Kan een baby ook wagenziek worden? Vandaag reed ik met mijn baby van 8 maanden een stuk van ongeveer 3 kwartier en ongeveer op de helft werd hij ziek. Overgeven... Nu is mijn vraag kan dit door het auto rijden komen. Daarna heeft hij niet meer overgeven en gewoon gegeten. Hij is kan wel sinds kort zitten. Misschien heeft het ermee te maken dat zijn evenwichts orgaan nu ervoor zorgt dat hij wagenziek word? Nogmeer mensen dit meegemaakt? Of weet iemand er meer vanaf?
Hoi Marike, ik weet helaas niet of dit kan. Maar mijn dochter van 5 maanden is altijd erg aan het huilen in de auto (na half uurtje) dus dacht ik dat ze misschien ook wagenziek is. Maar ze geeft niet over dus ik weet het niet. Ik lees dus met je mee
T kan ik ken iemand en dat kindje had t ook al heel snel maar die had t al na 2 min . Zij kan nog geen boodschappen gaan doen met de auto.... Ook voor in t zh geweest maar kunnen niet verklaren waarom tzo erg is
Ja dat kan best. Eva heeft het ook een paar keer gehad, een keer of 6 ofzo, in de maxicosi en in de priori. En toen (ik denk dat ze 2,5 was) was het helemaal over.
Volgens mij kan dat wel ja. Ik heb wel eens gehoord dat het helpt om een pleister over de navel te plakken tijdens een rit. Of die bekende polsbandjes, al weer ik niet of dat bij die kleintjes al kan of mag.
Een speentje helpt ook tegen wagenziekte. Wat vervelend joh. Toch heb ik al vaker gehoord dat een kind tot 3 jaar er geen last van kan hebben.