Wij hebben dit, heel saai! Haha, maar daar zit wat speelgoed in. Boven op haar slaapkamer heb ik de commode gebruikt voor nog meer speelgoed. Ik wissel ook zo af en toe om! En als ze boven speelt pakt ze zelf haar speelgoed uit de commode. Handig als ik boven opruim of was doe etc.
expedit kast 8 vaks in de kamer. En daar staan nog wat grote dingen op. Heb nog een keukentje en een bureautje in de kamer staan... In e zithoek niks. De duplo zit in een grote zwarte gevlochten mand met deksel. Van zoonlief is alles op de speelzolder. Die kleine prulletjes wil ik niet beneden met al die kleine kinderen.
Wij hebben deze grote mand in de huiskamer staan... In een kast nog 2 bakken met duplo en nog 1 bak met een houten trein en een bak met poppen spullen
Ik heb een dichte tv kast met onderin enorm veel ruimte, daar staat alle speelgoed in. Spelletjes en puzzels enzo heb ik in de salontafel (kist)
Wij hebben een speelkamer met een wand met Ikea stuva meubels, 1hoge kast met planken en met twee grote lades eronder, daarnaast drie bovenkastjes met plankjes met daaronder twee tafeltjes met in een een hele grote opbergla. In de speelkamer staat ook het keukentje, al het bruderspeelgoed en twee hele grote doorzichtige bakken met duplo en een kleinere bak voor de houten trein.
Ik heb eigenlijk vooral moeite met het sorteren van speelgoed. Ik heb van sommige dingen veel te weinig om echt een bak mee te vullen, maar alles door elkaar is ook niet heel handig. Ik heb nu: 1 kastje met puzzels, spelletjes en boeken door elkaar heen 1 kastje met knutselspullen 1 schatkist met duplo 1 mand met barbies (wordt amper naar omgekeken, staat dan ook boven) (tot zover nog redelijk gesorteerd) En verder: 1 kleinere mand waar een verzameling fisher-price, vtech, playmobil en b-merkduplo in zit. 1 grotere mand waarin autootjes, verkleedkleren, delen van de knikkerbaan, van die kleine poppetjes die je bij AH enzo kunt verzamelen, wat houten blokjes, muziekinstrumentjes en andere kleine rommeltjes inzitten. 1 grotere mand (die boven staat) met nog meer van dat soort kleinere rommeltjes, kleine knuffeltjes die soms afgewisseld worden op bed etc. 1 la in de commode met oude treinrails, houten blokkentrein, stoffen pop, stoffen blokken, knisperboekjes en knuffeltjes voor baby's etc. Die trekt ze soms wel eens open op de zeldzame momenten dat ze boven speelt En dan nog alle losse grotere dingen die nergens inpassen zoals de onderdelen van de kermis van little people, het littlepeople huis, de poppenbuggy etc. Die staan verspreid door het huis en wisselen elkaar nog eens af boven/beneden. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik wil ook niet voor elk klein dingetje een aparte bak en naar het meeste wordt wel met enige regelmaat nog omgekeken.
wij hebben zon grote computer kast met deuren. die staat vol met speelgoed netjes opgeborgen in bakken. overdag mogen de bakken eruit (wat meestal niet eens gebeurt) ze pakt de bak die ze wil en speelt er mee. de teken spullen liggen in de uitschuifbare la (das het handige van een computer kast) savonds deuren dicht en klaar. echt ideaal. tis ook nog eens een hele mooie kast die past bij de rest van ons interieur. heb een hekel aan speelgoed overal en als meisje overdag op school zit en savonds in bed is ga ik niet tegen dat speelgoed aan zitten kijken
Ik heb beneden een klein tafeltje en 1 doos met wat speelgoed staan. Boven in de speelkamer heb ik een grote kast gekocht en alles in die kast verwerkt. Ik vind het verschrikkelijk als de hele kamer vol ligt met speelgoed dus spelen kunnen ze in de speelkamer en knutselen en spelen met wat kleine speeltjes kan beneden.
Wij hebben op dit moment een speelhoek gecreëerd met de Stuva serie van Ikea. Een speelgoed kist en daarnaast een tafel met stoeltje. Daarop staat weer speelgoed en in de kist zit het een en ander. 's Avonds kunnen we daar alles kwijt zodat de woonkamer er verder netjes uitziet. Na de kerst gaan we de serie uitbreiden en komt er nog een speelkist bij en een kastje met laden waar ze knutsel spullen in kwijt kan. Op haar kamertje hebben we ook nog wat bakken met speelgoed staan.
Vind je het niet jammer dat je kinderen dan boven zitten en jij beneden, of ga je erbij zitten? Weet natuurlijk de leeftijd niet maar lijkt mij niet zon gezellige oplossing.
speelgoed in de woonkamer in een dichte kast met daarin 2 van die plasticdozen op de slaapkamer een dekenkist met daarin speelgoed en nog een grote witte rietenmand met speelgoed
Beneden hebben de kinderen inmiddels onze hele dressoirkast in gebruik. Het zijn twee vakken. Aan de ene kant staan de boekjes, puzzels, spelletjes en DVD's. Aan de andere kant staan een aantal bakken met divers speelgoed: treinbaan, overig peuterspul, auto's, rommeltjes en een paar losse grotere voertuigen. De tekenspullen zitten in een la in een andere kast. De grotere jongens hebben op zolder een speelkamer waar alle lego en playmobil en alle andere troep staat. Ideaal, want ik kom daar niet vaak, dus ik heb er geen last van als het een grote puinhoop is. Zo 1x per 3 weken ruim ik het samen met ze op, om er te kunnen stofzuigen. De duplo van de jongste staat op zijn slaapkamer. Daar speelt hij mee als ik boven aan het werk ben.
Kleinere speelgoed en knutselspullen liggen in een inzetkast in de trapkast. Aan het einde van de dag alles er weer in, deur dicht en klaar In de kamer nog een speelgoed kist met Duplo en Playmobil. In een deel van het dressoir zitten alle spelletjes. Er ligt ook regelmatig van alles in de kamer. Zo stap ik bijv. al de hele week over een Lego bouwwerk en treinbaan heen. Zoontje speelt er iedere dag mee en vond het sneu om het meteen helemaal af te breken....
Zo, er staat link nog een ikea kast, met van die bakken. In de keuken staat nog een speelgoed keuken, de knutsel spullen zitten in een andere kast opgeborgen zodat zusje niet alles pakt.