Pendel van sonja hoe vaak gelijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by one of kind, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ja sorry was gewoon eens nieuwsgierig, zie zo vaak staan de pendel van sonja had gelijk.
    Maar bij hoeveel mensen had ze nu eigenlijk gelijk?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou, bij juli-mama's hadden we ons allemaal laten pendelen voor de datum waarop we zouden bevallen..... en geen 1 datum klopte :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Maar de maand van zwanger worden is heeeeel veel juist.
    sta ervan versteld als ik lees bij de meeste dat ze weer gelijk had met betrekking tot de maand zwangerworden

4. Nadje

Nadje Actief lid

Oct 7, 2005
    335
    0
    0
    Mijn pendeldatum klopte ook niet :)
    En de pendel van poppemieke trouwens ook niet, zowel datum als geslacht verkeerd.

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij NOD Augustus heeft ze er bij een aantal al gelijk. Vandaar dat ik ook even verder ging neuzen. Ben benieuwd of t bij mij ook gaat kloppen ;)

6. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    wat betreft tot de maand van zwanger worden had sonja bij mij gelijk

7. Niet meer actief

hahaha.. ik heb geen idee van Sonja, maar ik heb mijn eigen bron. Wauw en die heeft nu al 4 keer achter elkaar gelijk wbt zwanger en bevallen haha..

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Lana,

Ik kon Sonja niet vinden dus heb door Poppemieke laten pendelen.

Eerlijk gezegd heb ik spijt ervan dat ik het heb laten doen. Ik had gevraagd of ze het geslacht van ons kindje kon pendelen en de dag dat ons kindje geboren zal worden. Zij voorspelde dus dat ons kindje al met 35.5 week geboren zou worden. Daar ben ik heel ongerust over geweest, echt een aantal dagen lang. Ik heb nog eens gekeken en veel van haar pendels schijnen onjuist te zijn, dus ik heb besloten dit gedoe naast me neer te leggen en mij verder geen zorgen te maken. Mijn VK vertelde me dat zij helemaal geen reden ziet waarom ons kindje te vroeg geboren zal worden ...

Het is iets waar je in kunt geloven of niet ... ik betwijfel of het iets is waar je echt op kunt vertrouwen. Anders zouden deze mense zeker in dienst zijn van een VK of Gynaecoloog, zou hun werk een stuk beter planbaar maken, toch ?

Groetjes,
    Nikki F

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    je kan niet vertrouwen op pendelen, alleen op de natuur.
    mijn pendels waren ook niet juist!
    ik werd in juni zwanger en de pendels zeiden december en januari pas.
    het is leuk om te pendelen voor de fun, maar je moet t echt niet te serieus nemen.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoii k had me laten pendelen door poppemieke
    in eind juli en kwam uit dat k in aug bevallen zou van een jongen en k heb 2 extra echo's gehad en het is togg duidelijk een meid en ben 22 september uitgerekend duzz bij mij klopte die ook nie groetjes marline

11. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    bij mij had sonja gelijk! Ze had gependeld in juli zwanger, en zie ei is in juli bevrucht!

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    maar meiden, dat pendelen is toch ook gewoon super onzin! Ik dacht dat iedereen dat gewoon voor de gein deed..daar geloof je toch niet in?
    Ik zou me echt niet bezig houden met dat soort onzin dingen.

13. Niet meer actief

@ Gulay, ik denk ook niet dat iemand zijn cash er op in zou zetten. Maar onzin mag toch ook wel eens leuk tijdverdrijf zijn.

En wie zegt dat het onzin is? hihi... je weet het niet zeker. Bestaan er geesten, kan iemand helderziend zijn of anders paranormaal? Je weet het niet...

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Gupsie: omdat sommige er echt van uit gingen en zelfs bang worden (zoals bijv. met 35 weken bevallen)
    Ik weet wel 100% zeker dat het gewoon onzin is :)
    De andere onderwerpen die je aankaart is een ander verhaal. :)

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

ik wil die bron ook weleens informatie vragen ;)
    ben wel benieuwd, zeker nu ie bij suus klopt

16. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Bij mij heeft Sonja ook zwnager in Juli gependeld. Mijn eitje is ook in juli bevrucht! De rest had voor augustus tot en met okotber gependeld, dus die zaten ernaast. Sonje heeft iig vaak gelijk met zwanger worden.....het is een leuk tijdverdrijf en je moet je er niet op vastpinnen, maar als het uitkomt is het natuurlijk wel erg leuk voor Sonja! Nu maar hopen dat Sonja eindelijk voor zich zelf een keer goed pendeld vwb zwanger worden!

17. Niet meer actief

Mijn moeder heeft bij mij gependeld dat ik eerst een meid, dan twee jongens zou krijgen! ik heb nu al een meisje en een jongen en wie weet ;) Maar ze kan geen datums en maanden en noem maar op pendelen!

Groetjes Annemarie

18. Niet meer actief

Bij mij had niemand gelijk.
    Alleen mijn vriendin, die had het wel goed!!

(nu denk ik ook dat als de pendelaar dichtbij je staat hij ook beter werkt)

19. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    Sonja had bij mij ook gelijk over dat ik zwanger was. Maar helaas is het een MK geworden. Ze heeft nu opnieuw voor mij gependeld, pas in dec. dus ik hoop dat ze dan niet gelijk heeft!

Groetjes Simone

20. Niet meer actief

Ik heb ook een MK gehad en het duurde daarna 8 maand voordat ik zwangerwerd van Janelle!!

Groetjes ANnemarie

Share This Page