Ik heb vanmorgen de 20 wk echo gehad, alles is goed, maar wat een last valt er in eens van me schouders zeg, weet ook wel dat het geen garantie is maar voorlopig ziet alles er goed uit. Het heeft bij mij in totaal een uur geduurt, ze heeft alles duidelijk uitgelegd wat ze deed, ze begon bij mij met de hoofdomvang en doorsnede en zo doende werkte ze het lichaampje langzaam naar beneden met als laatst na de voetjes het geslacht. Soms kon ze sommige dingen niet zien om dat hij er niet goed bij lag dus is ze doorgegaan naar het volgende en als hij draaide kwam ze weer terug op het geen ze eerder niet gezien had.Was ook erg leuk om te zien hoe de bloedsomloop van die kleine loopt dit liet ze zien aan de hand van blauwe en rode kleuren. Voor iedereen die hem nog krijgt heel veel succes gewenst en hopelijk kunnen jullie er ook zo van genieten als ik gedaan heb.
Jeetje een uur! Bij mij duurde het maar 20 minuten! Wel gewoon alles goed nageken, leuk dat je een uur hebt mogen genieten!
Heb net de 20-weken echo gehad en vond het echt heerlijk om de kleine te zzien! Alles was goed, dus de zenuwen waren achteraf niet nodig. Ik zou zeggen: geniet er van! Het duurde "maar" 20 minuutjes, maar ik heb er heel bewust naar gekeken, zodat ik het goed zou onthouden. Kunnen we weer lekker van dromen.... Liefs, Mir
Ik heb hem vandaag om half elf. Ben zo benieuwd hoe het er op het moment uitziet, kan bijna niet wachten!
Heb gister mijn 20-weken echo gehad. Duurde best lang, drie kwartier ofzo? Maar was dan ook geen gewone 20-weken echo zoals de meeste vrouwen krijgen. Ze hebben alles nagelopen en alles was helemaal goed! Mega opluchting hier!