Hoe hebben jullie het je ouders verteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spotlight, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou Ilja... en ik weer van jou reactie... fijn he hormonen ;)

Tja ik had me allerlei manieren bedacht om als het ooit zover was aan mijn moeder te vertellen, maar deze was natuurlijk wel super !

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij hebben het als 'paasnieuwtje' verteld tijdens het paasontbijtje. Me vader zei gelijk al: ben je zwanger? Ze waren dol enthousiast!

3. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Mijn schoonmoeder zei altijd (voordat ik zwanger was) : Als jullie ooit zwanger zijn, moet je dat wel optijd zeggen want dan kunnen we vast gaan sparen.... We hebben voor hun een heel groot spaarvarken gekocht en het tijdschrift OOK (voor opa's en oma's) De hint was meteen duidelijk!
    Mijn ouders hoorden het ietsje later, want die waren op rondreis door China. Gelijk op schiphol hebben we mijn vader een koffiemok : Ik word OPA " gegeven en voor mijn moeder ook het tijdschift OOK. Tranen met tuiten natuurlijk en iedereen van de rondreis groep moest het meteen weten... Ik heb mijn vader nog nooit zo zien glunderen.... iig voor de geboorte van Liam..

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben een slabbetje, speentje en mooie kaart ingepakt en ze dit gewoon uit laten pakken. En dan natuurlijk de reactie afwachten...

Succes gegarandeerd!

xxxies Gea

5. mobbeltje

mobbeltje Lid

27 mrt 2008
    55
    0
    0
    Wij hadden onze ouders uitgenodigd voor een etentje. Zo genaamd voor ons 7-jarig samen zijn.
    Na het eten, bij de koffie, kregen ze zelfgemaakte fortune cookies. Met daarin de tekst : "jullie worden weer opa en oma".
    Het duurde even voordat het kwartje viel.....
    Ondanks dat de cookies mislukt waren, was dit een geslaagde dag :D .

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ook zoiets maar dan met de wat gemakkelijker te krijgen baby chocolaatjes van de Jamin. Blauwe en roze in een mooi doosje...wij hadden iets lekker voor bij de thee ;) Tranen sprongen in me schoonmoeders ogen! :D

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik heb het mijn moeder meteen verteld.2 min. na dat ik de test had gedaan.Mijn vriend heeft het zijn moeder ook dezelfde dag verteld.
    Mijn vader heb ik het pas met 7 weken verteld vanwege het feit dat mijn stiefmoeder toen nog zwanger was en ik niet wist hoe ik het moest vertellen

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wij zijn zwanger via ICSI en iedereen wist ook dat wij daarmee bezig waren.
    Dus iedereen wist het al op de dag dat wij positief testte!
    Mijn moeder en schoonmoeder had ik een kaart gegeven met daarin een
    rijstkorrel geplakt en de tekst "Ik ben nu ZO groot" en een foto van de test.
    En mijn vader, schoonvader, broers en zussen hebben we gebeld.
    Onze collega's wisten ook dat wij met ICSI bezig waren dus die weten het ook al.

Deel Deze Pagina