Hooii allemaal, Aankomende donderdag krijgen wij het geslacht van ons kindje te horen! Super leuk natuurlijk, maar nu vroeg ik me af hoe heb jij het aan de schoonouders/ouders verteld? En heb je misschien nog een leuk idee om het te gaan vertellen? Iets leuks? Een origineel idee ? Of juist wat grappigs? En klopte je gevoel voor wat het geslacht werd ook? Vl en ik hebben hebben wel een voorgevoel! Maar we zijn toch zo benieuwd of die klopt hihi! Liefsss en ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie ging
Ik wil het door middel van cupcakes doen, dat hebben we op de video op youtube gezien en zag er erg leuk uit. Dus een roze of blauwe creme in de cupcake verstoppen. https://www.youtube.com/watch?v=yBjvfkfRdnU
Ons voorgevoel was helemaal fout Wij hebben rond 17weken een pretecho gedaan en hebben het tot afgelopen zondag geheim gehouden. We hebben het met een knalroze fotolijstje (met echofoto erin) duidelijk gemaakt. Duurde even voordat iedereen het door had (lijstje stond ergens in de woonkamer), maar vond het wel een leuke manier Vandaag met de 20-weken-echo is het nog eens bevestigd, dus nu mag het met iedereen gedeeld worden!
Jaar dit is een leuk idee! Jammer dat wij het niet hebben gedaan. Of een gender reveal party bij jullie thuis? Dan laat je het geslacht door de echoscopiste op een briefje schrijven en envelop dicht doen, hiermee ga je naar een patissier. Dan maken ze een taart met een kleur vulling die je dan met je familie en vrienden aansnijdt. Erg leuk! Vooral als het voor jou en vriend ook een verrassing is. Ik was er trouwens heilig van overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen. Bij de geslachtsbepaling was ik echt verbijsterd. M'n stiekeme voorkeur was ook een meisje. *ohhh dat mag ik niet zeggen 😬* Ik hen die echo 3 keer laten doen om het 100% zeker te weten haha
Hi lilly! Ik ben momenteel 9,5 week zwanger en als het goed is weet ik (hopelijk) begin april het geslacht. Begin april ben ik ook jarig! Ik ga op de dag van mijn verjaardag, wanneer mijn ouders & schoonouders met mn broers en zussen op visite komen, een gender reveal party houden Dit weten zij allemaal natuurlijk niet, maar ik ga het groots uitpakken; met een geslachtstaart, versiering (ballonnen "it's a boy/it's a girl slingers, etc.) en al... Vind het zo leuk en mooi om het te zien dat ik het ook een keer wilde doen - vooral bij de eerste daarnaast is het ook mijn verjaardag dus dan vind ik ook wel dat het kan Hierbij een voorbeeld ;
Hier zijn we van plan het geslacht geheim te houden, alleen onze ouders weten het , maar houden heilig hun mondje Vind het gewoon leuk om dit als verassing te houden...
Ik vond het wel leuk om iets aparts te doen maar het niet te overdreven te doen. Dus wij hebben die cupcakejes gemaakt van het filmpje hier boven haha. Die roze en blauwe vulling kan je trouwens kopen bij de Action! Kost bijna niks. Heb elke supermarkt hier af gezocht in de buurt maar die hadden het niet.
Ik vierde zondag mijn verjaardag en na het zelf 2 weken stil gehouden te hebben, heb ik deze taart gemaakt.
Wow dat is een leuk idee!!! Dunc! Hmmm.... De taart zou me wel lukken maar de buitenkant er zo strak omheen...fondant of marsepein? Misschien dat ik tegen die tijd hier eens op het forujm ga rondsnoopen of iemand in de buurt woont en zo'n taart wil maken. Al moet ik dan echt mijn best doen om dan nog niks te zeggen.
Wij hadden deze gemaakt, heel simpel de 'zoenen' even onder de waterkoker houden en dan muisjes erop strooien zodat ze blijven plakken. Iedereen vond het leuk en lekker Wij zagen niet iedereen tegelijk om het te vertellen dus dit was handig omdat je er dan steeds een aantal kunt maken.
Ik moet eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat het me lukte zonder dat het fondant ging scheuren! Het viel inderdaad niet mee om mijn mond te houden! (en om de nieuwsgierige kids weg te houden toen ik de taart aan het kleuren was!)
Waar heb je de letteruitstekers gekocht? En die twee zachte kleurtjes fondant? Zie normaal alleen maar van die felle en donkere kleuren.
Wat een super leuke ideeën Wij gaan zelf denk ik voor de cupcakes! Voor ons makkelijk en snel om te maken! Aangezien we de echo om 15.00 hebben en een uur of 20.00 komen ze allemaal. In zoon korte tijd een taart bakken is nog vrij lastig lijkt me! Maar al had ik meer tijd gehad dan had ik zeker een taart met vulling gemaakt Wat is die van jou trouwens super goed gelukt zeg! Hihi ben benieuwd naar nog meer dingen die mensen verzonnen hebben
'Het is een meisje'. *Laat echo zien* Tsja niet erg origineel , maar eerst twijfelden we lang of we het wel wilden vertellen en ik was zo beroerd dat ik geen energie had om er iets speciaals voor te doen..
Wij hadden inderdaad ook de echo laten zien, kon niks creatiefs bedenken toen haha. Ik wist het ook eerder dan vriendlief. Had een echo ivm bloedverlies en toen zag ik het bij toeval Mocht deze keer goed gaan, vind ik die taart wel echt een leuk idee!!
Ik denk met de cupcakes is leuk, omdat iedereen dan snel in de cupcake hapt om de kleur te zien. Dat lijkt me gewoon grappig. En wie is dan de eerste? Dat heb je denk ik niet met een taart.
Wij hebben zelf cakejes gemaakt en gevuld met botercreme. Familie en goede vrienden uitgenodigd en door middel van het cakeje wist iedereen het geslacht. Mijn eigen voorgevoel was overduidelijk een meisje, zat er helemaal naast.