Hoe moet ik dit doen? (Twitter)

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Pas geleden zijn we overgestapt van Electrabel naar Essent. Omdat we op die website zagen dat we goedkoper uit zouden zijn en we kregen een bedrag om over te stappen.

Na een tijdje wilde Electrabel ons wel graag weer terug hebben en omdat ze lagere tarieven boden hebben we besloten weer terug te gaan. We zaten er toen al zo'n zeven jaar voor we overgestapt waren naar Essent. En we waren altijd tevreden over Electrabel. Maar ja als het goedkoper kan he!
    Electrabel zou alle boetes weer overnemen.

We hadden niet eens meer gedacht aan dat bedrag dat we gekregen hadden met overstappen maar toen we belden hoorden we dat dat ook overgenomen zou worden.
    Nou mooi dus!

Maar nu horen we dus dat we dat helemaal niet terug krijgen:x
    Ze schuiven het allemaal op een ander af.

Ook vroegen we wanneer we de boete die we al wel aan Essent hebben moeten betalen terug krijgen op de rekening.
    Ja dat jan wel 6 weken duren.
    Lekker dan..... Ze hengelen je zo binnen en we betalen nu ook al weer aan Electrabel, maar zelf uitbetalen moet zolang duren:x

Nu wilde ik op twitter wat neerzetten in de hoop dat we dan nog wat van ze horen. (Hoor vaker dat dat lukt) ik heb geen account maar mijn man wel. Hoe moeten we dat neerzetten. Als hij ht gewoon op zijn pagina zet lezen anderen dat dan wel? Ik heb echt geen verstand van twitter:)

2. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op je eigen account maak je een bericht aan. Je begint dan met @Essent [bericht]
    Essent ziet dit bericht dan op het eigen account.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je moet dan hun twitteraccount er in zetten. Dus berichtsturen met:

Bijv:

@Electrabel hoe komt het dat het zo lang duurt voordat we geld terugkrijgen?

En dan versturen

4. Within

Within Niet meer actief

Tip; Wil je dat iedereen het leest zet dan de @(naam) midden in een tweet. Staat die vooraan dan kan alleen de betreffende account het bericht lezen en eventueel mensen die jullie beide volgen.

5. Ellen291982

Oke super, dan eb ik dus evt iedereen die het kan lezen.

Al gaat het me het meest om Electrabel zelf. We hebben nu weer een contract van 3 jaar afgesloten en dan keren ze toch niet alle boetes uit:( kan er niet vanaf blijkbaar:x en zo lang dat het moet duren. Ben er gewoon even klaar mee. Voor ons is het veel geld.

Dank jullie wel. Zet mijn man straks aan het werk:)

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je zou eens op de site van de geschillencommissie kunnen kijken. Electrabel heeft je onder valse voorwendselen teruggelokt dus misschien kun je daar wat mee,aangezien je particulier gebruiker bent en dus beschermde status hebt.

7. Ellen291982

Dank je.

Maar kan ik er ook wat mee als het niet zwart op wit staat? Weet niet zeker of die boete erbij staat zwart op wit maar dat andere bedrag sowieso niet. Hebben we telefonisch te horen gekregen.

Deel Deze Pagina