Hoe noemen jullie je baby in de buik? Ben op zoek naar originele naam (ook al weet ik nog niet eens of de behandeling gelukt is
wij noemde haar Nappie.. een heel verhaal hoe we daar zijn opgekomen, maar het was wel heel grappig. Zeker omdat de hele omgeving haar ook zo noemde. "hoe gaat het met Nap??" kregen we vraag te horen. Het was zelfs voor mijn moeder helemaal omschakelen dat ze na de geboorte niet meer zo heette
Wij noemen ons manneke Bartje. Geen idee waarom ook al weer maar zelfs als we samen zijn hebben we het over Bartje haha.
Martine m'n vader heet Martin en toen hij hoorde dat we een meisje krijgen riep hij heel trots dat hij wel een mooie naam wist: "Martine" Dus werktitel Martine hier. Of de baby of de kleine.
'uk' 'beebje' en 'kleintje' werden hier vaak gebruikt. Inmiddels hebben we de knoop doorgehakt over de naam, we noemen hem nu bij zijn echte naam
Hier is het Máxima Omdat mijn vriend denk dat het 30-4 wordt geboren (heeft het al 2x goed gehad hihi) En verder 'babeitje', 'baby' of haar naam
hier door mij eigenlijk meiske of druktemaker en bij papa is het standaard papa's prinsesje of papa's meissie