Ehh.. gewoon gezegd? Hahaha, ik had een heel sterk voorgevoel voor een jongetje, en mijn zusje + zwager zijn mee geweest naar de pretecho. Toen we thuis kwam de echo laten zien, en kijken of mijn ouders het ook gelijk zagen. Liefs,
Ik bedenk net een nieuw idee, maar weet niet of het wel leuk is en het is wel veel werk!! Een soort speurtocht door mijn ouders huis. Met allerlei zinnetjes/cryptogram die verwijzen naar een plek, en daar ligt dan een doosje met een zinnetje/cryptogram die verwijst naar de volgende plek. En dan na 4/5 zoekacties het laatste doosje met een roze of blauw sokje erin. (moet je wel zeker weten dat alle zinnetjes/crypto's worden opgelost)
Ouders wisten dat we een heel sterk voorgevoel hadden, heb ze meteen gebeld toen we het hoorden. Bij vrienden en familie dmv deze foto.
Wij hebben bosschebollen laten vullen met de kleur van t geslacht. Had vantevoren al besteld en afgesproken dat ik na de geslachtsbepaling de kleur zou doorgeven. Kon ze binnen een half uur ophalen. Ideaal en vond t wel leuk, bosschebollen
De letteruitstekers heb ik gekocht bij het vrouwtje waar ik ooit een workshop heb gevolgd. Heb er meerdere gehad, maar dit zijn echt hele fijne. Volgens mij kwamen ze gewoon van e-bay af! De fondant komt van de Makro. Funcakes heeft ook deze zachte kleuren.
Ik heb de taart pas aangesneden toen iedereen er was (vierde het alleen voor (schoon)ouders en broers en zussen). En het was niet het 'hoofd'gebak, anders is het lastig inderdaad!!
Wat een leuke ideeën allemaal zeg! Grappig om te horen dat sommige er echt totaal naast zaten haha! Ik ben ook erg benieuwd wie van ons het goed heeft haha! Oh die van de honden foto's is zeker ook een leuk idee omdat we zelf ook 2 honden hebben hihi. Hmmm bossebollen.. konden jullie het gewoon een dag van te voren bestellen? Wij zaten in de eerste instantie ook aan zo iets te denken, maar we dachten dat het misschien niet zou kunnen omdat ze maar zo weinig tijd zouden hebben! We gaan morgen even informeren hihi
Wat een leuke ideeen! Bij mij heel simpel.. Een collagetje gemaakt met its a girl & fotos van de echo.. En op fb gezet. Zo enorm trots op onze eerste kleine meid ik kon het niet langer voor mij houden! Ik dacht een meisje, maar ik had ook het gevoel dat het een jongen zou zijn omdat veel mensen om mij heen dat zeiden. Vriendlief en moeders waren vanaf dag 1 overtuigd van een meisje.. ze hebben gelijk gehad
Ik heb het idd een dag vantevoren besteld. De aantallen dan. Deze hadden ze dan al klaar staan en op de dag zelf belde ik de kleur door. Kwestie van kleurtje door de slagroom en vullen maar. (En dat op een zondag)
Wij zijn voor de vulling cupcakes gegaan! Met roze vulling, want we krijgen een dochter Zie hier het resultaat! We zullen straks zien wat iedereen er van vond!