geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kim en maikel, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi ;)
    Ik weet niet of ik mijn vraag hier goed staat.
    Maar ik wist niet waar ik hem anders neer moet zetten.
    Maar mijn vraag is, waneer moet je de geboortekaartjes gaan bestellen :(: :(: :(:
    En hebben jullie er ervaring mee om ze op internet te bestellen.
    Lijkt me namelijk best moeilijk.
    Groetjes kim

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wanneer moet je zelf weten. Wij hebben het rond de 30 weken gedaan.

Wij hebben ze via Internet besteld. We hebben eerst een paar voorbeeldkaarten besteld om de kwaliteit van het drukwerk te kunnen beoordelen. Daarna hebben we via de mail onze wensen opgegeven. Je krijgt de drukproeven per mail en kun eventuele wijzigingen doorgeven totdat je het goed vindt.

Pim

3. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    okey bedankt voor je snelle reactie.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij hebben de proefdruk nu een week of 2 binnen.
    Ze wilde dat we optijd deden bestellen ivm de kerst drukte. We hebben het bij een gewone drukker gedaan.

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb afgelopen maandag de kaartjes besteld, ik heb alles graag optijd geregeld :) .

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het goed is krijg ik vandaag een proefdrukje. ik heb er zelf een gemaakt via geboortepost.nl. dus ben heel benieuwd

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb vandaag pas proefdruk opgehaald :oops: , ben er voor mijn gevoel ook veel te laat mee.
    Snel de enveloppen schrijven en dan lukt het wel..

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahah ik ben nog bezig om de laatste hand te leggen aan het geboortekaartje. A.s. maandag wordt de kleine gehaald.
    Hij is wel bijna af hoor en na de proefdruk (duurt 1 dag) gaan ze drukken en een dag later bezorgen ze al.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij zijn er nu al mee bezig... hihi! Misschien beetje vroeg, maar we zijn al op internet een beetje aan het orienteren wat voor verschillende kaartjes er zijn! We hebben ook al een paar proefdrukken hier liggen en waarschijnlijk pakken we daar ook 1 uit omdat we die tot nu toe erg leuk vinden allebei!

Misschien wel erg vroeg, maar ja we vinden het allebei zo leuk om te doen! :)

Gr. Miranda

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij hebben de kaartjes besteld. We kunnen vandaag de enveloppen ophalen en de tekst inleveren voor een proefdruk.

11. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    okey bedankt voor de reacties.
    Ik denk dat ik toch ook maar een moet gaan kijken welke we willen.
    En hebben jullie er dan 2 uitgezocht een voor jongen en een voor meisje of hoe gaat dat.
    Groetjes kim

12. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wij hebben ze vorige week besteld. We hebben een kaartje voor een jongen en een voor een meisje. De envelopjes hebben we gisteren opgehaald. Het is wel handig dat als je 2 verschillende kaartjes besteld dat ze wel hetzelfde envelopje hebben. Anders kun je ze van tevoren niet schrijven. Wij krijgen deze week van allebei de kaartje een proefdruk. Als het geboren is hoeven we alleen maar te bellen en dan liggen ze dezelfde dag nog klaar (als we voor 14:00 uur bellen)

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb het kaartje ontvangen via geboortepost, maar ben er niet tevreden over.

ben vandaag naar de drukker geweest, en heb daar mijn ontwerpen afgegeven en als het goed is is morgen een proefdrukje klaar.

Deel Deze Pagina