hallo allemaal! morgen vroeg om 8 uur eindelijk echo , en hopelijk krijgen we ons wondertje dan te zien in volle actie, nu was mijn vraag kun je het meeste zien met een redelijk volle blaas of maakt het niet uit, ik ben ongeveer 10 weken waarschijnlijk iets verder nog, ik hoor het allemaal morgen en dan kan ik hopelijk eindelijk echt gaan genieten! alvast bedankt voor de tips....
Bij mij zeiden ze ook je moet absoluut een volle blaas hebben. Maar ik moest ZO nodig die ochtend dat ik een uur voor de echo nog heb geplast en daarna 2 of 3 bekers water achterover heb geslagen. Bij mij was het erg goed te zien, ook 10 weken. 20 weken echo trouwens hetzelfde verhaal.
Ik zou gewoon voor dat je gaat 2 glazen water drinken voor de zekerheid! Mij werd ook gezegd met een volle blaas te komen inderdaad... Alleen moesten wij heeeeeeeel lang wachten, dan zit je daar met je volle blaas
raar ik ben bij de echo van 6 week en 3 dagen en de echo van 8 week en 5 dagen zonder volle blaas gegaan en zie mijn album voor foto's morgen moet ik weer voor een echo en ga weer zonder volle blaas
dan doe ik dat ik heb het geluk dat ik om 8.15 moet hoef vast niet lang te wachten vind het zooooo spannend kan me niet voorstellen dat ik een echt mensje zal zien , ben best wel een beetje onzeker!
Het moment waarop ik voor het eerst het hartje zag kloppen was echt wel één van de mooiste momenten uit m´n leven (whaaaaaa, dit klinkt wel heel momzilla-zweverig ) dus heel veel plezier morgen!
hoe was je echo? ik ben weer zonder volle blaas gegaan en had een goede echo hartje klopte en beebje was aan het schoppen alleen was hun apparatuur erg verrot ze zij ook ziekehuis heeft duidelijker en betere echo apparatuur dan ons ze kon niet dichterbij halen enzo maar we zagen een mooi beebje zie mijn echo's in album hoop dat jou echo ook super was vandaag
Ik heb een inwendige echo gehad en dan mag je blaas gewoon leeg zijn. Bij een uitwendige echo dient je blaas vol te zijn.
hallo allemaal! de echo was super! liep allemaal beetje uit dus eerst met een volle blaas, direct een bewegend wondertje! toen zei ze ga maar even plassen dan zien we het beter en wat denk je?niet meer te vinden dus ook een inwendige echo gehad en heb 5 super foto's meegekregen! de kleine muppet was precies 10 weken en 3 dagen volgens haar en dus ook mijn berekening!zag er prachtig uit en bewoog gewoon al ben helemaal verliefd! nu kan het genieten beginnen!succes allemaal