Hoe hebben jullie dat gedaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kleinduimpje, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Mijn man begon er zelf over.
    Zo ongeveer van "wanneer ga je stoppen met de pil?" hihihi ik helemaal blij natuurlijk

2. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik wilde al een tijdje stoppen met de pil, maar mijn vriend niet.
    Toen hij 30 werd (31 maart) zei ik voor de grap:dan wordt het ook weleens tijd voor kinderen !

Toen zei hij dat is prima, dus sinds 31 maart 2006 ben ik gestopt met de pil, tot op heden nog zonder resultaat...

Jimmy

3. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Bij ons was het al snel duidelijk dat we het allebei graag wilde.
    Maar we hebben wel echt bewust gewacht met stoppen met de pil tot alles een beetje rustig was.
    Ik wilde wel een beetje zekerheid kunnen bieden en even eerst wat groeien in mijn werk.

Mijn vriend is een surinamer van javaanse afkomst. Hij woont nu drie jaar hier.
    Ik merk dat het daar, misschien nog meer als bij ons, het er gewoon bij hoort. Je denkt er gewoon niet zoveel over na.
    Wij hebben het er goed over gehad en mijn vriend en ik zien het helemaal zitten.
    Zegt ook dat het komt wanneer het komt. Gaat er heel relaxt mee om, dat is wel fijn. Zeker omdat het al wat langer duurt dan wat mijn geduld soms kan hebben ;)

gr Alies

4. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Mijn vriend wilt dus ook wachten tot hij 30 is, maar dat duurt dus nog 4 jaar, ik ben dan dus 27 en vind ik dus niet meer dat ik jong moeder ben...

Het is ook niet oud, maar mijn wens was altijd om voor mijn 25 1 of 2 kinderen te hebben. (als het allemaal lukt natuurlijk)

5. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Mijn man begon er eerder over dan ikzelf. Maar nu zijn we er allebei klaar voor...Ik ben sinds een tijdje gestopt met de pil, dus nu gaan we dan ook voor het 'echie'.

Deel Deze Pagina