Hoe hebben jullie 'de knop ' omgezet?

Discussion in 'De lounge' started by luckynumber4, Apr 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik ga ook beginnen om af te vallen bij mij is nu ook de knop zeg maar om! ik ga wel een dieet doen misschien voor vele niet een heel verantwoord dieet en vele zullen wel zeggen ga sporten en gezonder eten! Maar dit werkt bij mij gewoon beter ik weet best wat gezond eten is! ik eet nu ook gewoon een tonijnsalade op mijn werk maar het is idd het snaaien! en ik vind het ook gewoon fijn om een stok achter de deur te hebben vandaar dat ik 2 mei ga beginnen met straight away! ik wil er ongeveer 15 kilo kwijt!

2. Nova1984

Nova1984 Actief lid

Jul 31, 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het niet moeilijk,want ik word gewoon ongelukkig als ik mijzelf te dik vind. Dus heb ik het er graag voor over om op mijn eten te letten. Niet uithongeren of zwaar dieeten hoor..
    Sowieso ben ik 6 weken na de bevalling weer begonnen met 3x per week sporten. Ik snoep doordeweeks niet. Eet 4 boterhammen per dag met mager beleg,tussendoor fruit,avondeten heel veel groente met paar aardappels zonder vlees (en vis lust ik niet) in het weekend eet ik wel lekker,maar ook niet TE gek. Doordeweeks geen alcohol en drink ik alleen light of thee met stevia. Zo krijg ik niet meer calorieen binnen dan dat ik verbruik en gaat het goed.

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Er is geen knop. Het is een heel mengpaneel.

Realiseer je dat alle beetjes helpen, iedere kleine aanpassing verandert je leefstijl. Maar in je leven zul je je moeten blijven aanpassen.

Nu beginnen met hardlopen kan voor nu de knop lijken. Maar realiseer je dat je wat nieuws moet bedenken als je ineens een langdurige blessure hebt. Of als je in de overgang komt. Of als je ee baan krijgt waarvoor je niet meer elke dag een half uur heen en terug fietst.

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Dat vind ik wel een mooie eigenlijk!

5. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Realiseer dat elk klein stapje helpt.

Maak haalbare doelen en schrijf ze uit.

Zoek zo veel mogelijk steun in je omgeving.

Zoek hulp van een psycholoog of diëtist.

Onthou altijd: elke dag is een nieuw begin. Ga je de mist in? Word niet boos op jezelf, de volgende dag begin je opnieuw. Wees lief voor jezelf, het is niet makkelijk. Je kunt altijd opnieuw beginnen, altijd.

Elke dag 20 minuten flink wandelen betekent 365x 20 minuten wandelen extra per jaar. Alles telt.

Elk portie extra groente is 365 porties extra vitaminen per jaar.

Elk koekje minder per betekent 365 koekjes per jaar minder.

Realiseer je dat een slechte leefstijl (weinig beweging, slechte voeding, stress, weinig ontspanning) echt heel veel invloed heeft op je lijf. Het leidt tot ziektes en slechte conditie. Een slechte leefstijl heeft direct invloed op het ontwikkelen van kanker bijvoorbeeld. Je hebt hier zelf invloed op. Wil he gezond oud worden of niet?

Elke kleine aanpassing telt. Het gaat niet om gewicht, het gaat om gezondheid. Dat moet je jezelf gunnen en je kinderen zeker ook.

6. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    Doe vooral iets wat je leuk vindt. Want dat hou je vol.
    De knop omzetten hier was gewoon doen. Niet denken dat ik iets ga doen. Nee hoppa actie.
    Succes!

Share This Page