Hoe hebben jullie de zwangerschap bekend gemaakt?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Thauma, Feb 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben het direct op 2 november verteld tegen mn schoonmoeder, een uur nadat we de 2 testen hadden gedaan. Tegen schoonouders en zwager konden we het niet stil houden. Tegen de rest wel. Schoonvader was niet thuis, dus we hebben het de volgende dag tegen hem verteld, schoonmoeder had netjes niks gezegd! :D We namen de test mee, en lieten het zien. Bij onze eerste zwangerschap waren de reacties wel leuk van mn schoonouders. Ik was doods bang dat ze boos zouden worden, maar de reactie van mn schoonmoeder was: ok! met een giga lach, en die van mn schoonvader was: wordt ik toch nog opa! :D

2. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Voor mijn ouders een mooi gedichtje gemaakt omdat ik bang was het te vertellen.
    Dit hebben we geloof ik met 6 weken verteld en de rest van de familie met 12 weken Op de verjaardag van mn vader.
    Ik had cupcakes gemaakt met rose en blauwe muisjes en met folie ingepakt en omdat iedereen toen buiten zat hebben we die binnen op de tafel gezet met wat presecco erbij en toen iedereen na binnen gelaten....
    Gelijk hebben we toen de eerste echo laten zien 488361_2370741846144_546483851_n.jpg

3. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Dank je! Op Pinterest.com kan je echt zoveel inspiratie op doen (niet alleen mbt hierop, maar met alles). Tipje: zoek in het Engels, Pinterest is in Nederland nog niet heel bekend.

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Wij hebben het onze ouders met 6 weken verteld. Ik had een paar schoentjes in een kistje gedaan met een gedicht.
    Na de eerste echo ( 8 weken) heb ik het aan mn zus verteld. zij kreeg oo. een kistje met de echo en een rompertje met " tantes knuffel" En de rest wist het pas met 12 weken.

5. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ook in een lijstje, zo dus :)
    in het eerste lijstje een (toen) recente echo (die erg donker was uitgevallen helaas)
    in het tweede lijstje een gedichtje:

Hallo oma/ opa!

Je kunt me nog niet horen
    Je kunt me nog niet zien.
    Maar rond 25 juli word ik geboren.
    Mag mijn foto dan in het laatste lijstje misschien?

en in het derde lijstje een knutsel met "hier is nog plek voor een foto van mij"

We hebben alle (schoon)ouders aan het janken gekregen, haha!
    Mijn moeder dacht zelfs dat ik nooit aan kinderen zou beginnen (hoe ze aan dat idee is gekomen, mag joost weten) dus die was helemaal flabbergasted :)

Share This Page