komt. En de symptomen werden ook minder. Dus dat je nu bloed verliest en minder misselijk bent is een 'goed 'teken.

Heell veel sterkte meid :(
    dikke knuffel,
    Miek

5. Ik heb bij mijn miskraam ook niet zo heel veel bloed verloren. Ik heb daarna wel een echo gevraagd, zodat ze konden kijken of ik helemaal schoon was. Misschien is dat een idee? Dan weet je het tenminste zeker!

Succes en sterkte!

6. Suzanne68

Omdat ik vannacht weer zo misselijk ben geweest en ik niets meer verlies heb ik morgen een afspraak gemaakt voor een echo.

7. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Bij mij duurde het een week vanaf het eerste bloedverlies. Het bloedverlies stopte tussendoor ook.
    Heel veel sterkte meid.

8. Goed zo! Dan weet je het tenminste zeker! Laat je weten hoe het gegaan is?

9. Jij bent ook al lang bezig zeg...:( Heel veel sterkte!

10. Suzanne68

Net een zwangerschapstest gedaan met urine die bijna wit was zo licht....en echt nog een vette dikke streep...niet raar dat ik zo ziek ben dus.
    @Marjon....ja lang he :(
    @Babsie....ik hoop echt dat het nog vanzelf komt.

@iedereen...bedankt voor de lieve reacties.

11. Nou dan is het maar goed dat je morgen een echo krijgt! Bestaat er misschien nog een (hele kleine) kans dat het wel goed kan zitten?

12. Suzanne68

Ik heb al een paar keer helderrood verloren,dus dat denk ik niet.
    Theoretisch gezien zou het wel kunnen natuurlijk.
    Dat zou wel een stunt zijn zeg.

13. Nouja, wie weet... Ik hoop heel hard op een heel kleine wondertje (groot wonder) voor jullie morgen! Hopelijk heb je niet teveel hoop, kun je alleen maar teleurgesteld worden, maar stel je toch eens voor...

14. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik heb 29 maart een foute echo gehad. Ik zou 8 weken zwanger zijn, maar helaas een leeg vruchtzakje. Al die tijd afgewacht, maar helaas niets, geen pijntje, geen bloedverlies.
    Dus morgen curretage. Ik zie er wel tegenop.
    Maar aan de andere kant, vind ik die onzekerheid van het afwachten ook ontzettend vermoeiend!

Ook voor jou veel sterkte

Groetjes Anouk

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Op 8 weken VEEL helder rood bloedverlies met stolsels. Dag erna goede echo. 3 weken later (tussendoor nog wat bruin gehad) een leveloos kindje op de 11 weken echo. Dag erna gecurreteerd....

Sterkte...

Deel Deze Pagina