Hoe hebben jullie dit gedaan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dee-tje, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    En dat je schoonouders zo opdringerig waren.. Pfff.. Verschrikkelijk!
    Ik zou er alleen maar eigenwijzer van worden!
    Even goed met je man over hebben. Je wilt er ook geen gezeur over natuurlijk, maar jíj bent dan net bevallen. Denk aan jezelf en de kindjes.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier heb ik het toevallig net met manlief over gehad,

Onze zoon gaat naar mijn schoonouders (wonen int zelfde dorp) als de bevalling begint, en als de kleine er is bellen we gelijk beide ouders en komen die naar ZH, manlief haalt dan eerst zoonlief op uit de gang, even 5 minuutjes/10 minuutjes met zijn vieren en dan de rest er ook bij! ouders/souders vinden het echt niet erg (bij ons niet in iedeer geval) om even 5 a tien minuutjes te wachten met zijn vieren op de gang haha,

3. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Ik heb alleen de openingspost van TS gelezen, dus sorry als ik in herhaling val. ;)

TS, volgens mij geef je zelf het antwoord al! Het gaat echt om jou en het is heel goed dat je de oudste eerst met broer of zus wil laten kennis maken. Dat jouw moeder daar dan bij hoort, lijkt me logisch aangezien jullie oudste nog niet zelf kan komen. :p
    En verder alles gewoon lekker plannen zoals het voor jou goed voelt. Ik begrijp dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, maar het gaat echt om jou en jouw gezin. Alle anderen -dus ook schoonouders- komen daarna!

Hou het simpel zou ik zeggen, doe wat je gevoel je zegt. En wat je ervaring bevestigt... :)

Succes!

-edit- Lees net de oplossing van iemand dat je man jullie oudste kan ophalen. Dat is goed bedacht! Wonen je ouders een beetje in de buurt? :)

Deel Deze Pagina