baby en wagenziek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by marike, Oct 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Kan een baby ook wagenziek worden?
    Vandaag reed ik met mijn baby van 8 maanden een stuk van ongeveer 3 kwartier en ongeveer op de helft werd hij ziek. Overgeven...
    Nu is mijn vraag kan dit door het auto rijden komen. Daarna heeft hij niet meer overgeven en gewoon gegeten.

Hij is kan wel sinds kort zitten. Misschien heeft het ermee te maken dat zijn evenwichts orgaan nu ervoor zorgt dat hij wagenziek word? Nogmeer mensen dit meegemaakt?

Of weet iemand er meer vanaf?

2. MamavanL

MamavanL Lid

Aug 23, 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marike, ik weet helaas niet of dit kan. Maar mijn dochter van 5 maanden is altijd erg aan het huilen in de auto (na half uurtje) dus dacht ik dat ze misschien ook wagenziek is. Maar ze geeft niet over dus ik weet het niet. Ik lees dus met je mee :)

3. happymama

happymama Niet meer actief

T kan ik ken iemand en dat kindje had t ook al heel snel maar die had t al na 2 min . Zij kan nog geen boodschappen gaan doen met de auto.... Ook voor in t zh geweest maar kunnen niet verklaren waarom tzo erg is

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Ja dat kan best. Eva heeft het ook een paar keer gehad, een keer of 6 ofzo, in de maxicosi en in de priori. En toen (ik denk dat ze 2,5 was) was het helemaal over.

5. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij kan dat wel ja. Ik heb wel eens gehoord dat het helpt om een pleister over de navel te plakken tijdens een rit. Of die bekende polsbandjes, al weer ik niet of dat bij die kleintjes al kan of mag.

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Ja hoor, dat kan. Mijn broer was vroeger ook wagenziek

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Een speentje helpt ook tegen wagenziekte. Wat vervelend joh. Toch heb ik al vaker gehoord dat een kind tot 3 jaar er geen last van kan hebben.

Share This Page