Ohh!! ik voel me zo'n muts! Gisteren besloten vandaag te gaan zwemmen met een stel.. maar kom er nu achter dat ik geen zwemluiers meer heb De supermarkten gaan (voor zover ik weet) om 16u pas open.. dus dat schiet niet echt op.. Wie weet waar ik nu zwemluiers vandaan kan halen? verkopen bijv tankstations die ook?? Of is er iemand in Lelystad die ze voor me heeft dat ik er eentje over kan nemen?? Hoor het graag! xx
Misschien even het zwembad bellen, soms hebben ze daar een noodvoorraadje liggen. Bij benzinestations oid heb ik ze nog nooit gezien.
vaak wllen ze ze nog wel eens verkopen in het zwembad of misschien het andere stelletje? of verschil qua leeftijd te groot
c1000 (waterwijk) is al om 11 uur open! weet alleen niet zeker of ze ze buiten het zomerseizoen om hebben..
Hier verkopen ze ze ook in het zwembad. Ik denk dat dat overal zo is aangezien je niet eens mee zonder mag zwemmen
Zwemluiers zijn niet in alle zwembaden verplicht, maar de meeste zwembaden verkopen ze wel voor +/- 1,50 euro per stuk. Als jullie vanmiddag gaan zwemmen dan heb je nog een grote kans dat je ze ergens kunt halen. Redelijk wat plaatsen hebben vandaag koopzondag.
Ik zou eerst even het zwembad bellen...je kunt ze vaak daar wel kopen, en zou wel de makkelijkste oplossing zijn, ook al zijn het dan vaak niet de goedkoopsten..
klopt koploper heeft ze ook bij het winkeltje. en anders mag je er van mij wel 1 hebben hoor je betaald volgens mij zelfs 2.50 voor luier bij koploper. ik schrok me vorige keer dood toen wij dus zwemluier waren vergeten. ik check nu altijd 10x voor ik weg ga of ik 1 bij me heb haha edit: denk alleen dat mijn zwemluier te groot is voor je manneke als ik naar t leeftijds verschil kijk
Dacht ik ook (vandaar mijn oeps vergist bericht hihi), helaas heeft toevallig deze maand Lelystad geen koopzondag..
Dronten is helaas toch echt wel te ver weg om even te doen.. dan kijk ik wel gewoon bij de koploper.. degenen die aangeboden hebben dat ik er eentje mag overnemen: jullie hebben PB ik hoor het wel! bedankt voor alle reacties!