hebben jullie dat ook wel eens dat jullie kleintjes ouder geschat worden dan ze zijn. mijn jongste zoontje is 18 maanden en ligt kwa gewicht en lengte gewoon op het gemiddelde. maar 2 weken geleden vroeg een vrouw hoe oud hij was en ik zei anderhalf, zij dacht dat hij al over de 2 was en vandaag ook weer bij school van mijn oudste daar schatte ze hem ook iets van 2. hij heeft redelijk wat haar niet overdreven veel, maar wel een lekker koppie vol met blonde haren misschien dat hij daardoor wat ouder lijkt, al vind ik van niet ikzelf en mijn man vinden dat hij gewoon anderhalf lijkt maar goed maakt niet uit hebben jullie dit ook wel eens gehad? groetjes wendy.
Ja hoor,. Onze zoon is nu ruim 16 maanden maar word ook op 2 geschat. Is best een flink kereltje en stapt al stevig de wereld rond. Ach, ik kan er alleen maar om lachen.
Ons zoontje wordt ook vaak ouder geschat alleen weet ik niet echt waarom Hij is niet langer dan het gemiddelde... Als ik dan zeg dat hij 7 weken te vroeg is geboren geloven ze het ook amper. Misschien door z'n bos haar
Hier ook, komt waarschijnlijk omdat Eva een lekkere bos haar heeft. Ze schatten haar vaak zo'n 2 maanden ouder. Ook tijdens de eerste prikjes, de moeders van de kindjes die even oud waren schatten haar toen ook al een maand ouder. Ze keek ook al heel snel heel erg bewust om zich heen, wilde alles volgen. Dat deden hun kindjes nog niet.
Fenneke wordt door haar lengte en gewicht juist jonger geschat. Tot ze haar mond opentrek en begint te kletsen! Die gezichten van die mensen!
Haha Maud dat is grappig! Ik kende ook iemand die een kindje van anderhalf jaar had en die werd ook veel ouder geschat. Zat ze in de buggy, hadden mensen zoiets van, kan ze niet gewoon zelf lopen? Of ze hadden commentaar dat ze nog niet kon praten... Kan je het dus beter andersom hebben!
Kylian is vanaf het begin al groot geweest en wordt daardoor al snel ouder geschat. Vooral kinderen snappen het soms niet, zoals een 4 jarige hier uit de buurt. Het jochie is klein van stuk en Kylian groot dus zijn ze nu even lang. Ja en als iemand even lang is als jou dan verwacht een kind dat dat kind alles kan wat jij ook kunt. Vaak krijg ik opmerking over het feit dat hij, volgens hun, slecht praat en als ik dan vertel dat Kylian nog geen twee is dan kijken ze je ook nog eens vol ongeloof aan. Maar hier komen ook andere 'problemen' om de hoek kijken, zo is Kylian vaak al te groot voor speelgoed waar hij geestelijk wel aan toe is. Hij past niet meer in zijn schommel maar kan nog lang niet alleen op het plankje zitten schommelen, hij vind zijn loopauto heel leuk maar heeft ondertussen zijn knieën al wel achter zijn oren zitten. Groetjes Anita
hier word alyisa ook veel ouder geschat als ze vragen hou oud is ze zeg ik 17 maanden roepen ze oohh dat meen je niet ik dacht minstens 2... en waarom ze het zeggen omdat ze groot is denk ik
Luca zou je ook ouder schatten (tenminste dat hoor ik vaker ) Waarom? Geen idee...denk omdat hij groot is voor zijn leeftijd. Toen hij 3 maanden was ben ik met hem foto's gaan maken voor de verjaardag van manlief. 'Hoe oud is hij' vroeg de fotograaf '8 maanden?' Nee joh! net 3 maanden Vind het niet zo storend...het is gewoon een stoere bink
Hier hetzelfde. Dax was met 5.5 maand al 10 kg en 72 cm. Afgelopen vrijdag waren we in een kledingwinkel en mijn man was een polo aan het passen, zegt de verkoper "we hebben die ook in zijn maat" (en bedoelde dus de maat van mijn zoontje die in de wandelwagen erbij lag) en pakt vervolgens een polo uit het rek voor een kind van 2.