Hoe hebben jullie het verteld aan je ouders?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melovekane, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    bij onze dochter: bij de Jamin heb ik 1 roze en 1 blauwe baby snoepjes (bij de toonbank liggen ze vaak) in laten pakken strikje erom.... vonden we zelf een lief klein cadeautje...

Nu: wordt het vast, dan Esmee een thirtje of een broche gaat dragen met de tekst IK WORDT GROTE ZUS !! betrek je je kind er ook bij !!

2. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Ook ik wou het op een speciale manier vertellen aan mijn schoonouders. ( mijn eigen ouders niet heb geen contact met hun. ) Mijn vriend vind mij altijd creatief hij vond het een goed idee maar wat ??? dat was dan weer de vraag. ik dacht ik loop ff de stad in en dan kom ik wel op een idee. En ja hoor nog niet eens 10 minuten van huis wist ik wat ik leuk vond. gelijk mijn vriend gebeld ( die was aan het werk ) Dus ik vertel het en hij vond het een TOP idee. Wij hebben het dus verteld met een:

Speen I love opa en I love oma met daar aan de foto van de test met gekleurde touwtjes. Ze vonden het helemaal super.

ook al word dit hun 3de kleinkind en toch reageerden ze zo leuk :D. Zo'n reactie hadden wij niet verwacht hi hi

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    mijn moeder vond mijn theedoos altijd erg mooi. Maar zelf kocht ze hem niet.
    Ik naar de bekende koffie/thee-winkel en heb daar de grote theedoos gekocht. In het midden heb ik er een paar theezakjes uitgehaald en in de vakjes 2 speentjes gelegd met "I love Opa" en "I love Oma". Dit heb ik haar gegeven met haar verjaardag. Mijn vader snapte er niks van en die zei: wat moet ik met een speentje dan? Mijn moeder zo: snap dat dan, ze zijn in verwachting, je moet ze feliciteren. Ondertussen vergat ze zelf dat ze ons nog niet gefeliciteerd had. Maar dit was met de 1e zwangerschap. Verteld met bijna 11 weken. Met 11 weken hadden we de echo en toen bleek dat ons kindje al was overleden. met de 2e zwangerschap tijdens een bbq verteld en de 3e zwangerschap gewoon per telefoon (afstand 170 km).

Maar met de theedoos is ze nog steeds heel erg gelukkig.

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Die brief! Geniaal! :D

5. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Wat een mooie taart!! :):):)

6. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Hey allemaal,

Wij hebben eergisteren de positieve test gedaan en liefste wil ik het nu al aan iedereen vertellen. :)
    Tenminste... aan de mensen die dicht bij ons staan. Ik heb echt het hart op de tong en waar ik mee bezig ben deel ik al snel met de mensen die me lief zijn.

Mijn ventje wil der nog wat mee wachten. Vandaag bloed gaan prikken - pre natale screening - en als die binnen is (hopelijk vrijdag?) zullen we het mijn schoonouders gaan vertellen.

Mijn zusje weet het al en mijn beste vriendin ook. Voor de rest nog niemand.

We hebben 2 hele kleine schoentjes gekocht en die gaan we in een cadeauzakje samen met een foto van de test overhandigen. :)

Die taarten lijken me anders ook érg leuk. Misschien dat we dat doen als we weten of het een jongetje of een meisje wordt. :)

Leuk!! :):):)

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij mijn eerste zwangerschap reageerde mn moeder ook best geschokt, ze vondt het wel geweldig dat ze weer oma werd maar had niet aan zien komen omdat ik best jong was (heb haar gewoon de test laten zien) en bij de 2e wist ze wel dat ze bezig was en heb ik haar gelijk na de test gebeld dat ze moest komen voor iets belangrijks en toen ook de test laten zien (mn moeder dacht dat er iets met mn dochter was ofzo, was er echt binnen 10 min terwijl het normaal wel dik 15 min rijden is hahah). En gister heb ik haar ook gebeld om te vragen of ze kwam koffie drinken en heb ik haar ook de test laten om te vragen of zij t streepje ook zag omdat die echt heeeel erg licht is!

8. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik ben ook pas zwanger en morgen gaan we het als eerste tegen m'n vriend z'n oma zeggen, heb voor iedereen een slabbetje gekocht met... Jullie worden opa en oma enzzz...

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ linC : dankjewel en ze waren nog lekker ook! Beide helemaal op.
    Volgende keer ga ik zelf cup cakes maken denk ik.

Deel Deze Pagina