Hoe hebben jullie de 20-weken echo ervaren?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Alita, May 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Spannend Denise1976, ik zal voor je duimen en ik ben heel benieuwd hoe jij het zult ervaren.

Succes en geniet ervan!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben morgen aan de beurt....spannend
    Ben benieuwd, wij willen ook heel erg graag het geslacht weten dfus ik hoop dat hij of zij het wilt laten zien. Ook laten we het opnemen dus altijd interessant om te laten zien. Ook om zelf weer thuis te kunnen kijken want je vergeet het zo snel!

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Ik krijg al helemaal de kriebels als ik dit lees! Nog maar 8 nachtjes slapen! Gelukkig mogen we dan meteen 's morgens vroeg al, dus hoef ik niet nog eens een hele dag te wachten ;) ....

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Ik mag morgen ook helaas pas om 14.30 uur. Ben nu al zenuwachtig. En ja wij willen het geslacht ook weten :D

5. westlander84

westlander84 Actief lid

Feb 13, 2008
    152
    0
    16
    westland
    hey joli wij hebben tegelijk de 20 weken echo ik helaas eind van de middag nou ja half 4:D haha kan niet wachten..

straks moet ik naar de verloskundige dat is we lekker heb je hem of haar in ieder geval al weer ff gehoord:D

suc6 meiden

6. Mooni

Mooni Actief lid

Oct 12, 2007
    316
    0
    0
    Wij hebben hem vanochtend gehad, het was echt heel leuk!
    We krijgen een jongen! :D

Alles was verder goed en hij bewoog constant!

7. Flo1975

Flo1975 Lid

Oct 1, 2007
    73
    0
    0
    Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en was toch wel erg zenuwachtig, maar dat was niet nodig! Hij kreeg een dikke OK stempel en het is dus een jongen (en wij dachten een meisje!). Maar ik ben erg blij dat alles goed is het is echt wonderlijk om te zien. Je ziet het hartje en de 4 kamers en de echoscopiste vertelde wat ze zag. Heel mooi om te zien, het is een druk mannetje, flink aan het bewegen!

Het is echt een leuke ervaring, ik heb 5 foto's meegekregen en we vroegen zelf of ze naar het geslacht wilde kijken, het was overduidelijk! ;) :D

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Iedereen die morgen voor de 20 wk echo gaat heel veel succes !

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik ben vandaag geweest en ik vond het reuze interessant. Echoscopist heeft alles vertelt, wat ze zag. Alles was in orde, maar ik maakte mij daar ook niet druk om. Ik voelde dat het goed zit. En.....we krijgen een dochter, dat bevestigt ook weer wat we dachten. Ben gigantisch in de wolken met mijn kleine meid.

een hele positieve ervaring dus :D

10. anna mamma

anna mamma Actief lid

Feb 8, 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi hoi,

Wij hebben vanochtend de echo gehad.
    Ik was best nerveus. Toch een beetje bang (stel het is niet goed wat dan?)
    Maar alles is na gelopen van hoofd tot tenen, en ja ook het geslacht maar wij willen het niet weten.
    Alles zag er goed uit en de Echoscopist weet wat het is, toch raar zij wel en wij niet. Maar wil graag dat het een verrassing blijft voor onszelf.
    Vond het een leuk half uurtje. Mooi om te zien hoe de kleine zich in de buik gedraagt (druk is het nu al).
    Maar ik kan me zo voorstellen dat het ook een niet zo'n prettig onderzoek kan zijn vooral niet als ze ontdekken dat er iets mis is met je kindje. Je moet niet vergeten dat het niet voor de lol is maar medisch. Het kan dus ook niet zo'n leuk iets zijn.

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    @anna mamma

Super dat je z'on goede 20 wk echo gehad heb, en spannend hoor dat je het geslacht een verrassing wil houden, ik denk dat ik daar te neiuwsgierig voor ben.
    Nog 3 dagen en dan ben ik aan de beurt en ik ben me er heel erg van bewust dat het een medische echo is, daarom ben ik waarschijnlijk ook zo zenuwachtig.

12. Alita

Alita Niet meer actief

Jeeeeeehhhhh.....We krijgen een meisje!

Alles was in orde, jeetje wat kijken ze veel na he?
    Erg interessant, was toch een beetje bang ondertussen....

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    GEFELCITEERD !

Wat leuk een meid, fijn te lezen dat alles goed gegaan is.

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig geweest bent, genietse de komende tijd van je zwangerschap.

14. Alita

Alita Niet meer actief

Dank je! Jij ook... :D

15. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn om te horen Cindy! Gefeliciteerd!

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

oh ik moet maandag en ben stikzenuwachtig. Lig er nu al wakker van! :s

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    @vlinder ook al zo zenuwachtig, ik ben donderdag en de zenuwen gieren door me lijf.

18. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik moet over 3 weken pas de 20 weken echo doen ...maar ik ben nu al zo gespannen ....bij mij in de fam komen veel hartafwijkingen voor en ik ben ontzettend bang dat dit aan het licht komt tijdesn de echo ......en ik moet nog zo lang wachten

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Arme jij... Nou ja, gedeelde smart is halve smart he ;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

Succes allemaal dames!

Share This Page