Wat een keuze.... ik ben uitgerekend in september... ben wel erg te spreken over de wallaboo maar daar heb je ook weer verschillende uitvoeringen van.. een snoozebaby lijkt me ook wel wat maar is dat ook wat voor in de winter? (Niet te koud?) Iemand de ultieme tip of HET advies om mijn keuze definitief te maken?
Ik vond de voetenzak van koeka heerlijk warm! Deze kan zowel in de maxicosi als gewoon in de wagenbak. Ik het dan ook zeker weer gebruiken bij de 2e die in december wordt geboren ♡
Ik heb er een van koeka en puckababy. Beetje veel maar vond ze erg leuk ik heb ze ook veel gebruikt. Lodger was ook leuk, maar kon het helaas niet voor de maxi cosi gebruiken, maar wel ideaal voor op visite enzo
Heb ik ook de koeka lijkt me wat minder warm dan de puckababy. Heb ook een 'gewone' zak van maxi cosi maar nog maar ff zien of we die nog gaan gebruiken. Vind de puckababy veel mooier
bedoelen jullie deze dames? Ik zoek er namelijk ook nog 1 (Oktober kindje) Koeka Wrapper Antwerp Baby Pink | Babypark Tot welke leeftijd kan je deze doeken gebruiken?
Ik heb deze en ben er echt super blij mee! Hier past ze er nog ruim in, dus sowieso wel eem poosje hoor!
Ik ben ook opzoek naar een wikkeldeken en heb er een van isi mini gezien welke mij heel leuk en handig lijkt. Deze kan ook de in maxicosi.
Ik heb de koeka en snoozebaby. Vind de koeka mooier maar de snoozebaby is handiger. Met voetjes, een drukkertje en lekker zacht.