Wij hebben ook samen gestest en vriendje lief vertelde mij ook dat ik zwanger was... Bij ons was het dus een 'beetje' andersom
ik heb zelf getest, hij was aan het werk tot snachts. Ik heb mezelf gelukkig in kunnen houden en heb hem niet gebeld. gelukkig. dus savonds laat bel ik hem dat hij me snachts wakker moet maken omdat ik graag samen met hem de test wilde doen,(toen wist ik al dat ik zwanger was) Dus hij komt thuis. ik had de test weer terug in het doosje gedaan en naast het bed gelegd. toen hij me wakker maakte vroeg ik of hij even de gebruiksaanwijzing wilde lezen want ik had mijn bril niet op. dus hij doet het en haalt de test eruit en ziet al twee streepjes. hihi ik had ook een tshirt met tekst gemaakt en een piepklein gedichtje. iets moois iets fijns iets prils iets kleins iets van ons allebei ik ben zo ontzettend blij! jij wordt papa. dit was gisteren nacht
Ik heb hem de test laten zien en hij was super blij! Voorheen hebben we wel steeds samen getest maar die waren negatief. De laatste keer was hij op zn werk en ik had echt geen geduld om te wachten.
Ik heb ook dat boekje van Kluun gekocht. Toen hij thuiskwam heb ik hem dat boekje in handen gedrukt met het idee dat het kwartje wel zou vallen. Niet dus! Zijn eerste gedachte was.. huh, wat moet ik met dat boekje zolang ze nog niet zwanger is? Slimmerik niet?
Nou mensen, ik gisteren op strooptocht door het winkelcentrum. Nergens vond ik wat ik wilde! Uiteindelijk een babypakje gekocht bij de HEMA deze ingepakt op tafel gelegd, met een briefje dit te openen en dan naar de slaapkamer te gaan! Waar ik me uiteraard had opgesloten, haha! Je had zijn kop moeten zien! Helemaal in wolken en kriebels in de buik. Het is ook allemaal zo snel gegaan. Je wilt het heel graag, maar als het dan zo is.. heel apart! HEERLIJK!
Oja, had ook voor de zekerheid gisterenmiddag ook nog even een test gedaan! Maar weer positief gelukkig!
Wat een leuk verhaal, en wat ben jij koelbloedig zeg! Om gewoon in staat te zijn hem te vragen het te lezen... Ik kan dat jammer genoeg niet, als ik ergens enthousiast over ben kan iedereen mij lezen als een open boek. Bepaald geen pokerface, dus. Ik ben dus gewoon 's ochtends bovenop m'n vriend gesprongen die nog in bed lag te slapen.
ja doe maar thuis mijn manis dakdekker en toen ik het hem vertelde over de telefoon viel hij bijna van het dak van blijdschap haha wel gefeleciteerd ! groetjes kimberly
Ik heb getest met mijn man erbij. Ik was wel al een paar dagen overtijd terwijl ik normaal een heel gelijkmatige cyclus heb.
wij hebben de test samen gedaan. moet eerlijk zeggen dat ik dat wel het eerlijkst vind. anders schrikt die man zich misschien rot. veel collega's hebben me dat ooit aangeraden. dus dat heb ik maar ter harte genomen. gelukkig reageerde hij goed. onwerkelijk maar goed. allebei erg nerveus en onwerkelijk na de test, maar dat is allemaal goed gekomen
Wij hebben het samen gedaan op goede vrijdag. Was al bij de huisarts geweest omdat ik al weken last had van jeukende tepels zei dacht dat het schimmelinfectie was maar ze zei doe maar toch een test als je og moet worden. op goede vrijdag kwam hij thuis om 1200 want hij moest gaan soliciteren dus vroeg en? ik zei wat en? of ik al getest had. ik was het helemaal vergeten (erg he) dus ik snel naar beneden met de test ik was nog niet uitgeplast en er stond al zwanger ik was zo stom verbaast ben naar boven gelopen en zonder iets te zeggen in zijn handen geduwt ik was zo verbijstert dat ik niks kon zeggen en hij deed een vreugde dansje maken ik ben weer naar beneden gegaan en weer een test ja hoor weer zwanger. toen zei vriendje lief ben je niet blij? maar ik was zo verbaasd dat ik gewoon helemaal niks meer kon zeggen of wat. toen hij terug kwam had hij bloemen bij en was in de stad om een pakje geweest (maat 62) zei zo dat kan hij aan als het geboren is haha . Ik was over de schok heen en hebben het toen heerlijk gevierd samen en heel duur uiteten geweest. We hebben het dat weekeinde tegen de ouders verteld maar toen me schoonmoeder me zag zei ze JIJ bent zwanger hoefde alleen maar te knikken
wij hebben de test ook samen gedaan, maar hij iwts ook precies hoe mijn cyclus liep enzovoort aangezien ik hem daar de hele tijd van op de hoogte hield...toen ik dus overtijd was hebben we saampjes de test (en daarna geloof ik nog wel 3 hihi) gedaan...ik kan me niet voorstellen dat ik dit zonder hem had gedaan.
Ik had m wel zonder mn vriend gedaan, mede doordat ik dacht dat t toch niet zo was en t niet in de planning lag om zo'n test te kopen. Ik testte en.. zo zwanger als wat! Dolgelukkig was ik. Heb de test ingepakt en gegeven toen mn vriend thuiskwam van zn werk. Hij maakte m open en vroeg.. Wat is dit? Hihihi, moest ik t nog uitleggen. Hij was superblij! (net als ik)